Kala schreef:Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...
Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...
Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.
Dat dacht ik dus eigenlijk ook... Waar ben je bozer om TS.. Dat jij stiekem toch gevoelens voor hem hebt gekregen en dat hij een vriendin blijkt te hebben? Of dat hij zijn vriendin belazert door met jou naar bed te gaan en gaat het om het principe?
Heel eerlijk, je geeft zelf aan dat het een 'friends with benefits' verhouding is. Dan kan je niet van iemand verwachten dat ie het alleen maar met jou doet, dan had je moeten zeggen dat je graag een relatie met 'm wil.
Een wraakactie of dat meisje vertellen moet je niet eens willen. Je bent overspannen thuis, bent nu al over je toeren heen (wat ik ook heus wel kan begrijpen, maar wees dan eerlijk naar jezelf en naar hem) en dan wil je je die ellende ook nog op je hals halen. En heel eerlijk; als het andersom zou zijn, wie zou jij dan geloven? Iemand die roept dat je vriend je belazert, of je vriend die roept dat het niet zo is? Ik zou zoiets toch wel behoorlijk bevestigd willen hebben hoor voor ik iets van een vreemde aanneem.
Gewoon je geld terug vragen, dood laten bloeden en misschien voor jezelf op een rijtje zetten of jij wel geschikt bent voor 'friends with benefits'..