Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig niet zo erg als ik gedacht had! Straks de koude versie uitproberen, ben benieuwd wat beter werkt!

Dirndl schreef:Heb de oplossing gevonden! Combinatie tussen de 2 methodes (het was inderdaad te warm voor de koude methode; werd te snel weer zacht).
Maar na het afkoelen dus weer opgewarmd tot het lauwwarm en kneedbaar was, met m'n handen aanbrengen en 'uitsmeren', stuk katoen erop en RATSJ.
Ben na 2 uur klungelen in gekke houdingen, veel blauwe plekjes en een flinke dosis tanden op elkaar bijten, haarloos from the waist down. Dus het is het waard, ideaal!

eenitraM schreef:_Micha_ schreef:Ik heb nu zo'n zin om dit uit te proberen maar ik heb toevallig (zo vaak doe ik het niet) mezelf helemaal geschoren vandaag.
Hmmm.. Ik heb een gespaarde bushbush nu waar zelfs een bosmaaier niet doorheen kan komen. Maar ik zou t niet durven
Zei ik dat nou?
) en dacht: dit is zo'n moment waarop ik mezelf niet zo aardig vind. En HOPPA 
Wel fijn als het eenmaal klaar is, het is het dus waard IMO. eenitraM schreef:_Micha_ schreef:Ik heb nu zo'n zin om dit uit te proberen maar ik heb toevallig (zo vaak doe ik het niet) mezelf helemaal geschoren vandaag.
Hmmm.. Ik heb een gespaarde bushbush nu waar zelfs een bosmaaier niet doorheen kan komen. Maar ik zou t niet durven
Zei ik dat nou?