Wat ik later uiteindelijk word? Geen idee, misschien accountant, misschien docent, misschien mensen in de schuldsanering helpen. Wie weet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Islien schreef:AnnemiekvM schreef:Ik ben leerkracht (basisonderwijs)
En instructrice op een manege.
dat lijkt me wel heel leuk om te doen,
welk niveau heb je gedaan en hoe lang ben je ervoor naar school geweest?
naarppc schreef:Ik wil de eerste Nederlandse vrouw op de maan worden!
Polly schreef:ambulance trekt mij ook onwijs maar dan chauffeur of chauffeur-instructeur.
Collega is afgelopen jaar begonnen bij de ambu om daarna door te stromen naar de opleiding. Lijkt me onwijs gaaf maar weet nog niet of ik zo'n stap zou durven zetten.
. Op zich nog jong om weer te gaan studeren, al houd mijn leeftijd me soms toch ook weer een beetje tegen. Ik zou dan wel graag volwassenonderwijs volgen.
) Delphi schreef:Polly schreef:ambulance trekt mij ook onwijs maar dan chauffeur of chauffeur-instructeur.
Collega is afgelopen jaar begonnen bij de ambu om daarna door te stromen naar de opleiding. Lijkt me onwijs gaaf maar weet nog niet of ik zo'n stap zou durven zetten.
Ik zie dat jij ook 30 bent. Op zich nog jong om weer te gaan studeren, al houd mijn leeftijd me soms toch ook weer een beetje tegen. Ik zou dan wel graag volwassenonderwijs volgen.
Ambulancechauffeur is een veel korter opleidingstraject dan ambulanceverpleegkundige. Daar heb ik ook al naar zitten kijken.
Ambulanceverpleegkundige is best een lang traject, ik meen dat je dan zeker iets van 7 jaar bezig zou zijn met opleiding en werkervaring opdoen voor je op de ambulance zou kunnen komen.
Moeilijk he om daadwerkelijk een knoop door te hakken en te starten met een compleet nieuwe opleiding. Ik twijfel door mijn leeftijd en doordat het een behoorlijk lange weg is tot je op de ambulance terecht zou komen. Waar laat jij je door tegenhouden?
. Maar van dat idee was ik halverwege school al afgestapt, wel de opleiding gewoon afgemaakt. Op het moment werk ik bij de frontoffice Natuurbeschermingswet van de Provincie Drenthe.
Quir schreef:Ik ben medisch beeldvorming en bestralingsdeskundige in opleiding, hierna wil ik door gaan voor PA radiologie (physician assistent, arts assistent en dus taken van de artsen overnemen, in mijn geval het beoordelen van röntgen foto's, etc.).
Het liefste zou ik geneeskunde (kinderarts, spoedeisende hulp arts of orthopeed) of diergeneeskunde (paarden en groot vee) gaan doen, maar mijn leeftijd houd me gruwelijk tegen...

alleen was ik altijd bang dat het paard dan iets aan gedaan zou worden..
Furrow schreef:Quir schreef:Ik ben medisch beeldvorming en bestralingsdeskundige in opleiding, hierna wil ik door gaan voor PA radiologie (physician assistent, arts assistent en dus taken van de artsen overnemen, in mijn geval het beoordelen van röntgen foto's, etc.).
Het liefste zou ik geneeskunde (kinderarts, spoedeisende hulp arts of orthopeed) of diergeneeskunde (paarden en groot vee) gaan doen, maar mijn leeftijd houd me gruwelijk tegen...
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben 28 en eerstejaarsstudent diergeneeskunde. Sommige mensen verklaren mij gek, maar ik zie het zo....Zelfs als ik nog 6 jaar moet studeren, zal ik zeker nog een werkperiode hebben van 30 jaar.