Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... Slangen ben ik tot nu toe alleen nog maar tegengekomen in Denemarken in de duinen.
'Is een slang JONGE!' )
Maar die tropische slangen (ik heb hier echt totaal nul verstand van dus correct me if I'm wrong) liggen in gevangenschap toch altijd onder zo'n lamp?
En hebben een warmer milieu wat ze gewend zijn? Die overleven het hier dan echt niet heel lang, ook niet in een milde winter. Ragdollcat schreef:Als het een californische koningsslang is........ze kunnen flink bijten als ze bang en in het nauw gedreven worden, maar verder niet gifig en is het meest gehouden huisdier onder de slangen..........zo las ik ergens.
. De keren dat er een slang uitviel en beet zijn op een hand te tellen.. 
SharonIndezz schreef:Koningsslang beet voel je amper
Een boa constrictor daar in tegen doet erg pijn... Meermaals gebeten toen ik nog boas had... Ook een keer perongeluk in mn gezicht
. Martine_R schreef:Petrichor schreef:Nee ik zie geen gele slang staan.
Als hij helemaal geel was kan het best een python zijn geweest. Wel een jonkie dan, want die worden echt huge.
http://fotoalbum.seniorennet.be/incl/ge ... 0&typeid=4
Christiene schreef:ik zou nooit na een land op vakantie gaan waar je ratelslangen of die andere giftige beesten tegen kunt komen...
in nederland nog nooit bamg geweest voor een slang.
in mijn opleiding ze vroeger ook gewoon verzorgt vastgehouden.. de ratten slang en meer van die makkelijke slangen. die leraar trok zijn hand niet eens weg als een van de slangen beet... had alleen 2 gaatjes dan van de tandjes..
Boself schreef:(Ik moest echt heel hard lachen bij de tweede video.'Is een slang JONGE!' )
De adder komt ook gewoon in Nederland voor.Maar die tropische slangen (ik heb hier echt totaal nul verstand van dus correct me if I'm wrong) liggen in gevangenschap toch altijd onder zo'n lamp?
En hebben een warmer milieu wat ze gewend zijn? Die overleven het hier dan echt niet heel lang, ook niet in een milde winter.