Ik verveel me kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:16

Ik weet niet of je je rijbewijs al hebt, maar anders je theorie daarvoor leren? ( zijn ook veel apps voor )

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:16

voorgaande jaargangers hebben vast wel sporen online achtergelaten welke stof je moet beheersen.. dan kun je daarop een speurtocht houden online. je hoeft niet perse lesboeken te hebben om stof onder de knie te krijgen als je echt wilt :P

voor je lol een nieuwe taal leren.. het liefst een waar je allleen ooit op vakantie wat aan zult hebben
heb zelf ooit de basis van bahassa indonesia geleerd, wel met het oog op lang rondreizen daar.. maar goed als je echt niets te doen hebt .. indonesisch is relatief makkelijk.. maar je kunt ja altijd nog op Russisch storten en voor ons alle krantenartikelen vertalen.. of als je echt intelligent bent kun je je ook nog altijd gaan verdiepen in quantum mechanica en dan iedereen, vooral diegene die het niet willen horen je overtuigen van jouw theorieën.. je vind vast wel iets :P
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 26-07-14 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ik verveel me kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:17

Ik heb mijn theorie al, m'n praktijk heb ik dus helaas moeten verzetten.

Maar ik wil zo graag iets NIET met de computer doen... -O-

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:20

Tja, en met je tenen spelen gaat nu ook niet natuurlijk. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:23

Nee dat wordt vrij lastig. Ik heb wel 9 schitterend gelakte nageltjes, dat wel :j

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:31

Huh, welke teen heb je gebroken dan? Ik brak mijn kleine teen twee dagen voor mijn bruiloft. Doc heeft hem vastgetaped aan zijn buurman en moest stevige schoenen aan met een harde zool, verder gewoon doen wat ging.. En een paar jaar terug heb ik er een gebroken zonder dat ik het wist, toen mijn edelachtbare paard erop ging staan. Dik en blauw en nu dus krom :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:35

Mijn grote teen, hij is helaas niet 'normaal' gebroken maar hij is verticaal (dus van boven naar beneden) en dan volledig door de helft en er is een stukje af.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:38

Met Youtube ben je zo al een paar uur zoet. Ik kijk graag naar comedy dan zoals Najib Amhali of de lamas van vroeger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:41

Ja maar ik wil NIET op de computeeeer -O- :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:43

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:44

Ohhh gatver! Ja, dan snap ik wel dat je in het gips zit en niet zo veel mag haha!

Ga haken of breien, zoveel leuke tuts op YouTube! Of van die geheugenpuzzeltjes van metaal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:45

Antje_vip; wat te doen met paard? Nou helemaal niks want zoals je hebt kunnen lezen zit ik in het gips en heb ik een huisarrest opgekregen. Mijn paard staat nou eenmaal niet in mijn slaapkamer (zou wel lekker makkelijk zijn)

Geheugenpuzzeltjes? Van metaal? Huh? Wat zijn dat dan?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:49

Lekker breien ofzo?

En anders Netflix, echt een aanrader. Je kan hem een maand op proef nemen, voor niks! Breaking Bad, Orange is the New Black, Fargo.. allemaal suuuuperleuke series. :j

Misschien kun je bakken? Ingewikkelde recepten proberen? Je droomvakantie uitstippelen? Iets creatiefs.. tekenen, schilderen, beeldhouwen (dat is trouwens zo grappig om te doen met iets van speksteen ofzo :P.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:51

gewoon googelen, 'Hoe overleef ik' en dan de hele serie kijken! :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:52

Doanique schreef:
Antje_vip; wat te doen met paard? Nou helemaal niks want zoals je hebt kunnen lezen zit ik in het gips en heb ik een huisarrest opgekregen. Mijn paard staat nou eenmaal niet in mijn slaapkamer (zou wel lekker makkelijk zijn)

Geheugenpuzzeltjes? Van metaal? Huh? Wat zijn dat dan?

Topic niet gelezen? Was tevens bedoeld voor mensen die zich vervelen ;)

edit: pak anders een rubic's cube of zo'n onmogelijk oplosbaar houten puzzeltje die je opnieuw in elkaar moet steken. Ikzelf zou daar de complete gipsperiode mee bezig zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:55

Ik heb niet zo veel mogelijkheden omdat ik niet zo veel spulletjes heb. Mijn ouders zijn vaak pas thuis als de winkels dicht zijn dus ik kan ook niet vragen of ze wat meenemen.

Er stond naar mijn inziens niet zo veel in Antje_Vip :=

Waren dat geen boeken, Hoe overleef ik?

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:58

Ooit Michael Grant gelezen? Echt verschrikkelijk spannende boeken en (vind ik persoonlijk) lekker geschreven.

Verder inderdaad Netflix een maandje op proef nemen. Staan verschrikkelijk leuke series op!

Vliegtuigen volgen op http://www.flightradar24.com ? Ben ik altijd uren zoet mee :')

Ga anders morgen lekker zonnen. Het is buiten lekkerder dan binnen :D Beetje ergens aan kloten doet het ook altijd wel goed. Iets schrijven, tekenen of boetseren. Taart bakken. Fotograferen. Beetje kwijlen tegen dingen die je nooit zal kunnen kopen. (ook weer iets waar ik soms uren mee zoet ben :') )

Verder weet ik eigenlijk niet zo veel.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:59

Maar je ouders moeten toch ook eten halen?

Wíl je überhaupt wel wat doen? := Alles lijkt onmogelijk voor je..

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:04

serie kijken bijvoorbeeld heartland :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:06

Ik weet niet of het al genoemd is, maar een coursera-cursus?

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:06

Gezien het feit dat je nog wel een tijdje zoet bent met je voet, zou je hobbymaterialen via internet kunnen bestellen. Voor het maken van sieraden heb je aardig wat webshops. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:07

Ik wil best wat doen ja Anne, maar ik word een beetje moedeloos van reacties zoals 'lees een boek' of 'doe iets op de computer' want dat wil ik juist niet.

Mijn vader haalt vaak uit zijn werk eten maar de winkels met klei en verf zitten niet bij de supermarkt in de buurt helaas.

Verder kan ik dus niet lang staan dus ik kan niet iets gaan bakken of koken. Boeken lezen en series/films kijken doe ik al de hele dag. Natuurlijk heb ik zelf ook wel nagedacht over iets tekenen maar ik ben juist op zoek naar dingen waar ik zelf nog niet op ben gekomen.

--

Wat voor boeken schrijft Michael Grant? En wordt Netflix automatisch gestopt na die maand dan?

Summerly; dat is ook wel een goede maar dat moet ik wel even bespreken. Ik ben zelf redelijk blut (ongeluk is gebeurt op mijn eerste werkdag) en ik weet niet of mijn ouders het goed vinden want als ik uit het gips ben doe ik er waarschijnlijk niet zo veel meer mee.

Coursera? Dat ga ik googlen.

Hasjam_Poe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:08

Je kan op zoek naar thuiswerk http://www.thuiswerk.nl/ en daar mee aan de slag.
Verveel je je niet meer en verdien je ook nog iets ;)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:09

Netflix moet je wel in de gaten houden, dus voor die maand effe afmelden, is ook best makkelijk nog.

Hobbyartikelen kun je idd best op internet bestellen, zijn talloze sites voor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:11

Hasjam_Poe schreef:
Je kan op zoek naar thuiswerk http://www.thuiswerk.nl/ en daar mee aan de slag.
Verveel je je niet meer en verdien je ook nog iets ;)

Ik ben pas 17 en volgensmij moet je voor dit soort dingen altijd 18 zijn. Mijn ouders vertrouwen dat soort online-geld-verdienen-dingetjes vaak niet zo...