Telefoon op onverklaarbare wijze kapot??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Telefoon op onverklaarbare wijze kapot??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 15:14

Je kunt eerst de garantie claimen en het ding dan verkopen. Je hebt wel voor het toestel betaald en dat is veel eerder kapot dan verwacht. Dan heb je weer wat extra budget voor een nieuw toestel. (Hier tevreden met een Lumia trouwens)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 17:46

Nou eerst met het toestel terug gegaan naar de T-Mobile in Enschede, daar werd ik als stront behandeld. Ding konden ze wel opsturen kosten waren voor mij zelf. Daarnaast geloofde de dames van de T-Mobile niet dat ik hem niet had laten vallen. Want de Sony Xperia Z toonde nooit van dit soort klachten. Tja internet staat er vol van maar in de T-Mobile weten ze van niets. :Y)

Op naar de mediamarkt dan maar voor een nieuwe het is geworden de Huawei G610. Nog geen idee of het een fijne telefoon is, mijn vriend stelt alles even precies zo in als ik dat wil! :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 19:25

Nou alles voor elkaar, tot nu toe vind ik het een top telefoon. Hij is snel overzichtelijk en hij ziet er mooi uit. :)

Ik heb een bescherm mapje via internet gekocht want in heel Enschede hadden ze geen bescherm mapje voor dit type. :=

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:33

Heb hem even opgezocht, mooi dingetje voor een leuke prijs!

Plonspony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:57

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 06:59

Als je hem had opgestuurd hadden ze m gewoon voor je gemaakt. Bij die Sony hoef je er niet verzekerd voor te zijn, omdat het bekend is bij die fabrikant. Zit gewoon een fout in en dat hebben ze erkend. Raar dat ze dat bij T-Mobile niet wisten zeg!

Hoop voor je dat de Huawei bevalt!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 22:13

Vandaag naar een andere T-Mobile geweest en die heeft hem opgestuurd. Daar zeiden ze ook wel dat dit de zelfde klacht is als wat heel veel Z1 modellen ook hadden. :)

Voor zover bevalt mijn Huawei nog steeds top, hij is echt rete snel en doet erg lang met de batterij. Het enige wat ik mij afvraag is of er geen woordenboek op kan? :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:37

Iphone is de enige die mijn valpartijen, watergevechten en zandhappen aan kan :')
Ik maakte echt geen grapje glas was echt 400, euro. Erge was nog toen mijn vriend zei laat maar moest ie nog betalen voor de onderzoekskosten :s

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:15

Net een bericht ontvangen, mijn telefoon word kosteloos gerepareerd.

Alles heeft te maken met google play services. :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:32

Fijn dat het kostenloos wordt gerepareerd!!
Toch voor niks een huawei.. mooi reserve toestel!
Mn vriend heeft ook huawei nu ruim half jaar is heel tevreden alleen camera is wat minder goed...

als je je toestel laat repareren of laat op sturen voor reparatie en je wilt het uiteindelijk niet kan je kiezen voor 2 opties..
optie 1 Terug krijgen en behandel en onderzoek kosten van ong. €60,- betalen (logisch want ze zijn er mee bezig geweest om te kijken wat er aan de hand is)
optie 2 Daar achter laten en milieuvriendelijk laten vernietigen dat is kostenloos.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 10:35

Ja wel netjes dat ze het zo oplossen. :)

Wat ik nu met 2 telefoons ga doen weet ik eerlijk gezegd nog niet, denk gewoon allebei houden en mocht er wat gebeuren heb ik in elk geval een reserve. :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:31

1 reserve is altijd handig :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 13:01

En ja hoor weer heeft mijn lieftallige Sony Z kuren! -:(-

Het begint weer met bloedheet worden en de belachelijk korte duur van de batterij. Dus even bij instellingen gekeken en ja hoor ik heb weer gezelschap van Google play services. Ik ga dadelijk dus weer terug naar de T-mobile en dan moeten ze hem maar weer opsturen naar Sony.

Ik ben heel erg benieuwd wat Sony er nu mee gaat doen.