Had het heel erg naar me zin in me oude klasje met super weinig meiden tussen alle jongens
Voordeel was dat er veel knappe tussen zaten dus waar we ook zaten we hadden leuk uitzicht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En dat het je gewoon verteld wordt als er nog een tandpastavlek op je wang zit, in plaats van dat gesmoes
Rose123 schreef:Oh, ik zou gewoon haast jaloers op jullie kunnen worden. Ik doe de opleiding Paraveterinair op niveau 4 MBO. De eerste twee (nu 1 jaar) zit je samen met alle dier studenten, 1 jongen op 17 werkt niet. Pff kippenhok. Mannen zijn in mijn ogen veel makkelijker. Over een week begin ik op het Helicon te Nijmegen aan Paraveterinair met paard en gezondheid erbij. Zal ook wel een meiden klas worden
Ze zitten hier regelmatig met flapperende oortjes en een knal rooie kop aan de koffie!
LoveChamp schreef:De jongens in de veehouderij zijn inderdaad erg lompHad het heel erg naar me zin in me oude klasje met super weinig meiden tussen alle jongens
Voordeel was dat er veel knappe tussen zaten dus waar we ook zaten we hadden leuk uitzicht
Rose123 schreef:Oh, ik zou gewoon haast jaloers op jullie kunnen worden. Ik doe de opleiding Paraveterinair op niveau 4 MBO. De eerste twee (nu 1 jaar) zit je samen met alle dier studenten, 1 jongen op 17 werkt niet. Pff kippenhok. Mannen zijn in mijn ogen veel makkelijker. Over een week begin ik op het Helicon te Nijmegen aan Paraveterinair met paard en gezondheid erbij. Zal ook wel een meiden klas worden
Er komen een paar meiden en een jonge die eerst bij mij in de klas zouden komen bij jou AnneJa schreef:LoveChamp schreef:De jongens in de veehouderij zijn inderdaad erg lompHad het heel erg naar me zin in me oude klasje met super weinig meiden tussen alle jongens
Haha dan heb ik pech, ik heb eerst een andere opleiding gedaan, dus ben nu waarschijnlijk een van de oudste... 19 tussen 16 jarigen...
SoAndrea schreef:ik begin over anderhalve week de studie melkveehouderij!
en ook ik hoop stiekem op nog een dame in de klas haha
er zitten zo'n 65 jongens op mijn opleiding en volgens mij waren er 7 meisjes ingeschreven![]()
ik ben heeeel benieuwd haha maar heb afgelopen jaar een jaar een meiden opleiding gedaan,
en geloof me, een klas vol meiden wordt je ook niet vrolijk van haha
juist niet,vond ik! 
Er zaten wel 11 meisjes in mijn jaar! Helaas bevalt het me niet zo goed als verwacht, dus ga ik in Januari beginnen met Civil engineering (civiele techniek), de vakken die ik nu heb komen goed overeen, dus ik heb gelukkig geen studieachterstand opgelopen. Ik doe trouwens ook een minor in geography & earth sciences, die colleges voelen wel erg raar, zitten namelijk bijna 75% meisjes in, moet ik me ook nog fatsoendelijk gedragen en meeroddelen ook, mannen zijn veel makkelijker