singa schreef:Leuk TS! Geniet er maar van!! Laat je zeker niet ontmoedigen door de negatieve, weinig hoopvolle reacties.
Met alle respect voor diegenen met een zwart/wit mening, maar wat TS en haar nieuwe vriend is overkomen is puur menselijk. Het feit dat ze nu ook effectief iets beginnen geeft aan dat het "bedriegen" niet louter op lust gebaseerd was. Gevoelens zijn iets vreemds, ze zijn in staat je dingen te laten doen waar je verstand het absoluut niet mee eens is.xDenies schreef:Want? Moet je altijd iemand anders zijn of haar relatie kapot maken om aan een vriend of vriendin te komen? Volgens mij zijn er genoeg single mensen op de wereld.
Je kiest niet op wie je verliefd wordt.
Maar je kan wel zelf kiezen wat voor actie je daaropvolgend neemt.
TS, ik ben blij voor jou dat jij happy bent met zo'n vent, en hij met jou. Leuk dat het voor nu voor je werkt. Ik wens je alle succes en wijsheid in deze relatie.
En gelukkig denkt hij er hetzelfde over
Ik ben alleen voorzichtiger geworden met het "zoiets zal mij nooit overkomen". Dertig jaar lang heb ik gedacht dat ik mijn verliefdheden altijd goed onder controle had, maar inmiddels heb ik geleerd dat dat eigenlijk meer zei over die "verliefdheden" dan over mezelf.
.
Ik kan datgene wat ik gedaan heb voor mezelf verantwoorden en dat vind ik het belangrijkste.