Ik ben nog steeds tevreden met de Rabobank. Ik heb er zelden last mee. Na Azie activering van mijn bankpas was mijn bankpas in Japan prima bruikbaar. Ik heb daar geen CC hoeven te gebruiken.
Atalja
Geplaatst: 23-07-14 16:03
Die ene keer dat Rabobank storing heeft vind ik niet erg. Ben gewoon even naar de bank gefietst voor saldo op te vragen haha. Voorheen had ik ABN Amro en daar had ik zowat elke week storing.
Vind het echt vreemd normaal heb ik mijn salaris s ochtends al binnen.
Ik heb overigens zelf ing en mijn werkgever rabo. Afgelopen maanden altijd de 23e binnen. Hoop echt dat het vandaag nog binnenkomt. Morgen afspraak bij de kapper en dat is echt nodig..
Hier ook weer storing... Blij dat er nog wat op mijn chipknip staat om te lunchen.
xxelviraxx
Geplaatst: 24-07-14 11:21
Weeeeeeeerrr storing het is toch ver**mme niet te geloven he. We hebben een andere caravan gekocht en moeten die vanavond ophalen. Dus ik hoop toch wel dat ik het geld vanavond heb. K*t bank
Rabo heeft wel erug vaak storing of lijkt dat maar zo....
Nessah
Geplaatst: 24-07-14 11:43
Oke, ik ben dus niet de enige,... Hier ook weer storing! 1 dagje oké, maar dit vind ik wel irritant.. hopelijk doet morgen alles het wel, want dan kan ik voor het weekend mijn betalingen nog doen.
Anoniem
Geplaatst: 24-07-14 11:43
Askim schreef:
Hier ook weer last van een storing. Toevallig gaan we vanaf 1 september Helemaal over op de ING. Nou is die ook niet heilig.
Ing is idd ook niet heilig.
Es_ther
Geplaatst: 24-07-14 11:44
Ik ben toen bij Rabo gegaan omdat dat de enige bank in ons dorp was. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad.