Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:Weer een redelijke dip. Mijn ex, die vrienden wou blijven en misschien nog van gedachte ging veranderen over ons, is me van de 1 op de andere dag beginnen negeren. Snap er niets meer van
SpeechLess schreef:DeMolenhoek schreef:Weer een redelijke dip. Mijn ex, die vrienden wou blijven en misschien nog van gedachte ging veranderen over ons, is me van de 1 op de andere dag beginnen negeren. Snap er niets meer van
Het komt bij mij over alsof dit de eerste dag is dat 'ie je negeert, klopt dat? Want dat hoeft natuurlijk helemaal niet te betekenen dat 'ie helemaal niet meer met je gaat praten toch? Misschien heeft 'ie het druk of gewoon een dagje geen zin om sociaal te zijn..
Probeer je niet door zoiets onderuit te laten halen (i know, lekker makkelijk gezegd), denk aan het positieve, dat die vrouw contact met je opnam en dat je zondag je paardje weer ziet. En lees die steunende woorden van haar nog eens door!
Super fijn dat je vakantie hebt! Ik zou zeggen, spreek eens met Eleio af in die 2 weken! Dat kan ook mooie manier zijn om de 'cirkel' te verbreken

Cowgirl schreef:Ipv hier te gaan lopen klagen en zielig doen kun je ook iets gaan doen wat je leuk vind. Die gozer is je gewoon niet waard. Daar moet je niet te veel energie insteken.
Ik weet wat het is maar ik weet ook dat alsmaar klagen niets oplost. Je mag jezelf best eens een klaag/baaldag gunnen maar blijf er niet te lang inhangen.
Heb je nou echt niks wat je leuk vind?
Ga uurtje sporten, ga je pony poetsen, kijk een leuke film, ga vrijwilligers werk doe etc etc
Cowgirl schreef:Ipv hier te gaan lopen klagen en zielig doen kun je ook iets gaan doen wat je leuk vind. Die gozer is je gewoon niet waard. Daar moet je niet te veel energie insteken.
Ik weet wat het is maar ik weet ook dat alsmaar klagen niets oplost. Je mag jezelf best eens een klaag/baaldag gunnen maar blijf er niet te lang inhangen.
Ga uurtje sporten, ga je pony poetsen, kijk een leuke film, ga vrijwilligers werk doe etc etc
. Wel zorgde ik dan dat ik daarna nog even iets anders deed (in mijn geval een dagelijkse serie, GTST, online kijken) voordat ik ging slapen, anders slaap je echt vreselijk rot in. Cowgirl schreef:Ipv hier te gaan lopen klagen en zielig doen kun je ook iets gaan doen wat je leuk vind. Die gozer is je gewoon niet waard. Daar moet je niet te veel energie insteken.
Serendipity1 schreef:DeMolenhoek, zie je iets in de ReT waar een andere bokker (kan haar naam niet meer lezen) het over heeft? Ik denk net als zij dat een andere benadering van je problemen veel ruimte kan geven in je hoofd. Dat begint met inzien dat je problemen geen vast gegeven zijn. Het is jouw hoofd, dus je kan je problemen zien en omvormen zoals je wilt. Uiteraard is dat de basis en te simpel uitgelegd voor wat het is, maar tot je hulp krijgt van instanties kan je je hier misschien eens in verdiepen?
Dat bureaucratische gedoe ook altijd.. zo krom!