Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:49

Cayenne schreef:
Yv_ schreef:
Gut gut, dit wordt op bokt echt té vaak geroepen zeg...
Heb je serieus zelf nooit met een ex nog weken (of zelfs maanden-) lang sex gehad terwijl toch echt duidelijk was dat het beter was ermee te stoppen...?

Edit: Ik bedoel het in het algemeen, niet persoonlijk naar degene die het schreef :).

TS, geef het tijd en rust :j.

Nee sorry :7

Inderdaad: Nee. :+
uit = uit. Makkelijke pleziertjes haalt ie maar bij de dames die daar hun beroep van gemaakt hebben.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:50

Afbeelding

PureSG

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:09

Hoe is het nu TS?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:27

In een topic over internetdaten:
sabrinagirl schreef:
Ik heb mij. Vriend via badoo en nu al 9 maanden gelukkig

Dus zal wel weer aan zijn aan?

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:41

Ti's nog niet aan maar bedoel zo lijkt het wel

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:42

Hij zij zaterdag avond dat die weer heel veel van me houd en nog heel graag een relatie wilt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:48

sabrinagirl schreef:
Hij zij zaterdag avond dat die weer heel veel van me houd en nog heel graag een relatie wilt

Je kunt pas een goede relatie hebben als je een goede relatie met jezelf hebt en je leven niet laat afhangen van je partner. Neem eens een maand echt afstand, dus niet appen, zoenen, sexen maar eecht een maand helemaal geen contact. En zorg dat je eerst van jezelf houd en bouw eerst je eigen leven op ipv afhankelijk van een vriend te zijn. Dan heeft een relatie ook veel meer kans van slagen.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:50

bigone schreef:
sabrinagirl schreef:

Je kunt pas een goede relatie hebben als je een goede relatie met jezelf hebt en je leven niet laat afhangen van je partner. Neem eens een maand echt afstand, dus niet appen, zoenen, sexen maar eecht een maand helemaal geen contact. En zorg dat je eerst van jezelf houd en bouw eerst je eigen leven op ipv afhankelijk van een vriend te zijn. Dan heeft een relatie ook veel meer kans van slagen.

Dat gaat niet lukken hij wil mij ook heel graag zien
Sex krijgt die niet
Hoe bedoel je dat ik afhankelijk ben van hem

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:55

Je hebt blijkbaar geen leven zonder hem.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:57

Omdat ik hem graag terug wil en nog heel veel van hem hou en ik de relatie terug wil omdat we heel gelukkig waren

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:26

Dat is dus precies wat bigone bedoeld. Je hebt blijkbaar geen leven zonder hem.
Probeer je je leven eens in te denken zonder hem. Hoe zou dat voor je zijn? Wat zou je dan de hele dag doen?

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:28

Ik woon helemaal aleen
KAn me geen leven zonder hem voorstellen
Zien elkaar nie elke dag denk nu 2 dagen in week net hoe het loopt rustig bouwen we onze relatie op want we willen alebij een nieuwe frisse start rustig aan

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:31

Geef hem rust. Praat met hem, vraag of jullie eigenlijk nog samen zijn en trouw aan elkaar, maar gewoon wat minder met elkaar zijn en wat meer zelf doen (zonder aan andere jongens/meisjes te denken, beide).

Ik hang mijn vriend ook te veel de kont uit, ik heb een extreem zwaar karakter en hij... ja hij ook. Spraken de eerste keer af op 1 juni en sinds 1 juli lijken we al samen te wonen (24/7 samen behalve als ik rijles heb of op stal ben).

Eerlijk, soms laat ik me thuis afzetten en blijf ik 3/4/5/6 uurtjes thuis voor ik weer naar hem ga. Arme jongen last van mij en euhh... ik van hem.

Moet er niet aan denken als ik m dat 8 maanden aan moet doen (en moet er niet aan denken om hem zo lang constant te zien). :')

Praat met je vriend, doe niet zielig en vraag gewoon 'Blijven we trouw aan elkaar?'. Ja? Prima, lach je, sluit je het gesprek af en ga je lekker naar vriendinnen, stal, weet ik veel. Zegt die Nee dan weet je dat het over is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:33

Dat is geen goede basis als je het mij vraagt. Wat zijn je hobby's waar hij geen aandeel in heeft, jouw eigen vrienden? Jouw leven van 10 maanden terug... wat deed je toen?

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:36

xSlvna schreef:
Geef hem rust. Praat met hem, vraag of jullie eigenlijk nog samen zijn en trouw aan elkaar, maar gewoon wat minder met elkaar zijn en wat meer zelf doen (zonder aan andere jongens/meisjes te denken, beide).

Ik hang mijn vriend ook te veel de kont uit, ik heb een extreem zwaar karakter en hij... ja hij ook. Spraken de eerste keer af op 1 juni en sinds 1 juli lijken we al samen te wonen (24/7 samen behalve als ik rijles heb of op stal ben).

Eerlijk, soms laat ik me thuis afzetten en blijf ik 3/4/5/6 uurtjes thuis voor ik weer naar hem ga. Arme jongen last van mij en euhh... ik van hem.

Moet er niet aan denken als ik m dat 8 maanden aan moet doen (en moet er niet aan denken om hem zo lang constant te zien). :')

Praat met je vriend, doe niet zielig en vraag gewoon 'Blijven we trouw aan elkaar?'. Ja? Prima, lach je, sluit je het gesprek af en ga je lekker naar vriendinnen, stal, weet ik veel. Zegt die Nee dan weet je dat het over is.

Hij is zeker trouw want hij wil niet dat ik naar andere jongens toe ga of opzoek ga hij doet dit ook niet we zijn elkaar trouw nog steeds hij denkt niet eens aan andere meiden en ik niet aan andere jongens
Hij wil ook heel graag dat het goed komt
Hij is voor mij de ware en andersom ook
Zijn vrienden zeggen ook dat die mij teug wilt aleen hij wilt even tijd voor zichzelf

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:38

Winged schreef:
Dat is geen goede basis als je het mij vraagt. Wat zijn je hobby's waar hij geen aandeel in heeft, jouw eigen vrienden? Jouw leven van 10 maanden terug... wat deed je toen?

Mij. Hobby's zijn paardrijden shoppen uitgaan
Ga wel is naar vrienden maar. Niet vaak want die wonen hier uur vandaan ongv

10 maanden terug was me leven niet veel anders aleen zat ik toen nog op school en in sep begin ik weer daar is hij ook blij mee want zat aleen maar thuis en hij werkte dus ook minpunt natuurlijk

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:41

Ja al blijf je je thuis op de bankg uit de neus vreten, wacht gewoon tot hij je vraagt om te komen. Val hem niet lastig, geef hem ruimte.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:43

Val hem zeker niet lastig om hem te vragen of hij komt etc zijn gewoon leuke gezellige gesprekken
Ik gun hem alle tijd en rust en hij vraagt vaak om af ge spreken rn ik soms ook moet van bijde kanten komen en als die geen zin heeft om af te spreken vind ik dat prima

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:44

Ik ben 18 en mijn vriend is 23, we waren 2,5 jaar samen waarvan een half jaar samenwonend toen hij er ook een punt achter zette door de kleine irritaties, toen hebben we een maand helemaal afstand van elkaar genomen en ondertussen is het wel weer goed maar wonen we niet weer samen. Ook stel ik me nu veel minder afhankelijk van hem op waardoor ik merk dat hij juist meer naar mij trekt, precies wat ik wilde :) Je moet hem juist laten zien dat je ook zonder hem prima door kan gaan, dan pas heeft hij door wat hij gaat missen. De mijne was eerst net zo als jou dat hij wel af wilde spreken maar vervolgens toch twijfelde dus toen bleef ik met andere tinder jongens praten waar hij wel gewoon vanaf wist, maar als hij niet de afectie kon tonen die ik zocht dat haal ik het wel ergens anders. Vanaf de dag na dat gesprek hebben we weer een relatie en krijg ik elke ochtend een lieve goedemorgen lekker geslapen en elke avond een slaap lekker. Zodra ze denken dat je over ze heen bent of dat ze competitie hebben word het wel anders :)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:48

Laten we het hopen
Hij zegt als die merkt dat ik met anderen jongens bezig ben is het sws klaar
Al heb ik daar geen behoefte aan
Denk ook zeker dat het goed komt hij komt morgen bij mij eten en gaan daarna wat leuks doen .
Daarna zie ik hem 2 weken niet aangezien ik 2 weken weg ben dat is wel ff goe denk ik

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:53

Uit is uit. Zoek dan ook geen contact :')

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik zeg je eerlijk je komt over als een veertienjarige

Wees gewoon slim en als je hem terug wilt ga dan geen contact zoeken. Als hij je een poosje niet hoort kan hij zich bedenken wat ie wel of niet mist. En dan doet hij als het goed is ook geen dingen waar hij niet achter staat, zodat het niet alsnog verkeerd afloopt.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:54

Waarom zou ik het contact nu verbreken terwijl we de goede kant op gaan

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:54

Ik vind het wel raar dat hij het uit maakt, en dan gaat eisen met wie of wat je contact maakt.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:55

Poiuytrewq schreef:
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik zeg je eerlijk je komt over als een veertienjarige
:j

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 22:55

Furrow schreef:
Ik vind het wel raar dat hij het uit maakt, en dan gaat eisen met wie of wat je contact maakt.

Is denk ik jaloezie ofZ ik weet het niet hij wil me nog graag terug zegt hij