Ben ik de enige die hier niet van houdt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:08

__Maartje schreef:
Bedankt voor alle reacties!

Das wel heel apart Helderder (en ik ga mee met Iolanthe, geweldige ava :D ), maar dan is het ook de vraag of je in zo'n team zou willen zitten ;)

Haha stiekem hoop ik ook dat iemand zich hier nog meld met dezelfde studie aan dezelfde instelling ivda O:)

Ik zal nog even kijken imd :)

Ja Jorika1986, het theater lijkt me ook wel een keer leuk!

Haha volgens mij zoeken meer die.
Mochten er nog NHL (leeuwarden) studenten zijn die niet van stappen houden, meld je! haha :)

Loes1996

Re: Ben ik de enige die hier niet van houdt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:11

Mops, ik vind echt op die manier uitgaan ook vreselijk...schrik ook van mijn introductie programma ...doe mij maar gewoon gezellig bowlen met z'n allen haha

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:30

Loes1996 schreef:
Mops, ik vind echt op die manier uitgaan ook vreselijk...schrik ook van mijn introductie programma ...doe mij maar gewoon gezellig bowlen met z'n allen haha
Ik heb tijdens mijn introductieweek alle feestjes gewoon geskipt. Overdag heb ik overal aan meegedaan, want dat waren leuke activiteiten, en dat was al vermoeiend genoeg. :))

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:10

ik ben ook weinig wezen stappen in mijn studietijd.
ja een avondje tijdens het ameland toernooi..
een avondje tijdens de introductie..

mijn vrienden en ik vonden ergens een hapje gaan eten gewoon leuker dan ons volgieten met alcohol..

en troost je, je doet studie die minder bekend staat dat het vol zit met feestbeesten en alcoholisten.. het 'nerd' gehalte ligt een stuk hoger dan bijvoorbeeld op de hotelschool.. hotelschool om als voorbeeld te nemen zit naar mijn smaak te vol met gozertjes 'pappa betaald wel' en vergaderen moet persee thuis met 10 man en twintig kratten bier (ben daar wel eens boos over geworden)..

dus troost je, binnen je studie alleen al zullen heus ook wel mensen zijn die liever een gezellig avond willen waarbij je elkaar nog kunt verstaan en elkaar niet in drievoud ziet ;)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:13

Ik heb ook niks met uitgaan, evenals mijn vriend. Wij blijven in het weekend lekker thuis een filmpje kijken o.i.d. :)
Hij begint nu ook aan een universitaire studie (dierwetenschappen, Wageningen). Hij is nog een paar keer gemaild omdat hij zich niet had opgegeven voor de introductie, maar hij bleef nee zeggen. Het enige waar ze over bleven doorgaan is dat ze gingen feesten en zo. Toen hij zei dat hij daar niks aan vindt hadden ze al niks meer te bieden... :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 00:57

Simoonzel schreef:
Ik heb ook niks met uitgaan, evenals mijn vriend. Wij blijven in het weekend lekker thuis een filmpje kijken o.i.d. :)
Hij begint nu ook aan een universitaire studie (dierwetenschappen, Wageningen). Hij is nog een paar keer gemaild omdat hij zich niet had opgegeven voor de introductie, maar hij bleef nee zeggen. Het enige waar ze over bleven doorgaan is dat ze gingen feesten en zo. Toen hij zei dat hij daar niks aan vindt hadden ze al niks meer te bieden... :')

De introductie heb ik wel gedaan,
tenminste die van de studie, zelfs die van de aan de studie gekoppelde studentenvereniging..
van de avonden ben ik van beiden eenmaal mee geweest om te stappen de andere keren niet..

die van de studie vond ik zeer nuttig, je leert je studiegenoten kennen buiten de colleges om, je leert je docenten in een ontspannen sfeer goed kennen.. het zet een leuke en gezellige baseline om het jaar mee te beginnen..

won ik niet op de introductie van de studentenvereniging een jaarlidmaatschap lol... 1x gebruik van gemaakt.. tijdens de bierweek.. ik lust namelijk best eens een ijskoud biertje, ook al ben ik geen drinker.. tijdens de bierweek hadden ze meer dan 100 speciale biertjes waar je normaal niet zo makkelijk aan kunt komen.. dus tijdens die week ben ik twee keer geweest om wat soorten te proeven..

heb met de introductie ook gewoon meegedaan met de kroegentocht (allemaal een opdrachtje uitvoeren en dan op naar de volgende). dan wist ik tenminste waar het gezellig was als ik toch eens uit wilde.

verder eigenlijk niet veel meer geweest, maar heb toen ook geen ongezellige tijd gehad tijdens de intro

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:04

__Maartje schreef:
Das wel heel apart Helderder (en ik ga mee met Iolanthe, geweldige ava :D ), maar dan is het ook de vraag of je in zo'n team zou willen zitten ;)

Dankjullie! ;) En ja, achteraf ben ik daar ook wel blij om maar toen vond ik het echt niet grappig. Net of dat je persoonlijkheid bepaalt...

Maar joh, baal niet dat er geen uitgaansloze-bokt-studiegenoteninspé zich hebben gemeld. Weet zeker dat je op dag 1 al veel meer mensen ontmoet die er niet van houden!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:31

Hier ook iemand die niet echt van het uitgaan is. Ik drink 'niet' en meestal als we dus met een groep gaan ben ik degene die nog nuchter is, zorgt dat we allemaal weer heel thuiskomen en vaak ook degene bent die rijdt.

Ik vind het leuk om uiteten en naar de bioscoop te gaan. Maar ook naar de toppers, concerten en festivals als rtl viert de zomer vind ik erg leuk. Wat mij vooral tegen staat aan uitgaan is dat men tegenwoordig pas om een uur of 11/12 gaat en dan vervolgens pas tegen de ochtend weer thuis. Ik vind dat zonde van mijn weekend en ben de hele zondag doodop, aangezien ik dan wel gewoon op tijd eruit wil.

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 19:11

Snap ik Helderder!
Jaa, ik zie wel wie ik tegenkom :)

Ja DewiRox, ik zou (als ik dan m'n rijbewijs heb) waarschijnlijk vaak de bob zijn :+