Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
branka16 schreef:Ik kom even klagen over de mensen die steeds wilt ipv wil typen!!
Net ook weer, paard wilt geen kusje op neus...
VRESELIJK!! HOU ER MEE OP!
Zo dat lucht op haha.
Ergeren jullie je daar ook zo aan?
Het feit dat ze de letter b niet kende was dan weer niet grappig
SpeechLess schreef:branka16 schreef:Ik kom even klagen over de mensen die steeds wilt ipv wil typen!!
Net ook weer, paard wilt geen kusje op neus...
VRESELIJK!! HOU ER MEE OP!
Zo dat lucht op haha.
Ergeren jullie je daar ook zo aan?
Oh jee, ik wist niet dat dat fout was.. Dacht dat het beide kon en wilt zelfs beter was in schrijftaal![]()
Blue_Eyes schreef:Nee, dat is zeker niet beter in schrijftaal. Willen (en ook kunnen, zullen en mogen) zijn onregelmatige modale hulpww die een uitzondering zijn op de regel dat hij. zij en het altijd een t krijgen. Hij wil, hij zal, hij kan, hij mag.
).
. Maar bij een vraag zou ik denk ik toch beginnen met Wilt; bv. Wilt iemand mij helpen? of Wilt u een koekje? Of klopt dat dan wel?
kevertje04 schreef:Als je zegt: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen, is ... moet dat dan met of zonder komma's?
Dus: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen, is ...
Of: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen is ...
Of: De hoofdpersoon Helmer van Wonderen is ...
kevertje04 schreef:Als je zegt: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen, is ... moet dat dan met of zonder komma's?
Dus: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen, is ...
Of: De hoofdpersoon, Helmer van Wonderen is ...
Of: De hoofdpersoon Helmer van Wonderen is ...
Ghostattack schreef:Iets wat ik vaak voorbij zie komen op bokt is een vreemd gebruik van het woord "als".
"Ik zal kijken als ik kan die datum"
Iemand een verklaring hiervoor? Het is toch "ik zal kijken of ik kan die datum"?