Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naar de introductieweek van GU ga ik ook niet. Ik blijf lekker thuis wonen.
doe ik tenminste iets wat ik leuk en interessant vind! 

Lianne24 schreef:Ik ga ook niet naar de introductie week.
Ik ben een beetje in de war met scheikunde.. Moest je daar een voldoende voor staan? Ik heb mijn havo diploma met een onvoldoende voor sk, maar op mbo heb ik wel sk gehaald alleen staat dat niet op mijn diploma. Ik begin nu heel erg te twijfelen, maar heb verder niks van school gehoord.
Gaan jullie op kamers of blijf je thuis wonen?
)
xManon_ schreef:Lianne24 schreef:Ik ga ook niet naar de introductie week.
Ik ben een beetje in de war met scheikunde.. Moest je daar een voldoende voor staan? Ik heb mijn havo diploma met een onvoldoende voor sk, maar op mbo heb ik wel sk gehaald alleen staat dat niet op mijn diploma. Ik begin nu heel erg te twijfelen, maar heb verder niks van school gehoord.
Gaan jullie op kamers of blijf je thuis wonen?
Nee, ik had ook een onvoldoende op de middelbare school maar daar geen consequenties van ondervonden (en inmiddels mijn DV diploma op zak)
stalxpaard schreef:Biology moet je zowiezo kopen. De overige boeken zou ik niet meer aan beginnen minstens 75% van de boeken die ik voor t eerste jaar heb gekocht, heb ik nog nooit aangeraakt. Ik ga nu naar het 3e jaar alweer.
Intro week van GU heb ik destijds niet gedaan. Hoor daar wisselende verhalen over. Als je op kamers gat en van feesten houd zou ik t wel doen.
. Koesignalen heb ik veel gebruikt en zelfs mee naar Nieuw Zeeland geemigreerd dus welke boeken je gebruikt is ook persoonlijk.
Was onwijs gezellig en heb er vrienden voor t leven aan over gehouden. Sommige introverhalen vertellen we nu nog rond... hihi