ik ben gebroken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:00

LoveChamp schreef:
Dat is wel een goeie ja dank jullie :) Ik ben hier zeker ook sterker door geworden en ben weer anders naar het leven gaan kijken ik denk nu zo van 'soms moet je iets niet doen om je doel te bereiken'

Er is een gezegde van Nietzche (Duits Filosoof en dichter)

Dat wat me niet doodt, maakt me sterker.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:03

Cassidy schreef:
LoveChamp schreef:
Dat is wel een goeie ja dank jullie :) Ik ben hier zeker ook sterker door geworden en ben weer anders naar het leven gaan kijken ik denk nu zo van 'soms moet je iets niet doen om je doel te bereiken'

Er is een gezegde van Nietzche (Duits Filosoof en dichter)

Dat wat me niet doodt, maakt me sterker.

Dat is inderdaad ook een goede :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:05

LoveChamp schreef:
Zo goed als gister ging zo beroerd voel ik me nu kreeg net weer een kinderachtig Appje van A..

Daar moet je boven staan! Gewoon negeren, niets terugsturen en haar verwijderen/blokkeren.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:05

Blokkeer haar dan gewoon. Laat haar lekker zitten met haar gezeur ober jou. Je komt op mij over als een erg vriendelijke meid die ook gewoon onzeker is. En daar is niets mis mee.

Natuurlijk heb je dingen gezegd die niet oke waren maar iedereen zegt wel eens dingen die eigenlijk niet oke zijn. Je bent ook maar een mens.

Lekker aansluiting zoeken bij dat andere groepje en misschien ook wat zoeken in rl. (Weet niet of je ook een leuke groep hebt bij jou in de buurt oid)

Niks van haar aantrekken en lekker laten gaan. Blokkeren op alles. Heb je er ook geen last meer van. Lekker rustig zou ik zeggen haha

LoveChamp

Re: ik ben gebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:13

Ik heb haar ondertussen geblokt. Nu heb ik hier in de buurt niet heel veel mensen ivm prive redenen maar de mensen die ik heb zijn super :) Verder ga ik maandag of dinsdag met iemand de stad in en wij denken over veel hetzelfde en ook over dit en alles.

Ook heb ik al een nieuwe gezellige groep en ik ben zeker onzeker over heel veel tot ik op me paardje ben gekropen dan straal ik zelfvertrouwen uit (zij mijn mentor een alle leraren van groen)

En ik heb liever echte vrienden op een hand te tellen dan 100 vrienden waar ik niets aan heb, Nu kan ik zeker ook met mensen opgaan waar ik me ei niet bij kwijt kan maar wel gezellig mee om kan gaan en die heb ik ook :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:14

Ja inderdaad gewoon blokkeren, zoek lekker nieuwe vrienden die je wel waarderen :)
edit: dat doe je al +:)+

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:15

Heel erg bedankt voor de steun allemaal :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:19

Ik heb ook maar weinig vrienden hoor. Maar degene die ik heb zijn top. En inderdaad liever 3 goede als 100 waar je niets aan hebt!

Goed dat je haar hebt geblokkeerd. Lekker laten gaan. Geen einde maken aan iets moois omdat een ander dat probeert te verpesten :)
Je bent dan denk ik ook wel goed in het rijden anders zou je er niet zoveel zelfvertrouwen uitstralen denk ik? Dat is ook iets om trots op te zijn hoor! Denk liever aan zulke dingen ipv mensen die alleen maar vervelend moeten zijn.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:21

ilaan schreef:
Ik heb ook maar weinig vrienden hoor. Maar degene die ik heb zijn top. En inderdaad liever 3 goede als 100 waar je niets aan hebt!

Goed dat je haar hebt geblokkeerd. Lekker laten gaan. Geen einde maken aan iets moois omdat een ander dat probeert te verpesten :)
Je bent dan denk ik ook wel goed in het rijden anders zou je er niet zoveel zelfvertrouwen uitstralen denk ik? Dat is ook iets om trots op te zijn hoor! Denk liever aan zulke dingen ipv mensen die alleen maar vervelend moeten zijn.

Me rijden valt reuze mee er moet heel veel verbeterd worden maar paarden oordelen niet op uiterlijk maar op innerlijk en ze voelen alles aan en reageren erop (ook als het niet de bedoeling is :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:24

-Ik heb niet het hele topic gelezen-

Ik vind het eerlijk gezegd heel dom dat je met een paar mensen uit die oude groep wel een groep hebt opgericht. Ik kan nu al vertellen dat dat geheid fout loopt, als je een keer iets verkeerd zegt over de mensen uit die 1e groep wordt dat geheid doorgeluld...

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:26

Doanique schreef:

Ik vind het eerlijk gezegd heel dom dat je met een paar mensen uit die oude groep wel een groep hebt opgericht. Ik kan nu al vertellen dat dat geheid fout loopt, als je een keer iets verkeerd zegt over de mensen uit die 1e groep wordt dat geheid doorgeluld...

Als je dus wel even verder had gelezen had je niet zo bot hoeven reageren. Ook deze groep is alweer verwijderd.

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:26

Ik heb ook maar een paar goede vrienden waar ik ontzettend blij mee ben!
Als ik sommige mensen bijv in de kroeg heel populair zie doen zo van ; kijk hoe veel vrienden ik heb.
Zijn die meestal de rest van de week alleen en heel onzeker.
Dat is ook de reden waarom ze alleen in het weekend foto's en updates posten op Facebook ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:28

ilaan schreef:
Doanique schreef:

Als je dus wel even verder had gelezen had je niet zo bot hoeven reageren. Ook deze groep is alweer verwijderd.

Ik bedoel het helemaal niet bot hoor, wil TS gewoon behoeden voor nog meer gezeur door onderlinge ruzies :) Overigens, zoals je kan lezen, staat er Ik vind. Wat ze er mee doet moet ze lekker zelf weten.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:32

Ja maar je begrijpt dat het niet heel fijn overkomt als je zegt dat je iets 'heel dom' vind. Handig is het misschien niet maar vind 'dom' een beetje naar klinken in dit topic. Aangezien ts ook haar best heeft moeten doen met leren ed.

Met dat in mijn achterhoofd vind ik het wel bot. Maar goed het is niet zo bedoeld :) Kwam op mij gewoon anders over, sorry :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:38

Ik zeg toch niet dat TS dom is? Ik zeg dat ik het een domme actie vind. Maar goed, geeft niets, excuses aanvaard.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:47

Heb ook niet gezegd dat je dat zei. Maargoed, ga er maar verder niet op in. Schieten wij en ts niets mee op!

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:49

Doanique schreef:

Die groep was binnen 24 uur alweer weg :')

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:50

ArinaDiaat schreef:
Ik heb ook maar een paar goede vrienden waar ik ontzettend blij mee ben!
Als ik sommige mensen bijv in de kroeg heel populair zie doen zo van ; kijk hoe veel vrienden ik heb.
Zijn die meestal de rest van de week alleen en heel onzeker.
Dat is ook de reden waarom ze alleen in het weekend foto's en updates posten op Facebook ;)

Hahahahah _O- _O- _O- _O- geniaal maar wel waar :')

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:00

mag ik ook in een groep ik voel me ook weleens naar bij sommige

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:16

WTF Joyce. -:(- -:(-
je bent niet voor niks uit onze app gezet.
laat kim met rust en kap er mee steeds te vragen of je bij iedereen in de app mag.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:19

ElSalvador schreef:
laat kim met rust en kap er mee steeds te vragen of je bij iedereen in de app mag.

Nou nou, vecht dit soort dingen lekker via PB uit.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:29

ElSalvador schreef:

En dit kan niet via PB?

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:52

Joyce... Stalker....

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:58

assileM schreef:
Joyce... Stalker....

Ik vind vooral jullie nu vervelend.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:01

Kinderen kinderen toch..... Niveau basisschool :+

Je kan iemand ook op bokt gewoon als 'foei' aangeven, zie je de berichten ook niet meer.