Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eponine schreef:Wat ik me dan afvraag, als je als vrijwilliger bij een asiel werkt, waaruit bestaan dan je werkzaamheden? Ik ben een dag minder gaan werken om deze in de toekomst te gaan besteden aan mijn hobby..dieren. En dat kan dus hoop ik straks bij een apk of kinderboerderij.. Gaat het vooral om het schoonmaken, of ook de administratieve handelingen?

antje_vip schreef:eponine schreef:Wat ik me dan afvraag, als je als vrijwilliger bij een asiel werkt, waaruit bestaan dan je werkzaamheden? Ik ben een dag minder gaan werken om deze in de toekomst te gaan besteden aan mijn hobby..dieren. En dat kan dus hoop ik straks bij een apk of kinderboerderij.. Gaat het vooral om het schoonmaken, of ook de administratieve handelingen?
Poep opruimen.
Haha het is voornamelijk de hokken schoonmaken, maar tussendoor de katten aandacht geven en ik ga ook regelmatig lekker een stuk met een hond wandelen. Ze worden vaak maar 5 minuten uitgelaten, ik ben laatst een uur weggeweest met een hond, die genoot met volle teugen! Ga ik vaker doen
edit: sochtends is schoonmaken, smiddags komen de klanten dus dan ben je meer daar mee bezig.
En schuwe beestjes niet meer schuw krijgen, dat soort dingen
Ik doe zelf 3 middagen en na de vakantie 1 middag per week.