Dreamy schreef:Laatst had een oud collega een foto geplaatst van hem en z'n vriendin en daartussen...
Ik dacht dat het een aangekleed appelkistje was met een appel zichtbaarwas ook bij zo'n boom genomen. Vond het toch wat raar..
Las ik de reacties, bleek het hun, te vroeg, doodgeboren kindje te zijn..
Sorry, ik vind het echt erg voor ze, maar dat zet je toch niet zo als profielfoto op je Facebook?
Gewone foto zou ik nog "onzichtbaar" maken, zodat ik het niet hoef te zien. Maar om de profielfoto kun je dus haast niet heen.
Poeh dat is wel heftig. Maar ja, als je voor FB kiest dan kies je ook daarvoor. Je zit compleet in andere mensen hun leven. En dat is voor nieuwsgierige mensen heel erg leuk. Het is een soort Story of Prive maar dan over 'gewone' mensen. Maar je leest ook veel ellende en dingen die je liever niet wilt zien of horen.
Ik heb ervoor gekozen om dit niet te willen. Geeft zoveel meer rust. Maar dat is een andere discussie.
was ook bij zo'n boom genomen. Vond het toch wat raar..

Al snel was duidelijk dat ik gelukkig volledig buiten levensgevaar was, maar ik moest wel door een andere ambulance opgehaald worden ivm dat het om je hart gaat (ambulance nr 1 was zo'n auto'tje met maar 1 mannetje en die mocht mij niet vervoeren). Ondanks de stress/schrik/het rotgevoel, probeerde ik het luchtig te houden voor mezelf en zat ik er aan te denken om een foto te maken van alle starende mensen, terwijl ik de ambulance in werd geschoven. Heb ik toen toch maar niet gedaan, ik was veel te druk bezig met wat er allemaal gebeurde en had ook helemaal geen zin om mijn telefoon te pakken.