Naar VS emigreren.. en nu..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Re: Naar VS emigreren.. en nu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:16

Heel goed! +:)+ Denk dat je een heel wijs besluit neemt.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:13

Er zijn nu dus verdere beslissingen die vast staan.

Paard wordt verkocht en gaan weg in juni. Ons huis gaat vanaf februari verhuurd worden en moeder gaan weg in februari (definitief). Dan hebben we nog even gedacht toch mijn laatste jaar daar te doen. Maar dit gaat voor mij niet door, ik wil zelf nog even hier geld verdienen aan mijn tekenen en fotografie zonder dat ik het moet uitgeven aan mijn paard. (en zo voor een nieuwe laptop sparen)
Deze zomervakantie ga ik wel voor 2 maand naar Amerika met een vriendin hier op bokt, kijk ik enorm naar uit! zeker omdat ik dan die nieuwe camera in beslag zal hebben en dus eens aan stormchasen kan doen en lekker veel paardjes daar kan gaan fotograferen :)

De laatste tijd komt het wel heel dichtbij allemaal en krijg ik het moeilijker en moeilijker, dan neem je afstand van bepaalde mensen, komen er helaas weer nieuwe mensen in je leven wat het zo verdomd moeilijk maakt -O-
Maar blijven loslaten is mijn taak.. heb helaas nog niet anders moeten doen :\

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:04

Ik wil niet vervelend doen maar kijk alsjeblieft wel uit met dat stormchasen en kom niet te dichtbij. Dat soort weer kennen we hier niet maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat het in nog geen minuut hartstikke om kan slaan.
Als je niet weet waar je mee bezig bent kan dat echt heel gevaarlijk zijn!

Verder wel alvast heel veel succes en plezier daar en geniet ervan :)

nenahdm

Re: Naar VS emigreren.. en nu..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 00:12

Oh maar ik bedoel het niet 'gemeend' of 'professioneel' of eender wat. Kan nog niet eens met de auto rijden :')
Maar de natuur is daar gewoon spectaculairder, kan makkelijk eens aan de zee vanuit een appartement fotograferen dan het hier uit mijn raam te moeten fotograferen en maar geluk hebben met die ene plek :P
Verder kick ik enorm om shelf clouds en als die in ontwikkeling zijn lijkt het mij nog niet gevaarlijk.