Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.OsMo schreef:Waarom moet je er perse een naam aan plakken zoals moraalridder?
Je blijft gewoon mens die nu eenmaal een sterkere waarde hecht aan het monogaam zijn in een relatie.
Vrouwen of mannen die vreemd gaan zitten in relatie waarin ze ergens niet tevreden zijn en daardoor buiten de deur gaan snoepen.
Het zijn ergens van die twijfelaars die nog geen punt achter hun relatie willen zetten.
Bij vrouwen was het vroeger vaak om het gemis van aandacht en liefde en bij de mannen ging het om het missen van seks.
Vandaag de dag gaan vrouwen ook gerust vreemd om de seks.
Cassidy Liefde is alles omvattend! Trouw zijn valt onder liefde.
Je kunt prima trouw zijn door principes door wat je hebt geleerd zonder dat je liefde voelt.
Liefde geven en voelen kan niet zonder trouw zijn.
Trouw zijn is een kenmerk van de liefde.
. Don't judge a book by it's cover. Maar goed, je moet het meegemaakt hebben om er over te kunnen oordelen denk ik
.VivaLaVida schreef:Nooit vreemdgegaan en nee ik zou dat ook niet doen. Ben er het type niet voor. Mijn vriend ook niet maargoed wij zijn samen ook erg gelukkig.
Oja bijna 6jr samen en een baby van 5 maand. Wat echt niks zegt over sleur want die maak je zelf hoor!!
)
),VivaLaVida schreef:Zo typisch he! Als je met die instelling een relatie aangaat zul je het inderdaad niet ver schoppen!
listiglistje schreef:VivaLaVida schreef:Nooit vreemdgegaan en nee ik zou dat ook niet doen. Ben er het type niet voor. Mijn vriend ook niet maargoed wij zijn samen ook erg gelukkig.
Oja bijna 6jr samen en een baby van 5 maand. Wat echt niks zegt over sleur want die maak je zelf hoor!!
ik vind dat je dat nooit niet kan zeggen, niemand kan de toekomst voorspellen.....
Mooi voor je dat jullie nog in de roze wolk zitten, maar 1 op de 3 stellen gaat uit elkaar (dat is een gewoon feit)
Je moest eens weten hoeveel scheidingen rond de 40 voorkomen! Als de een niet meer verder wil dan wordt het vechten voor je relatie verdomd moeilijk...
Vreemdgaan gebeurd dan ook met regelmaat, lastig als je vent dan bedankt en naar een ander gaat (meestal heb je het niet eens door, vaak alleen bezig met de kids ed.)
Dus ja in de meeste gevallen komt vaak toch na 10/15/20 jaar de sleur...ook al denk je van niet.
Ik ken zo heel veel vrouwen van mijn leeftijd, die nu in dit schuitje zijn beland.
Dungen schreef:Maar wat verstaan jullie dan onder sleur?
Ik heb nu al jaren een relatie met regelmaat, ik zie hem elke dag als ik wakker word, geef hem een kus voordat ik weg ga, ik kom thuis eten samen en vertellen over onze dag, daarna gaat ieder zijn eigen ding doen. Zo zien 5 van de 7 dagen er in de week uit. Is dat dan sleur?
listiglistje schreef:ik vind dat je dat nooit niet kan zeggen, niemand kan de toekomst voorspellen.....
Mooi voor je dat jullie nog in de roze wolk zitten, maar 1 op de 3 stellen gaat uit elkaar (dat is een gewoon feit)
Je moest eens weten hoeveel scheidingen rond de 40 voorkomen! Als de een niet meer verder wil dan wordt het vechten voor je relatie verdomd moeilijk...
Vreemdgaan gebeurd dan ook met regelmaat, lastig als je vent dan bedankt en naar een ander gaat (meestal heb je het niet eens door, vaak alleen bezig met de kids ed.)
Dus ja in de meeste gevallen komt vaak toch na 10/15/20 jaar de sleur...ook al denk je van niet.
Brainless schreef:Dungen schreef:Maar wat verstaan jullie dan onder sleur?
Ik heb nu al jaren een relatie met regelmaat, ik zie hem elke dag als ik wakker word, geef hem een kus voordat ik weg ga, ik kom thuis eten samen en vertellen over onze dag, daarna gaat ieder zijn eigen ding doen. Zo zien 5 van de 7 dagen er in de week uit. Is dat dan sleur?
Volgens velen wel.
Zodra een relatie voorspelbaar wordt (wanneer we wat gaan doen en hoe laat) dan is het een sleur en in sommige ogen heel slecht voor je relatie.
Een relatie moet spannend en onvoorspelbaar blijven, anders is het snel over en gaat de partner de spanning buitenshuis zoeken. (volgens anderen dan...).
Dungen schreef:Hmm.. heb er nooit bij stil gestaan. Nou mensen ik heb sleur. En wees er niet bang voor want sleur brengt regelmaat. En als je een regelmatig leven hebt kan je vaker uit de band springen omdat je basis nu eenmaal goed is
VivaLaVida schreef:Een sleur is denk ik meet als 1 van beiden het erg saai vind worden. Niks meer samen ondernemen, geen sex meer, geen tijd voor elkaar.. zoiets. Of tenminste dat versta ik onder sleur..
VivaLaVida schreef:Een sleur is denk ik meet als 1 van beiden het erg saai vind worden. Niks meer samen ondernemen, geen sex meer, geen tijd voor elkaar.. zoiets. Of tenminste dat versta ik onder sleur..
daar gaat het topic niet over...
listiglistje schreef:VivaLaVida schreef:Een sleur is denk ik meet als 1 van beiden het erg saai vind worden. Niks meer samen ondernemen, geen sex meer, geen tijd voor elkaar.. zoiets. Of tenminste dat versta ik onder sleur..
dat versta ik ook onder sleur.
Overigens vind ik het persoonlijk best wel irritant dat mensen hier
hun eigen relatie gaan verdedigendaar gaat het topic niet over...
Dus graag weer ontopic: Dames die wel (zijn) vreemdgaan
(grenzen opzoeken/ontdekken)
grenslijntjes zijn dat heel dun..