Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
secricible schreef:Nee hoor, de bruidsmeisjes moeten in dat programma zelf betalen. Dat is regelmatig onderdeel van discussie, iemand die het gewoon niet zo breed heeft...
vuurneon schreef:secricible schreef:Nee hoor, de bruidsmeisjes moeten in dat programma zelf betalen. Dat is regelmatig onderdeel van discussie, iemand die het gewoon niet zo breed heeft...
Dat vind ik ook ronduit asociaal dat je iemand dan zo voor het blok zit; 'of je betaalt je blauw of je bent geen bruidsmeisje meer'. Dan wist ik wel wat ik koos als ik zo'n trut van een vriendin zou hebben
Annick75 schreef:hengstveulen schreef:Ik vind 250 euro uit een outlet store nog best veel geld eigenlijkIk zou het idd bespreekbaar maken...
Da's dan voor een bruidsjurk en niet voor een bruidsmeisjesjurk en dan valt €250,- heel erg mee. En in say yes to the dress bridesmaides worden de jurken volgens mij ook door het bruidspaar betaald.
Ik zou inderdaad ook proberen nogmaals in overleg te gaan en aan te geven dat ze het financieel allemaal niet kan opbrengen en kijken of ze dan tot een compromis kunnen komen. Blijft toch altijd lastig zoiets.
En dat vinden ze normaal..
Vindt je vriendin de kleur persoonlijk niet mooi of is het echt een kleur die eigenlijk niemand ooit meer aan zou trekken?!
. Zou het zelf in elk geval niet zo waarderen en als het doorgedrukt zou worden, wellicht ook vriendelijk bedanken voor de eer.
Dit soort dingen is echt overgewaaid vanuit de VS, want in Nederland was dit nooit en als je dit wilde betaalde je zelf de jurken. Da's in the UK niet anders. En terecht ook..