Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Kelley schreef:Ongelovelijk, en waarschijnlijk had die vent gewoon wel z'n telefoon bij, dat zal je zo zien![]()
Wel fijn dat dat meisje je paard heeft meegenomen, en niet gewoon heeft laten weglopen!
maar wel heel lief! Heb later nog bloemen gebracht. fionaf09 schreef:xPearl schreef:Jemig! Ik snap niet dat mensen niet helpen.. Okee. Met n gevecht zou ik het ook niet echt weten eerlijk gezegd. Maar als iemand in het water ligt of iets.. Kom op zeg.. ):.
Heeft je vriendin er nog iets aan over gehouden? Of dat niet?
Gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt! Pfff..
Inderdaad bij een gevecht van 2 slaande pubers zou ik het ook lastig vinden wat ik zou moeten doen.
Wanneer je jezelf er tussen gooit kan je soms van beide een grote mond krijgen en kan het averechts werken. Wat de politie doet in dergelijke gevallen vraag ik me ook af, denk dat ik ook niet zo gauw 112 zou bellen, maar eerder een algemeen politie nummer.
. Gelukkig alleen flink gekneusde ribben en flinke schrik. De andere man had ook niets gelukkig. Politie erbij en zij hebben de ambu opgeroepen. Zij konden het namelijk niet geloven dat mams en ik zo heel uit ons corsaatje gekomen waren! Zonder schrammetjes
De hond had een schaafplekje op haar bil en mam en ik gekneusde ribben, maar dat was het dan ook!
) en zagen we een tegenligger heen en weer slingeren tegen verschillende bomen... Hierna is hij een keer of 6 over de kop gegaan en kwam tot stilstand tegen een boom. Moeders afgeremd en ik uit onze rijdende auto gesprongen met 112 al aan de lijn. Hierna kroop er een meneer uit de voorruit. Ik gaf bij mijn moeder aan dat dat de bijrijder moest zijn want de bestuurder had dit nooit kunnen overleven!
Wordt 112 gewoon gebeld!)

xxCYNNxx schreef:Die rijd snel verder, na eerst 5 min toe te hebben gekeken....althans in [***] doet de politie dat. Zelf meegemaakt toen een stel losers op een terras ruzie aan het zoeken waren met de terrasbezoekers. Cafehouder deed niks toen we ineens uit het niets aangevallen werden, omstanders deden niks...en de 2 agentjes in de politie auto die er al zo'n 5 min stond, dachten blijkbaar; hier hebben we geen zin, al is het ons werk, dus naar snel doorrijden.' Als ik niet snel voor hun auto gesprongen was, waren die eikels nog gewoon doorgereden ook.
Verder een keer meegemaakt met de scooter dat mijn voorvering vast sloeg op het moment dat ik door een kuil in de weg reed; scooter deed een zeer goede imitatie van een rodeopaard en ik vloog over de kop. Sta ik op, zie ik een vrouw en een man vanuit hun huis een beetje toe te kijken hoe ik met moeite mn scooter weer recht zet, maar even naar buiten komen om te vragen of ik hulp nodig had en of het überhaupt wel allemaal goed met me ging....NOT