Worst case scenario

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Worst case scenario

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 01:48

Ze zijn heel goed in verstoppertje spelen.Wees maar niet bang,de spinnen zijn banger voor jou,dan jij voor de spin.Wees blij dat ze er zijn.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 02:18

Rhyddid schreef:
Haha aansteller :') :')

ik vind iedereen een aansteller die bang is voor spinnen ;-)

Ik raad je aan een spin met baby's met je hand dood proberen te meppen. Dan word je vanzelf wel bang voor spinnen. Zo ben ik in ieder geval aan mijn angst gekomen :')
(Pakte daarvoor ieder soort spin op trouwens)

Nayomie

Re: Worst case scenario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 02:22

Bah! Dat doet me denken aan dat bekende filmpje :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 02:58

Britta31 schreef:
Een spin kruipt toch niet door je slokdarm naar beneden?De spin komt in je mond en in een reflex sabbel je de spin op.Ach,extra vlees.

Gatverdegatver. Nu moet ik direct denken aan mijn vorige kat die dol was op spinnen, om mee te spelen en als late night snack, en ze dan doodleuk vlak voor mijn neus opvrat. Heel langzaam en goed kauwend zodat je de verkrampende pootjes uit de bek zag steken in een 'Titanic Help ik verdrink' standje en het gewoon hoorde kraken. :r
Mooiste was wel dat ie naderhand dan nog een kwartier beduusd aan het rondzoeken was waar of dat z'n speeltje was gebleven. _O-

En leuke verhalen? Zoals die spin die in z'n eentje de polonaise aan het doen was en zo hard stampte dat ik er niet van kon slapen? Of die spin die dacht dat ie in mijn decolleté wel veilig was voor mijn fotografiemanie? O ja, en die ene megagrote spin in de garage waar mijn buurman bij was 'Joh, das een vogelspin'. _O- (mja, bijna, maar net niet helemaal)
Overigens kunnen ze best wel aanvallen en bijten, maar dan moet je ze wel goed stangen. Zo kunnen kruisspinnen niet tegen kietelen. Als je ze te lang op hun buik kriebelt worden ze een beetje pissig, en ja, dan gaat 't van hap. Als je ze met rust laat doen ze niks.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:05

Ik raad je aan een spin met baby's met je hand dood proberen te meppen. Dan word je vanzelf wel bang voor spinnen. Zo ben ik in ieder geval aan mijn angst gekomen :')
(Pakte daarvoor ieder soort spin op trouwens)[/quote]

Waarom zou je een spin doodslaan?Naar buiten zetten of in een andere ruimte kan toch ook.Wel leuk voor kinderen om te kijken naar een zwangere spin en dan de kleintjes zien in de web.