Douraque schreef:@biancaroze: dit is totaal niet beledigend bedoeld, maar ik denk dat je beter hier niet meer moet reageren. De dingen die jij zegt zijn namelijk pertinent niet waar
Yinnar heeft gelijk mbt tot het de procedure en het uwv. Uwv komt pas bij de 42e week en een arts van het uwv komt zelden voor bij werknemers. Wat wel voorkomt is een arbeidsdeskundige igv een deskundigenoordeel wordt verzocht. Die zie ik nl veel voor mijn neus
En als iemand ziek uit dienst gaat, komt ze pertinent niet in de ww maar in de ziektewet. Ik heb hier een master van de universiteit voor gehaald (arbeidsrecht), dus ik zal er best wel wat van weten
Kan het zijn dat er spraakverwarring is tussen jullie (jou en Yinnar) en Biancaroze? Jullie hebben het volgens mij over een werknemer in vast dienstverband die meer dan 42/44 weken ziek is alvorens deze (edit: beter opletten in vervolg!) aangemeld wordt bij UWV. Kan het zijn (geen idee, vandaar vraag), dat BR het heeft over een werknemer met contract voor bepaalde tijd die voor uitdiensttreding ziek wordt. In laatste geval is er sprake van ziekte en uitdiensttreding vanwege geen contractverlenging. In eerste geval is er sprake van stopzetten van dienstverband omdat er meer dan 2 jaar ziekte is.