ik en mn scharrel....help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:01

singa schreef:
Leuk TS! Geniet er maar van!! Laat je zeker niet ontmoedigen door de negatieve, weinig hoopvolle reacties.

Met alle respect voor diegenen met een zwart/wit mening, maar wat TS en haar nieuwe vriend is overkomen is puur menselijk. Het feit dat ze nu ook effectief iets beginnen geeft aan dat het "bedriegen" niet louter op lust gebaseerd was. Gevoelens zijn iets vreemds, ze zijn in staat je dingen te laten doen waar je verstand het absoluut niet mee eens is.

xDenies schreef:
Want? Moet je altijd iemand anders zijn of haar relatie kapot maken om aan een vriend of vriendin te komen? Volgens mij zijn er genoeg single mensen op de wereld.

Je kiest niet op wie je verliefd wordt.

Maar je kan wel zelf kiezen wat voor actie je daaropvolgend neemt.

TS, ik ben blij voor jou dat jij happy bent met zo'n vent, en hij met jou. Leuk dat het voor nu voor je werkt. Ik wens je alle succes en wijsheid in deze relatie.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:03

Roosch schreef:
What goes around comes around. Ik gok dat jullie elkaar verdienen als je allebei het lef hebt om je partner te bedriegen.

Misselijkmakend dit.

Precies wat ik dacht...

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:05

Goldie schreef:
Wat goed van je dat je het er al over hebt gehad :) En gelukkig denkt hij er hetzelfde over :)
Erg leuk voor jullie! *\o/*

@Vrouwke, dan kan je dus nooit meer een relatie beginnen met wie dan ook, beetje kort door de bocht lijkt me...

Hoezo niet?
Ik hou niet zo van die mensen die een relatie aangaan met iemand die al een relatie heeft.
En als het om seks gaan, bestel dan een playboy of weet ik veel maar gaan geen relatie van een ander naar de verdommenis brengen.
Die mensen die dat doen gun ik het zelfde toe dan weten ze wat een ander voelt.

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:13

chelle_dora schreef:
singa schreef:
Je kiest niet op wie je verliefd wordt.

Dan verwijs ik naar mijn zin er net voor: "Gevoelens zijn iets vreemds, ze zijn in staat je dingen te laten doen waar je verstand het absoluut niet mee eens is." Wat in eerste instantie een foute actie kan lijken, leidt misschien wel tot een gelukkige relatie voor de rest van je leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:14

singa schreef:
chelle_dora schreef:

Dan verwijs ik naar mijn zin er net voor: "Gevoelens zijn iets vreemds, ze zijn in staat je dingen te laten doen waar je verstand het absoluut niet mee eens is." Wat in eerste instantie een foute actie kan lijken, leidt misschien wel tot een gelukkige relatie voor de rest van je leven.

Daarom zeg ik ook; fijn dat het voor TS werkt en dat zij er gelukkig mee wordt. Ik zou niet gelukkig worden met iemand die vreemd is gegaan. Maar goed, ik zou ook niet gelukkig van mezelf worden en daarom doe ik dat soort dingen ook niet. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Heeft niets te maken met een foute actie 'lijken'. Voor sommigen is het not done, en voor haar niet. Maar als het werkt voor je.. Mijn zege heb je.

Cioccolato

Re: ik en mn scharrel....help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:26

Vreemd gaan is niet de enige optie. Zeg gwn eerlijk tegen je partner hoe het ervoor staat en maak het uit voordat je met n ander in bed duikt.
Maar goed. Ouderwets he :Y)

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 13:30

Iemand maakte de opmerking...'als je zo gemakkelijk vreemd gaat'. Wie heedt gezegd dat het makkelijk was. Heb je mij niet horen zeggen. Er is een heel wat worsteling aan vooraf gegaan en heb het echt tegen proberen te houden. Maar een vriend heel ver weg doet wel iets met je. Met elkaar skypen is toch anders dan elkaar in de ogen kunnen kijken en het ergens over hebben. Dat ga je missen. Na de eerste keer ook eerlijk opgebiecht. Keuze van mij en mijn (ex) vriend om me met hem toch mijn gang te laten gaan. Ook voor de ander was het niet zomaar even lekker makkelijk vreemdgaan. Je kunt oordelen wat je wilt...wij hebben deze keuze gemaakt en beide partners waren ervan op de hoogte.

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:40

chelle_dora schreef:
Daarom zeg ik ook; fijn dat het voor TS werkt en dat zij er gelukkig mee wordt. Ik zou niet gelukkig worden met iemand die vreemd is gegaan. Maar goed, ik zou ook niet gelukkig van mezelf worden en daarom doe ik dat soort dingen ook niet. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Heeft niets te maken met een foute actie 'lijken'. Voor sommigen is het not done, en voor haar niet. Maar als het werkt voor je.. Mijn zege heb je.

Tot voor kort dacht ik er extact hetzelfde over, dus alle begrip ervoor :j Ik ben alleen voorzichtiger geworden met het "zoiets zal mij nooit overkomen". Dertig jaar lang heb ik gedacht dat ik mijn verliefdheden altijd goed onder controle had, maar inmiddels heb ik geleerd dat dat eigenlijk meer zei over die "verliefdheden" dan over mezelf.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:00

Vergeet niet, hoe je eraan komt.. zo kom je er ook weer vanaf. Dit gaat echt in 99% van de gevallen op.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:26

Jongens waarom gebruiken jullie dit topic om je frustratie over vreemdgaan te ventileren? Daar vraagt de TS toch niet om? Er zijn op dit moment twee 'trending' topics over dit onderwerp. Het lijkt me véél gepaster om daar naartoe te verhuizen :o.

TS, laat je niet gek maken hoor en ga jezelf alsjeblieft niet zitten verdedigen ten overstaande van Bokkers. Het is al erg genoeg dat je het gevoel hebt dat je tov deze vreemden verantwoording af moet leggen. Gewoon genieten!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:13

zonnetje1903 schreef:
Iemand maakte de opmerking...'als je zo gemakkelijk vreemd gaat'. Wie heedt gezegd dat het makkelijk was. Heb je mij niet horen zeggen. Er is een heel wat worsteling aan vooraf gegaan en heb het echt tegen proberen te houden. Maar een vriend heel ver weg doet wel iets met je. Met elkaar skypen is toch anders dan elkaar in de ogen kunnen kijken en het ergens over hebben. Dat ga je missen. Na de eerste keer ook eerlijk opgebiecht. Keuze van mij en mijn (ex) vriend om me met hem toch mijn gang te laten gaan. Ook voor de ander was het niet zomaar even lekker makkelijk vreemdgaan. Je kunt oordelen wat je wilt...wij hebben deze keuze gemaakt en beide partners waren ervan op de hoogte.

Nou, mijn ex vaart, zag ik dus ook lang niet altijd. Maar geen haar op mijn hoofd die erover dacht om mijn gram dan maar bij een ander te halen.

Verder: Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. :Y)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:28

Winged, dat vind ik echt zo'n rare niet waarheidsgetrouwe opmerking altijd.

TS, hoe gaat het nu tussen jullie?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 15:33

Sees schreef:
Jongens waarom gebruiken jullie dit topic om je frustratie over vreemdgaan te ventileren? Daar vraagt de TS toch niet om? Er zijn op dit moment twee 'trending' topics over dit onderwerp. Het lijkt me véél gepaster om daar naartoe te verhuizen :o.

Inderdaad, volgens mij zag ik laatst nog een algemener topic over dit onderwerp.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:13

Als je niet gelukkig in een relatie bent moet je niet buiten de deur slapen maar juist werken aan je relatie.
Is wel heel makkelijk om ergens te gaan wippen onder het mom van ''mijn relatie gaat niet lekker''
Gaat het daarna nog steeds niet...wees dan een grote jongen of meid en maak het uit maar bezorg diegene niet een kapot hart door ontrouw.
Een relatie is geven en nemen en ja soms moet je er even aan werken...

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:32

Sees schreef:

Nou sorry hoor maar ik zie mijn vriend ook niet vaak. Zit vaak in het buitenland maar voor mij geen haar op mijn hoofd die zoiets in me hoofd haalt. Als je behoefte hebt aan zoveel aandacht stop dan je relatie.

ik hoop voor jou ts dat die het nu niet meer flikt maar aan de andere kant.

veel succes in ieder geval samen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 17:40

Sees schreef:

Over mijn relatie of?

In in mijn omgeving klopt die laatste opmerking over t algemeen wel.

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 18:01

Het gaat super goed tussen ons! Wij blij en daar gaat het toch om? ;-) Ik kan datgene wat ik gedaan heb voor mezelf verantwoorden en dat vind ik het belangrijkste.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 18:14

Is ook zo. En jullie hebben om te beginnen een goed gesprek gehad over de wederzijdse verwachtingen dus jullie weten nu wat je aan elkaar hebt. En verder is het voor deze relatie net als voor alle andere relaties: je moet eraan werken. Gaat vast helemaal goedkomen. En soms komt het niet goed, en dan is het tijd voor iets anders. En dat is geen ramp en gebeurt vaak genoeg, anders zou iedereen lang en gelukkig getrouwd blijven met zijn eerste liefde.

Veel plezier en geluk samen!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 20:54

Wat een geoordeel weer.... TS suc7 met je keuze en ik hoop dat julllie het samen redden (0% sarcasme). Als je nu ex er vanaf wist is het eigenlijk geen vreemdgaan meer......

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:22

Mies-dummy, daar zeg ik toch niks over ;). Ik reageerde op Winged die een imo zeer kortzichtige opmerking plaatste.

Winged, het zal best soms kloppen maar net zo vaak niet als wel. Daarbij vind ik het nogal een doodoener, wat hééft de TS aan dat soort opmerkingen?

Goed zo TS, je hoeft je ook niet te verantwoorden en zeker niet tegenover ons. Geniet gewoon van elkaar, veel geluk samen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:27

Loesje88 schreef:
Vergeet niet, hoe je eraan komt.. zo kom je er ook weer vanaf. Dit gaat echt in 99% van de gevallen op.

Dus als je je vriend oppikt in de kroeg, verlies je hem daar ook weer?
Of als hij iemand uit je uitgaansgroepje is, gaat hij straks naar een ander in hetzelfde groepje?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:30

Ach ja Brainless, mensen roepen maar wat :o. Dan durf ik ook wel te beweren dat sooner or later 90% van de mensen wel eens vreemd gaat.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:28

Wat super dat jullie het gaan proberen! Als je relatie goed zit dan ga je niet vreemd, dus ik hoop dat jullie relatie goed gaat!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:45

90%? Mag toch aannemen van niet. Tenminste: niet waar ik woon in ieder geval.

Over kortzichtige opmerkingen gesproken.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 23:04

Winged schreef:
90%? Mag toch aannemen van niet. Tenminste: niet waar ik woon in ieder geval.

Over kortzichtige opmerkingen gesproken.

Citaat:
Nederlands onderzoek
Het meest recente (serieuze) onderzoek naar vreemdgaan in Nederland, werd uitgevoerd door psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen 20 en 45 jaar. Uit dit onderzoek blijkt dat 25 procent van de Nederlanders vreemdgaat.

http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html

Spoiler:
Toch altijd leuk om te kijken als je op kantoor zit wie het zou zijn, 1 op de 4 :+