Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:50

NatasjavE schreef:
Ojajoh schreef:
oh wat is bokt toch weer braaf :Y)

IIg eerst het geld terug, gewoon net doen alsof je neus bloed (al zou ik het wippie wel omzeilen met een smoes ;) )
Daarna zeggen dat je het leuk vind om toch fb vriendjes te worden?
Daarna zou ik hem openbaar voor banketstaaf zetten,met alle foto's erbij (ff taggen dus, meerder malen, duurt ff voordat dat weg is namelijk)

maar he, thats me :P
ik ben nou eenmaal geen moraalridder ;)

En hem bij z'n vrienden een soort van held te maken. Kijk nou...ik had twee schatjes en nu zijn ze boos.En hup naar de volgende.

Gewoon wachten op je geld en hem daarna vertellen dat jij niet de andere vrouw wil zijn en het niet ok vind dat hij zijn vriendin belazerd.

Ik ben ook geen moraalridder en dit zou een goed idee zijn :j
En ik zou ook de whatsapp geschiedenis doorsturen naar zijn vriendin.. Is ie nou helemaal 8)7

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:53

Ayasha schreef:
Wat een krengen zitten hier zeg, niks zeggen tegen vriendin omdat je dan misschien wel tegenwind kan krijgen. :n ik ben liever de slet die hem verleidt heeft niet wetende dat hij een vriendin had dan de slet die het wist maar niks zei. :n

.

Gaat niet om de tegenwind.

Gaat om de vaak nutteloosheid ervan. Te vaak meegemaakt dat zo'n vrouw/vriendin toch met hem verder gaat (moet ze toch ook zelf weten)

Daarnaast. Wellicht weet zij van niks is compleet gelukkig en zal dat ook blijven en is hij ook wijzer geworden en besluit....ik ga ook niet meer vreemd.

Dan heb je wellicht toch een goede relatie om zeep geholpen.

Blijf er buiten, het zijn jouw zaken niet.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:55

Okee ik begrijp nu dat hij al een vriendin had toen hij een keer met je in bed belande en ja dit zou ik zeker aan zijn vriendin vertellen.
Dit is geen wraak maar waarschuwen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:57

Nou ik zou het vreselijk vinden als ik maar in het ongewisse gelaten zou worden door mn vriend+ meid waarmee hij vreemd gaat. Dan wordt je door 2 man bedonderd.
Als ik erachter ben kan ik altijd nog kiezen of ik wel/niet door ga ermee, maar dan wel op basis van alle informatie en niet op basis van een leugen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:57

Dan maar een moraalridder :Y)

Boeiend.. Dat soort opmerkingen gaan nergens over.. Drogredenen om iets goed te praten..

Men vergeet hier gemakshalve dat ze zelf ook over heel internet gaat en zijn vriendin en vrienden gaan bij hem verhaal halen en niet bij ts. Dus wie heeft het straks allemaal gedaan? Juist ts… Terwijl er nou niet echt sprake is van een jarenlange gepassioneerde relatie en liefdesbaby met DNA materiaal als bewijs..

Ik heb dit soort halflamme ‘wraakacties’ nou al een paar keer voorbij zien komen irl en het is uiteindelijk 9 vd 10 keer de persoon van ts die de gebeten hond is. Want zij wil die relatie uit elkaar drijven. Gewoon wegblijven ervan.. Tenzij je graag over straat gaat als dat makkelijke meisje of dat jaloerse meisje dat X en Y uit elkaar wilde drijven.

Geld terug vragen en je middelvinger naar ‘m opsteken.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 11-07-14 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:58

Mijn ex ging vreemd met een meisje welke hem steeds liep te versieren (als ik er niet bij was natuurlijk) Uiteindelijk ging hij ook vreemd met haar. En ja, hij is net zo fout als dat zij was. Ik vind dan nog steeds dat je als vrouw zijnde zelf de klasse moet hebben om niet achter een man aan te gaan die al een partner heeft. Uiteindelijk kon mijn ex niet kiezen en smste mij en haar en hoorde ik via via dat hij al bij haar ouders en alles was geweest dus het was wel serieuzer dan dat hij deed voorkomen.

Toen ik haar op een feest tegen kwam samen met hem (terwijl hij mij nog een smsje had gestuurd of ik ook kwam) ben ik naar haar toegegaan *na eerst een goed glas wijn* heb ik mezelf aan haar voorgesteld met de tekst: Hoi, ik ben "" jij bent "" (express haar naam verkeer uitgesproken) en leuk om je nu eens face to face te zien. En toen tegen hem; Joh, ik las net je smsje van vanmiddag maar ik ben er inderdaad zoals je ziet, wilde je me spreken? Nou je had haar hoofd moeten zien!

Nu ruim 10 jaar later ben ik blij dat ik het op zich netjes heb gehouden maar wel even heb laten weten dat ik niet met me laat sollen. Ik kwam laatst mijn ex tegen in de stad en inmiddels heeft hij 2 kinderen waarvan 1 dochter. Toen schoot er opeens uit mn mond; Niet te hopen dat jouw dochter ooit een vriend krijgt zoals jou of een meid ontmoet die is zoals je vrouw :=
Hij weet dat ik een scherpe tong heb dus hij kon de opmerking zelfs wel waarderen!

Moraal van het verhaal: Een klein beetje wraak kan echt geen kwaad maar hou het gewoon netjes. Zorg sowieso dat je je geld terug krijgt en laat je vakantie er niet door verpesten.

Anoniem

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:03

Hij zit op tinder, dat doet ie niet om zijn vriendengroep uit te breiden lijkt mij..
Dus hoezo zal de vriendin TS meteen de schuld geven als ze weet dat hij zelf op zoek is gegaan?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:06

Niet iedereen is bekend met Tinder.

Omdat zij verhaal gaat halen bij hem en hij er een draai aan kan geven. Mensen zijn toch eerder geneigd hun beste vriend(in) te geloven dan een vreemde of vage kennis en al helemaal als dat een bedreiging is voor iets ‘goeds’ en prettigs…

Weet je wanneer zo iets kan werken.. als zij al wantrouwend is naar hem en/of dit soort situaties al veel vaker voor zijn gekomen.. Maar dat zijn allemaal onstabiele factoren, waar je geen weet van hebt. Voor hetzelfde geldt hebben ze een open relatie..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:09

Dus jullie zouden echt ook in jullie eigen relatie, liever in een leugen leven?
Wat je niet weet kan geen kwaad? Dat vind ik persoonlijk een rare redenatie.

En als ze een open relatie hebben, gebeurd er helemaal niks.. Dan weet ze het, en is het goed zo :)

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:17

Hmm dit is wel heel erg van hem!
Maar ik ga mee met Sammie!
Zorg dat je je geld terugkrijgt, en confronteer hem dan, maar blijf uit zijn relatie.

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:19

Waarom gaat iedereen toch altijd uit van list en bedrog en van het slechte in de mens. Heeft iemand hier al gedacht aan de optie dat die jongen een open relatie heeft met zijn vriendin? En dat een relatie zoals ts die met die jongen heeft, gewoon prima is voor zijn vriendin? Ok, het is niet eerlijk dat hij tegen ts heeft gelogen over of hij een relatie heeft. Maar ts zegt zelf dat hij een "friend met benefits" is. Het jaloerse claimgedrag is dus niet helemaal op z'n plaats, ze hadden immers geen relatie. En om dan wraak te gaan nemen op hem door er dan maar vanuit te gaan dat hij zijn vriendin belazerd..... Word volwassen! De wereld is niet zo zwart-wit als mensen denken dat hij is. Dus hou op met kinderachtige wraakacties bedenken en levens van mensen overhoop te gooien waar je niks mee te maken hebt. Ga met hem praten over wat je gevonden hebt, vraag hem waarom hij heeft gelogen. En maak voor jezelf de keuze wat je verder met hem wilt. Maar ga niet meteen van het slechtste scenario uit en trap niet meteen zijn hele leven onderuit.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:21

Furrow schreef:

Dat zijn toch echt twee losse dingen die je naast elkaar moet zien.. (je kan trouwens ook helemaal niet beoordelen of zij het wel of niet weet en of zij naar aanleiding van deze gegevens weg gaat of blijft. Dat is haar keuze. Niet die van een ander)

Maar goed als je het op jezelf betrekt..

Stel jij hebt een vriend(in) en jullie relatie is super en geweldig. Het kan niet op. Je vertrouwt hem verder helemaal etc. etc. Vervolgens komt er een meisje die je helemaal niet kent met een verhaal over je vriend die volgens haar wilde verleiden. Je krijgt misschien wat vage what app berichtjes of een foto te zien. Je bent boos en je vertrouwt het niet. Je gaat naar je vriend en die zegt kwaad en woedend oh dat wijf.. Die is echt achterlijk.. Dat is een vage kennis van Bas en die heeft toen en toen om mijn nek in de kroeg gehangen.. Ik heb gezegd dat ik al een vriendin had, maar vervolgens viel ze me lastig. Ja stom dat ik mijn telefoonnr. heb gegeven/ Bas heeft mijn telefoonr gegeven. Daar was ik ook echt niet blij mee/ die what app berichtjes die zijn fake! Dat wijf dat spoort niet hoor!~

Wie geloof je dan? Eerder vriend en niet dat mens die je niet kent..

Ik heb dit nu al een paar keer bij anderen meegemaakt en het is altijd de wigmaker die de boosdoener is of ze nu wel of géén gelijk had.

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:34

Maar als er dan cervolgens een jaar fzo later nog iemand met zo,n verhaal komt.... Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Ik zou het ook laten weten aan dat meisje en iets van bewijs zonder iets van mij erop mee sturen. Wat ze er daarna mee doet is haar keuze. :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:38

Ik had de eer aan mezelf gehouden.. Jammer van het geld, maar had alle contact gestopt en tel nr/fb whatever allemaal geblokkeerd.. Je kunt wel wraak nemen en/of zijn vriendin vertellen, maar uiteindelijk ben jij toch de gebeten hond..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:44

Sammie, dat kun je toch ook aflezen aan zijn reactie. Hij doet er net zo goed aan mee, dus ik geloof niet dat er van die afwijkende/afwijzende apps bij zitten.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:45

Kala schreef:
Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...

Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...

Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.

Dat dacht ik dus eigenlijk ook... Waar ben je bozer om TS.. Dat jij stiekem toch gevoelens voor hem hebt gekregen en dat hij een vriendin blijkt te hebben? Of dat hij zijn vriendin belazert door met jou naar bed te gaan en gaat het om het principe?
Heel eerlijk, je geeft zelf aan dat het een 'friends with benefits' verhouding is. Dan kan je niet van iemand verwachten dat ie het alleen maar met jou doet, dan had je moeten zeggen dat je graag een relatie met 'm wil.

Een wraakactie of dat meisje vertellen moet je niet eens willen. Je bent overspannen thuis, bent nu al over je toeren heen (wat ik ook heus wel kan begrijpen, maar wees dan eerlijk naar jezelf en naar hem) en dan wil je je die ellende ook nog op je hals halen. En heel eerlijk; als het andersom zou zijn, wie zou jij dan geloven? Iemand die roept dat je vriend je belazert, of je vriend die roept dat het niet zo is? Ik zou zoiets toch wel behoorlijk bevestigd willen hebben hoor voor ik iets van een vreemde aanneem.

Gewoon je geld terug vragen, dood laten bloeden en misschien voor jezelf op een rijtje zetten of jij wel geschikt bent voor 'friends with benefits'..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:11

Ik vind het best erg om te lezen dat de meeste bokkers zo'n meisje gewoon in de waan willen laten dat alles goed zit.. :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:12

Ik lees dan toch echt hele andere dingen..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:14

chelle_dora schreef:
Kala schreef:
Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...

Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...

Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.

Dat dacht ik dus eigenlijk ook... Waar ben je bozer om TS.. Dat jij stiekem toch gevoelens voor hem hebt gekregen en dat hij een vriendin blijkt te hebben? Of dat hij zijn vriendin belazert door met jou naar bed te gaan en gaat het om het principe?
Heel eerlijk, je geeft zelf aan dat het een 'friends with benefits' verhouding is. Dan kan je niet van iemand verwachten dat ie het alleen maar met jou doet, dan had je moeten zeggen dat je graag een relatie met 'm wil.

Niks mis met friends with benefits, maar dan wel met iemand die vrijgezel is. Kom op, dat je geen relatie met iemand wil betekend toch niet dat je het prima vindt als de ander wél een relatie heeft?! Ik durf te wedden dat TS als ze wist dat hij bezet was deze FWB-relatie niet was begonnen. Iets met principes en normen en waarden. En dat siert haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:17

Sammie schreef:
Furrow schreef:

Dat zijn toch echt twee losse dingen die je naast elkaar moet zien.. (je kan trouwens ook helemaal niet beoordelen of zij het wel of niet weet en of zij naar aanleiding van deze gegevens weg gaat of blijft. Dat is haar keuze. Niet die van een ander)

Maar goed als je het op jezelf betrekt..

Stel jij hebt een vriend(in) en jullie relatie is super en geweldig. Het kan niet op. Je vertrouwt hem verder helemaal etc. etc. Vervolgens komt er een meisje die je helemaal niet kent met een verhaal over je vriend die volgens haar wilde verleiden. Je krijgt misschien wat vage what app berichtjes of een foto te zien. Je bent boos en je vertrouwt het niet. Je gaat naar je vriend en die zegt kwaad en woedend oh dat wijf.. Die is echt achterlijk.. Dat is een vage kennis van Bas en die heeft toen en toen om mijn nek in de kroeg gehangen.. Ik heb gezegd dat ik al een vriendin had, maar vervolgens viel ze me lastig. Ja stom dat ik mijn telefoonnr. heb gegeven/ Bas heeft mijn telefoonr gegeven. Daar was ik ook echt niet blij mee/ die what app berichtjes die zijn fake! Dat wijf dat spoort niet hoor!~

Wie geloof je dan? Eerder vriend en niet dat mens die je niet kent..

Ik heb dit nu al een paar keer bij anderen meegemaakt en het is altijd de wigmaker die de boosdoener is of ze nu wel of géén gelijk had.

Of je hebt al twijfels, en bij het zien van de 'bewijzen' hak je de knoop door en ben je (vaak achteraf) blij dat er iemand is die het lef heeft om eerlijk te zijn..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:18

nine1987 schreef:
Ik had de eer aan mezelf gehouden.. Jammer van het geld, maar had alle contact gestopt en tel nr/fb whatever allemaal geblokkeerd.. Je kunt wel wraak nemen en/of zijn vriendin vertellen, maar uiteindelijk ben jij toch de gebeten hond..

Oh, maar het geld had ik dan wel weer terug gewild :)
En verder blijven dit soort contacten natuurlijk altijd een risico. Je weet nooit met wie of wat hij het nog meer doet en welke ziekten etc hij onder de leden heeft.
Dat is natuurlijk ook omgekeerd zo en daarom ben ik nooit zo'n voorstander van dit soort toestanden.
Tuurlijk kan het ook met een vaste partner gebeuren, maar dan kun je risico's nog een beetje beperken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:18

Imre schreef:
chelle_dora schreef:

Niks mis met friends with benefits, maar dan wel met iemand die vrijgezel is. Kom op, dat je geen relatie met iemand wil betekend toch niet dat je het prima vindt als de ander wél een relatie heeft?! Ik durf te wedden dat TS als ze wist dat hij bezet was deze FWB-relatie niet was begonnen. Iets met principes en normen en waarden. En dat siert haar.

Maar niet banketstaaf bedoelt hoor, heeft TS niet van tevoren gevraagd dan of diegene een relatie heeft, of is ze er vanuit gegaan? En is het inderdaad 'vreemdgaan' of, zoals al meerdere malen voorbij is gekomen, een open relatie? Als FWB voor je werkt, zal ik het zeker niet iemand afraden, ieder zijn ding, maar je loopt nou eenmaal het risico om niets anders te zijn dan iemand zijn vriendinnetje voor buiten de deur.

Principes, normen en waarden, prima. Ieder zijn eigen normen en waarden natuurlijk, en het siert d'r inderdaad dat ze niet met iemand het bed in wil die vreemd gaat. Ik zelf heb weer andere normen en waarden, want ik duik pas met iemand het bed in als ik een tijd met iemand samen ben. Ook een stukje zelfbescherming. Wat ik al zegt, als FWB voor je werkt, niks aan de hand; maar misschien werkt het toch niet zo goed voor TS als ze had gehoopt.

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 11:20

Hallo allemaal,

Toch nog redelijk geslapen, dat is fijn! De reden waarom ik boos ben is omdat deze jongen zowel mij als HAAR tien maanden lang heeft voorgelogen. Ze hadden dus al een relatie voordat ik hem leerde kennen. Dit vind ik echt niet oké! Met name voor haar niet. Natuurlijk wist ik dat hij ook met andere vrouwen van alles Kon uitspoken, maar dat was voor mij ook oké. Ik heb echt geen recht van spreken en daar heb ik vrede mee.
Echter zijn er dingen waar hij gewoon bewust over heeft gelogen terwijl ik dacht dat hij altijd eerlijk naar mij is geweest. En dat is nog hetgeen wat het meest zeer doet. Dat ik degene waarvan ik dacht dat ik een vriend aan hem had, over van alles en nog wat heeft gelogen. En dat ik het gevoel heb dat hij onze band gewoon heeft misbruikt.
Ik ben nog steeds van mening dat ze het moet weten. Ongeacht of ze het wil weten ja of nee. Verder heb ik nu eerst een hele poos vakantie. Hij weet het nog steeds niet dat ik het weet en dat wil ik eerst even zo houden tot op het moment dat ik zeker weet wat ik hier mee wil.

En ja dus, ik heb er maar gevraagd of hij een relatie had. Daar antwoorde hij 'nee' op. De omschrijving van het meisje komt perfect over met de omschrijving die hij mij eerder gaf als zijnde spreken van zijn ex.
Laatst bijgewerkt door Melody2010 op 11-07-14 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:21

Weten wij uberhaubt wel of het vriendje met zijn vriendin een open relatie heeft?

Een FWB siert imo niemand en zeker niet als je dan achteraf ziet dat iemand een vriendin heeft dat je je op dát vlak bedonderd voelt.. Je kan hoogstens zeggen dat hij niet eerlijk is geweest, maar hij heeft haar in relatievorm niet belazerd. Verder kun je je nog afvragen of je van een FWB mag verwachten iets anders te delen dan het bed..? Feitelijk is het een wop zonder ontbijt. In hoeverre mag je dan iets van zo iemand 'eisen'?

En dan over wraakacties beginnen..?

dees_daan schreef:
Of je hebt al twijfels, en bij het zien van de 'bewijzen' hak je de knoop door en ben je (vaak achteraf) blij dat er iemand is die het lef heeft om eerlijk te zijn..

Zoals al in stukje stond was dat de hypothetische situatie niet :)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 11-07-14 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:22

ik zou vooral boos zijn om het liegen je hebt rechtstreeks gevraagd of hij iemand had en hij zegt nee terwijl het ja moet zijn. Geld terugvragen en afstand houden zou ik doen, vind wraakacties niet zinvol. Kost je alleen maar energie.