Weet niet wat ik hiermee moet..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Weet niet wat ik hiermee moet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 17:25

Jawel, na de mail heeft ze toegegeven dat ze mij niet uitgenodigd had om mijn vriend.
Wat dat opbellen betreft heb je gelijk, dat had ik moeten doen. :j Niet aan gedacht, daarom ga ik nu ook met haar afspreken.

En nee, ik heb geen probleem met mensen, mensen hebben een probleem met mij..

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:30

je schuift alles af op een ander behalve opjezelf, je bent alleen maar bezig met je vriend en jezelf! ik kan je vriendin wel begrijpen, is haar verjaardags feest dan mag zij toch uitnodigen wie ze wilt.! je kan het ook eens van haar kant bekijken ipv alleen naar jezelf

normann_loveJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:39

Ik snap echt niet waarom je niet een keertje zonder je vriend kan afspreken, ik snap wel dat vriendin 2 het niet leuk vind! Al vind ik haar reactie ook wel beetje overdreven. Zou het gewoon uitpraten en ook eens zonder je vriend afspreken!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 18:05

normann_love schreef:
Ik snap echt niet waarom je niet een keertje zonder je vriend kan afspreken, ik snap wel dat vriendin 2 het niet leuk vind! Al vind ik haar reactie ook wel beetje overdreven. Zou het gewoon uitpraten en ook eens zonder je vriend afspreken!

we spreken regelmatig af en daar is hij ook niet bij, lees even mijn geplaatste berichten door daar heb ik het allemaal al gezegd.

En ja miszblueeyes, ik moet ook naar mezelf kijken. Ben blij dat ik dit topic geopend heb want ik zat/zit ook fout. :j

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:33

Winged schreef:
Eerlijk gezegd gaan mijn haren hier best wel van overeind staan, in niet zo positieve zin richting jou. Ja, je woont 150 km bij elkaar vandaan, maar serieus even een uurtje of wat zónder elkaar in dat weekend... Hoe moeilijk kan het zijn? Ik neem aan dat hij zichzelf ook wel kan vermaken in een middagje. Hoeft niet elk weekend zo te zijn, maar 1 keer in de zoveel tijd....

En verder: Ik zou vriendin 2 gewoon vragen hoe en wat. Geloof mij: Het is soms bloedirritant als je een vriendin alleen maar ziet als der vriend er standaard bij is.

Dat dacht ik ook. Ook al woon je verder van elkaar af, wil niet zeggen dat hij zichzelf niet kan vermaken.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:39

Je sluit jezelf buiten door steeds voor je vriend te kiezen ;)

Je schrijft dat jij denkt dat hij het vervelend vindt als je een paar uur 'verlaat'. Dat is jouw invulling. Heb je het hem wel eens gevraagd? Voor hetzelfde geld heeft hij er geen problemen mee en kan jij wel lekker high-teaen. Want ecgt, vriendinnen kunnen voor het leven zijn, maar dan moet je wel in de vriendschap investeren.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:42

Winged schreef:
Eerlijk gezegd gaan mijn haren hier best wel van overeind staan, in niet zo positieve zin richting jou. Ja, je woont 150 km bij elkaar vandaan, maar serieus even een uurtje of wat zónder elkaar in dat weekend... Hoe moeilijk kan het zijn? Ik neem aan dat hij zichzelf ook wel kan vermaken in een middagje. Hoeft niet elk weekend zo te zijn, maar 1 keer in de zoveel tijd....

En verder: Ik zou vriendin 2 gewoon vragen hoe en wat. Geloof mij: Het is soms bloedirritant als je een vriendin alleen maar ziet als der vriend er standaard bij is.

Helemaal mee eens!

Ik ben mijn belangrijkste vriendinnengroepje ook verloren hierdoor. Het begon met mijn ene beste vriendin die ook ontzettend plakte aan haar vriend, wij zagen die vriendin naast de lesuren op school nooit meer. De rest van het groepje was het allemaal eens met het standpunt "chicks before dicks" (naar bro's before ho's :D) en dus namen wij ook geen initiatief meer. Hierna kreeg mijn andere beste vriendin ook een vriend die ze vooral tegenover mij persoonlijk heel erg heeft voorgetrokken. Dingen die wij altijd samen deden, wilde ze mij nu niet bij hebben maar met haar vriend doen. Voor mij is het dan gewoon klaar, ik hoef geen vriendinnen waarbij de plannen afhangen van hun vriend.

Ik snap dat als je zo ver van elkaar woont, je alle tijd samen nuttig wil besteden, maar vriendinnen horen gewoon voor te gaan. Ik heb nu helaas geleerd dat vriendschap ook niet voor eeuwig is, maar dat had het zonder dat gedoe om die vriendjes wel kunnen zijn.

Jouw vriendin is ook niet netjes geweest om jou helemaal niet uit te nodigen, maar ik snap het ook wel als haar ervaring is dat òf jouw vriend er altijd bij moet zijn òf dat je helemaal niet komt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 22:00

Ik had ze eerlijk gezegd allemaal de middelvinger gegeven. Wat een raar gedrag.. Vriendin 2 al helemaal! Niet met jou communiceren over hun problemen met jou en je vriend. Dan nodigt vriendin 2 jou niet uit en de rest liegt je lekker voor.
Maar als je het groepje graag heel wil houden, ga dan eens een goed gesprek aan met vriendin 2.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:39

Misschien dat vriendin jou niet uitnodigd om jou niet kwetsen dat je vriend niet mee mag? En ik snap ook niet waarom je vriend niet alleen met je ouders kan zijn, je hebt toch een eigen kamer neem ik aan?

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:58

Kostolany schreef:
Het is niet zo moeilijk maar we maken het ons zo moeilijk en vaak is er ook veel ruis. Bij Jorretje zie je dat ook: Ze vraagt niet aan haar vriendinnen die avond waar het probleem zit..maar gaat naar vriendin 3 om verhaal te halen?? Waarom niet bij de personen waar je het gevoel bij hebt dat er iets niet klopt? En als ze niet willen praten of zeggen..waren het nooit je vriendinnen. Want zeker vriendinnen moeten toch kunnen praten na jaren vriendschap ook al is het moeilijk om te zeggen wat je echt zelf vind.

Eh oh was je erbij?
Beetje moeilijk om iets aan iemand te vragen als deze personen je de kans niet geven.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:04

Winged schreef:

Precies dit dus..
Je vrienden gaan voor en zeker als het maar 1 keer per 2/3 maand is..
Hij kan toch ook een paar uurtjes later komen in het weekend desnoods?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:11

Vriendjes zijn voor even, vrienden voor het leven.

Ik ken zat meiden die geen vrienden meer hebben omdat vriendje op plek 1 kwam.
2 keer is het oke, de 3e keer irritant en de 4e keer is het laatste poging en 5e keer is het doei. Stiekem snap ik die meiden ook wel hoor.

Ik heb 4,5 jaar een vriend, zitten deels in de zelfde vriendengroep, gaan samen uit, maar kan hem zo een hele avond kwijt zijn omdat ik andere mensen tegenkom of samen met een goede vriendin ga ofzo.
Ik zie hem soms een heel weekend niet, omdat hij een avond gaat stappen met de jongens en ik met de meiden film ga kijken ofzo.

Wij wonen dan wel 300 meter van elkaar af, maar zien elkaar niet echt veel, en vinden beide vrienden belangrijker dan vriendje/vriendinnetje/

Organiseer zelf iets. App je vriend dat ie zondags pas kan komen en zet je mobiel uit. Aandacht aan hun, niet aan je vriend. Die komt dag er na wel :).