datingsites, je maakt wat mee.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:58

Brrr, nope... nu is het nog een "vreemde"... Heel hard gezegd: je kan met alles en iedereen meeleven.. maar blijf hier verrrrrrrr van.... Ik zou ook zeker geen sms of whatsapp sturen..
Je kent hem te kort om iets voor hem/zus te kunnen betekenen... Denk aan jezelf en zoek deze ellende niet op.
Laatst bijgewerkt door Creatas op 23-07-14 01:02, in het totaal 2 keer bewerkt

chimello

Re: datingsites, je maakt wat mee.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 01:01

Nog een reden fijn niet aan datingsites te beginnen, wat een weirdo.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:06

Wat een engerd.. Bah :n
Ik zou er niet op reageren, lekker laten gaan. Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat zijn zusje dat heeft gestuurd.. Maar dat hij er zelf achter zit.

Brr... Heb ook wel eens op Paiq gezeten, leuk concept.. Ook een engerd meegemaakt daar :+
Maar niet zo erg als jij gelukkig.

Als je toch wilt internetdaten, probeer dan Pepper :)
Daar heb ik mijn vriend vandaan, en we zijn inmiddels al bijna half jaar samen <3

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 11:08

Ja ik wacht de reactie van de beheerders af en dan ga ik mijn account verwijderen. Ik heb er toch geen vertrouwen meer in

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:20

Klinkt mij als een schreeuw om aandacht in de oren.
Ik zou toch niet op dat smsje reageren, grote kans dat hij dat zelf heeft verstuurd. Heb al vaker van mensen gehoord dat ze vreemde ervaringen hebben met die desbetreffende dating pagina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:28

Wie gaat er nou IEDEREEN in de lijst een berichtje sturen als haar broer in kritieke toestand ligt. Wat een onzin :') Dat vertel je toch alleen aan de naasten.

Nee hoor TS, lekker laten banketstaaf. Als je het echt wilt weten moet je eens met een ander nummer/anoniem bellen en kijken wie er op neemt. Of vragen waar je hem kan bezoeken.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:30

Ook ik zal als ik jou was niet reageren. Dit is een pure schreeuw om aandacht. Dat wij zelf zo'n SMS niet zouden faken hoeft niet te betekenen dat anderen mensen dat ook niet doen. Hij was meteen al zo opdringerig. :n

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:42

Bha bha, verkeerde vent.
Geen contact meer mee opnemen.
En al zou het waar zijn, dan was hij waarschijnlijk al zo ver en wanhopig. Heb je niks aan

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:42

Ik geloof werkelijk niet dat een zus als eerste nood heeft de contactenlijst afsturen met berichtjes van, hij is zwaar gewond etc.
Eerst maar eens bij hem zijn, er zijn wel belangrijkere dingen dan iedereen een smsje sturen en daarbij denk ik dan dat je er een telefoonnummer had bijgestaan van zijn zus.
want gaat ze nou werkelijk die telefoon aanhouden om berichten te ontvangen? Ik zou dat al niet prettig vinden.. ik wil niet eens rondlopen met de telefoon van een ander.. al niet om het idee dat ik dan misschien dingen lees die ik niet behoor te lezen... + hij leeft nog he... wat moet zij met die dingen? kan ze toch gewoon bewaren tot dat hij weer zijn telefoon nodig heeft?? ga je echt niet hele contactlijsten af smsen etc met zijn telefoon, als echt hoge nood, deed je dat wel met de jouwe ofzo ..
Daarbij is het berichtje een beetje raar geformuleerd..
iedereen op de hoogte houden is het laatste waar je aan denkt als je broer zo kritieke toestand in het ziekenhuis ligt + de mensen die zo dichtbij hem staan haal je gemakkelijk uit de telefoon... hoef je niet de hele lijst voor af te smsen ( zie je op whatsapp wel wie hij veel mee praat, of wie er veel gebeld wordt etc)

Daarbij geloof ik werkelijk niet dat je dan zo 'zakelijk' smst. simpele danke, geen enige melding van waarom zij meer informatie nodig hebben etc..
nee, ik geloof niks van dit bericht,
typische zielige aandachtszoekerij omdat jij niet meer reageerde, dat geloof ik :)

Niks meer reageren en volledig negeren..
die man is of ziek in zijn hoofd en speelt zieke spelletjes
en stel, laat eens heel erg stel zeggen, het was wel zijn zus, wat ik dus echt niet geloof...
dan vind ik ook al niet dat je contact moet gaan zoeken, want dan ken je die man toch amper en moet je niet zo iemand zijn leven in springen..

Geen zorgen over maken en deze enge vent links laten liggen ;)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 12:16

Het paiq team heeft gecheckt of die na die sms nog online was geweest. En dat was zo. Het smsje was dus nep. Zo blj dat ik er vanaf ben

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:17

Het is toch werkelijk ongeloveloos wat mensen verzinnen hé :oo

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:18

Rare vent is het zeg. Goed dat je het nu weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:22

Wat een loser ben je dan zeg!!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:23

Wat een engerd zeg!!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:39

Zo, die gaat wel érg ver zeg, wat een engerd := Wordt hij nu ook van die site geknikkerd?

Hier ook ooit een poging gedaan tot internetdaten, maar volgens mij ben ik een engerdmagneet :+ Werkelijk alleen maar idioten getroffen, dus ben er maar weer aan opgehouden.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:45

mick75 schreef:
Ik vind dit wel een hele groffe manier van manipuleren eigenlijk, ongeacht of het nou waar is of niet. Vanaf nu op negeren zetten, idd klacht indienen bij de site.

Iemand die zoiets op zo'n manier speelt heeft meer dan een paar mega grote steken los zitten in z'n kop en heeft professionele hulp nodig, geen meisje van een datingsite.

Mee eens!

Laat het gaan, dan zit er een enorme steekje los bij hem, ver vandaan blijven.

Je kent hem totaal niet en dus heb je hier niets mee te maken.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:46

Ik zou er niks mee doen.
Of hij ligt echt in het ziekenhuis.
Of hij verzint het.
Maar in beide gevallen was hij toch niet de droomman die jij voor ogen had.
Dan kan je het beter nu afkappen.

Ik lees nu trouwens dat hij het verzonnen heeft.
Kan paiq er niks mee?
Ben voor jou blij dat het niks geworden is.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 12:59

ja ze hebben mijn klacht erbij gezet. Dus als er nog meer mensen over hem klagen dan wordt hij er pas afgehaald denk ik.

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:02

Wow vreemd zeg! Ik zou echt de neiging hebben om naar dat ziekenhuis te gaan en kijken of hij er echt ligt!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:35

Mooi blokkeren.

Overigens zitten er echt niet allemaal enge mannen op dating sites!
Ik heb daar mijn vriend leren kennen. En ik kan mij geen betere jongen voorstellen.
Voor wie het wil delen: [LZP] Internetdate, help!