Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GewoonNoor schreef:Sammie schreef:Wat mooiIk wist niet eens dat dit kon. Omdat beenmerg meestal binnen de familie gevonden moet worden ivm de match. Wat jammer dat jullie elkaar nooit persoonlijk mogen spreken/ontmoeten..? Je zou toch denken dat als jullie daar allebei mee in stemmen dat het geen probleem zou moeten zijn.
Loop je op kreuken vanwege de operatie of had dat een andere reden?
Ik liep 2 dagen even op krukken omdat ik echt teveel last van mijn rug had, (had sowieso al een zwakke rug, dus dit erbij werd even teveel ;p) de 3e dag kon alweer zonder, de 4e dag zat ik op het paard, en de 6e dat had ik alweer een indoor eventing
Ik snap ergens wel dat het vanwege een privacy wet is. Zij zal altijd het idee hebben dat zij iets verschuldigd is.
Stel je voor: Ik zit in geldproblemen over 30 jaar. Zij zou zich misschien verplicht voelen om mij te helpen.
ERgens vind ik het ook een heel mooi gebaar, dat je zo met elkaar verbonden bent. En dat je iets belangeloos doet.
Martine_R schreef:Wat dapper van jou zeg! En wat een prachtige brief heb je gekregen
Kun je iets meer vertellen over hoe het proces van beenmerg transplantatie precies in z'n gang gaat en wat voor gevolgen het (nu en later) voor jou heeft? Lijkt me fijn om te weten voor mezelf en misschien ook voor anderen die door dit topic serieus gaan nadenken over het worden van donor
Edit: Woon jij in Canada of wordt beenmerg uit Nederland ook gewoon over de grenzen aangeboden?