Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caira schreef:wordt je zwart gemaakt op een openbare site met naam en toenaam?

met iets negatiefs, voed je meer negativiteit

SaskiaKa schreef:Goh, ik vind je nogal bitter... Zoals ik al eerder schreef, die mevrouw is waarschijnlijk radeloos en wanhopig op zoek naar haar hondje. Ze kent jou niet en omdat ze het zelf niet mocht checken en toch zeker wilde weten dat dit niet haar hond was, heeft ze de politie ingeschakeld.
Het is voor haar nu duidelijk dat het haar hond niet was en dat is al verdrietig genoeg.
Overigens, zou ik als jouw toekomstige werknemer dit topic tegen komen en lezen hoe weinig compassie je kan tonen naar een radeloze vrouw en lezen dat je zo flexibel bent als een betonnen paal, zou ik me eerder achter de oren krabben dan wanneer ik alleen zou lezen dat je een gevonden hond hebt opgevangen, waarover een misverstand is ontstaan.
Bokkers dus 

.
.

Tieneke schreef:TS, ik ben één van de eersten die vroeg of het geen melding was, maar ik heb verder niets "geroepen". Verder blijf ik het ook een rare gang van zaken vinden. Stalking is imo ook wel van de pot gerukt en als je dat stalking noemt (die vrouw heeft haar vrienden ook niet in de hand, die bepalen zelf wat ze doen), ben je zelf al even vreemd bezig als die vrouw aanvankelijk. Laat zelf je lontje wat langer, want je zo blijven ergeren aan dit soort zaken kost je minstens 10 jaar van je leven.