Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan denk je, was ik maar thuisgebleven.. Maar hij was al ziek, was de week ervoor nog bij de DA geweest en ik had er waarschijnlijk niks aan kunnen veranderen. Maar toch voel je je dan extra rot. Noukie123 schreef:De hond die wij hebben is achtergelaten aan een paal en hij is binnengebracht in het politiekantoor bij mijn papa ze gingen hem laten inslapen omdat er geen plaats meer was in het asiel en mijn papa heeft hem meegenomen en nu is hij in oktober 2 jaar bij ons en beste maatjes met de hond voor foto's kijk in profiel hij is de grote
Waar woon jij?? Noukie123 schreef:De hond die wij hebben is achtergelaten aan een paal en hij is binnengebracht in het politiekantoor bij mijn papa ze gingen hem laten inslapen omdat er geen plaats meer was in het asiel en mijn papa heeft hem meegenomen en nu is hij in oktober 2 jaar bij ons en beste maatjes met de hond voor foto's kijk in profiel hij is de grote
xBerber schreef:Noukie123 schreef:De hond die wij hebben is achtergelaten aan een paal en hij is binnengebracht in het politiekantoor bij mijn papa ze gingen hem laten inslapen omdat er geen plaats meer was in het asiel en mijn papa heeft hem meegenomen en nu is hij in oktober 2 jaar bij ons en beste maatjes met de hond voor foto's kijk in profiel hij is de grote
Aherm.. Of jij snapt dit topic niet, of je hebt gewoon helemaal niks gelezen..
Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen waren met dit probleem
ik zat al in haar profiel te kijken
(Als ik dat wel deed, had ik er ook niet gestaan
) Alleen ga ik ook niet graag op vakantie, maar dat is meer omdat ik er niet tegen kan
Was weer heeeeeeeeeeeel blij dat ik bij de poesjes terug was.
Heeft wel geholpen voor haar. maj0 schreef:Wij waren ik geloof in Frankrijk op vakantie maar dat maakt ook niet uit.
Op een dag zag ik een blauw parkietje in een boom die precies op die van mij leek. Paar dagen later komen we thuis, blijkt dat op de dag dat ik het parkietje heb gezien, die van mij te zijn overleden. Heb altijd gezegd hij kwam afscheid nemen.
wel leuk!

...
Dat maakt het dan een stuk minder erg