mensen die je expres laten schrikken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:33

Ladybird schreef:
Ik heb een gruwelijke hekel eraan als mensen mij bewust laten schrikken. Ik schrik sws vrij snel, ook als mensen onbewust ineens een de hoek omkomen. dus kan er absluut niet tegen als mensen dit doen. ik word ook echt boos..

BaileyMix schreef:
Oh geweldig ja, ik doe dat ook altijd :') Inderdaad vlak achter een deur gaan staan, of net om een muurtje en meer van dat soort dingen. De hond is ook regelmatig de banketstaaf :))

En dit vind ik nog wel het aller naarst? een dier laten schrikken? omdat jij dat geweldig vind? dat vind ik nog wel het meest erge wat je kunt doen. een hond kan namelijk niet onderscheiden of het een grapje is of niet.. Hier kan ik echt met mijn hoofd niet bij :n

Stel je niet aan :') Een hond heeft namelijk een neus en oren die heel goed zijn :)* Dus die ruikt en hoort je als het goed is al. Maakt het niet minder leuk omdat ze dan dus met zo'n blik kijken :o?

VenoSnorlax

Re: mensen die je expres laten schrikken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:21

Die app als ik die dus zie moet ik oppassen ik ben als de dood voor clowns en dan heb je vrienden die bij examenstunt achter een deur vandaan springen en als clown achter me aankomen ik moest janken :')

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:33

Mijn man vind het dus ook leuk om mij regelmatig te laten schrikken, sta ik boven op zolder op mijn gemak de was op te vouwen, staat die etter ineens achter me.
Van schrik vloek en mep ik....... :o

Maar voor alle mensen hier die iemand vaak laten schrikken, kunnen jullie er wel tegen als het dan eens bij jullie gebeurt?
Want daar kan meneer dan weer niet tegen, hij pest iedereen maar o wee als je het bij hem doet.... >;)

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:34

Mijn zusje vindt het erg grappig om 's nachts, als ik naar de wc ga, doodstil in haar nachthemd met haar knuffel op de overloop te staan -O-
Vind ik niet zo leuk :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:49

Verstoppertje in het donker vind ik fantastisch bij een vriend op de camping. Ik doe dan de zak lamp uit en ga ergens staan. Als ze dan bijna bij me zijn, doe ik hem weer aan als ik naar mijn gezicht schijn. _O-

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:49

Ik ben een kei in anderen laten schrikken :+ Ik ging vroeger heel vaak 's ochtends naar de kamer van mijn broertje om te zeggen dat ie uit bed mocht. Dan liep ik snel de kamer uit en ging om een hoekje staan. Hij loopt erlangs en ik spring tevoorschijn, altijd een erg leuk effect :+

Nog mooier is mijn moeder. Werkt t best als ze aan t werk is of aan het stofzuigen is. Als je heeeeeeel stil binnen komt en je gaat naar boven moet je achter haar gaan staan. Ze draait zich om, kijkt mij aan... begint keihard te gillen... 1 keer was t zo erg, toen gilde ze echt heel lang. _O- Ze vond het helaas minder leuk dan ik.

Maar anderen die mij laten schrikken... Ja dat gebeurt soms, op heel veel manieren, vooral door mn broertje of vriendinnen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:51

justdiesel schreef:
Want daar kan meneer dan weer niet tegen, hij pest iedereen maar o wee als je het bij hem doet.... >;)
Ik weet niet hoe hij dan reageert, maar die vlieger zou bij mij niet op gaan. Dan moet je ook maar sportief genoeg zijn om een tegendaad te accepteren.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:54

Grit schreef:
justdiesel schreef:
Ik weet niet hoe hij dan reageert, maar die vlieger zou bij mij niet op gaan. Dan moet je ook maar sportief genoeg zijn om een tegendaad te accepteren.

O maar geloof maar dat ik hem wel terug pak }:)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:03

Geniaal topic hahaha _O-
Ik moest een keer in de nacht naar de wc, loop de badkamer uit en draai me om.
Staat daar me stiefvader heel rustig wachten tot hij naar de wc kan, ben me helemaal rot geschrokken, kon nog net een gil onderdrukken terwijl hij eigenlijk niks deed :')

En laatst met de examenstunt op school, was de aula omgebouwd tot een spookhuis, en dat was echt, echt, echt heel erg eng...
Ik was denk ik 30 seconden binnen en toen was er zo'n meisje in een rolstoel (je kon alleen een schim zien) en die draaide naar me toe. Ik kreeg een of andere paniek aanval en begon te huilen, ik was echt zo bang, maar we waren er echt pas net in :o
Uiteindelijk toch een leuk verhaal aan over gehouden haha :)

Yiruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:17

Mijn broer ging een keer in de badkuip liggen (met douchegordijn dicht ) toen ik 's avonds naar de badkamer ging. Dus omdat ik echt panisch word met dat douchegordijn dicht, deed ik hem maar open. Springt mijn broer eruit :wow: Ik was not amused dus ik had hem geslagen uit schrikreactie := Dit gebeurd mij helaas vaker met 2 oudere broers...

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:26

tabaflab schreef:
Ik laat mijn zusje altijd schrikken, ik ga gewoon achter een deur staan nadat ze van de wc afkomt :')
Schrikt ze nog wel eens van :o

Dit dus, maar dan bij mijn broertje :D

love_western schreef:
Ik laat mijn moeder altijd schrikken. Alleen is het minder dat ik soms een klap aan mijn kop krijg :') Puur schrikreactie van haar. Maar ik lig elke keer weer slap.

Mijn moeder heeft ook erg goede reflexen :') . Als ik haar laat schrikken, dan moet je regelmatig een elle boog ontwijken :+

Edit; wat toegevoegd

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:57

Ik doe het zelf vaak of mijn paarden laten schrikken, achter de struikjes staan en met een tak schudden, meteen een goede schriktraining :P
Ooit een keer iemand laten schrikken, met een masker op in het donker voor de ramen staan.
En mijn kat heeft me ook een keer flink laten schrikken, ik was heel diep in slaap en droomde dat het onweerde, toen schrok ik wakker en dacht ik dat het insloeg in ons huis, de kat lag net onder mijn bed en stampte met de pootjes op de vloer. Of was aan het vechten met onze andere kat, ik weet niet meer precies. Heb nog nooit zo hard geschreeuwd :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:43

Ik kan er wel om lachen als iemand mij laat schrikken, maar alsjeblieft niet s avonds laat als ik thuis kom ofzo :+ Dan krijg ik denk een hartverzakking ofzo :P

Zelf heb ik een keer in de kelder onder de trap gezeten en bij de laatste tree mijn broer zijn voeten heel even snel vastgepakt (Zodat hij niet viel ). Hij schrok zich helemaal dood :P

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:50

Oh god ja :') Mijn zusje en een vriendin altijd. Nou moet ik eerlijk zeggen, ik schrik ook echt van alles. Zo schrok ik een keer omdat mijn zusje op de gang ineens stilstond, terwijl ik in mijn kamer stond. En vroeg een vriendin of ik bang was voor blaadjes, dus ik ;'uhh nee :+ '. Schreeuwt ze ineens kei hard 'blaadjes' en ik schrik me een ongeluk :o

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:13

Ik ben ook zo'n pestkop die mensen laat schrikken. Vooral een bepaalde collega is vaak de pineut, springt telkens tegen het plafond _O- .

En ja ze proberen wraak te nemen maar ik schrik bijna nooit.

Meld dan altijd fijntjes dat mensen met een zuiver geweten niet schrikken }:) .

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:11

Ik ben als 6 jarig meisje ooit in de kussensloop van mijn vader gekropen, en ben daar blijven liggen totdat hij ging douche.
Toen hij klaar was met douche sprong ik uit de kussensloop.
Nou hij bleef er bijna in. :D

En ik heb mijn zwager ooit nietsvermoedend een hartaanval bezorgd.
Hij stond bij ons in de schuur om een nieuwe fles cola o.i.d. te halen, en ik wilde de was in de droger doen.
Dus ik sta netjes achter hem te wachten totdat ik erbij kan.
Draait meneer zich om, trekt compleet wit weg..
En het enige wat hij een poosje zei was: 'ik dacht dat je een geest was' 'ik dacht dat je een geest was'

Nou op zulke momenten pis ik in mijn broek van het lachen.

Ook mijn zoontje heb ik een keer laten schrikken :+
Die had de handdoek over zijn hoofd hangen om zijn haren af te drogen, en ik kom naast hem staan en terwijl hij die handdoek van zijn hoofd trekt roep ik boe..
Nou die ogen :D :wow:

En mijn vriend heb ik ook een keer laten schrikken, ik had in mijn oude huis een inloopkast, en ik stond daarin om de was op te ruimen.
En hij kwam een handdoek pakken om te gaan douche, maar op het moment dat hij binnen wil stappen stap ik naar buiten.
Ik kreeg nog net geen klap voor mijn kop. _O-

En voordat mensen denken dat het zielig is om een kind zo te laten schrikken, meneer kan er zelf ook wat van.
Ik moest ooit eens kijken wat hij in zijn handen had, dus ik ga door mijn knieën om te bekijken wat hij dus gevonden heeft.
En hij gooit zo'n een dikke vette spin tussen mijn borsten.
Vreselijk, want ik ben toch wel zoooooo bang voor die beesten.
Wat dus ook resulteerde dat ik dansend en springend me stond uit te kleden midden in de woonkamer. :D

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:29

Hmmm ja, leuk mensen laten schrikken :j :') kijken hoe hard ze kunnen gillen haha!!

Ik heb ook een tijd gehad dat mn stiefzusje steeds om de hoek naast de wc ging staan om me te laten schrikken.. en daar heb ik nu nog last van haha, als ik op de wc zit en zij gaat ook naar boven maar ik hoor geen voetstappen ben ik altijd bang dat ze om t hoekje staat :+

irene_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:54

haha, wat een verhalen hier!

Mijn vriend maakt er zo ongeveer een sport van om me telkens erger te laten schrikken.
Zo fietste ik pas 's nachts nog naar hem toe, hem de hele weg aan de telefoon omdat ik over landweggetjes en langa het bos moest (sowieso al best eng dus).
Op een gegeven moment fiets ik al kletsend met vriendjelief over een afgelegen weggetje, springt er ineens iemand achter een boom vandaan die als een gek naar me toe rent en me van mijn fietst trekt. Jullie kunnen je vast wel voor stellen hoe hard ik gegild heb. Ik dacht echt dat ik dood ging :/. Het bleek dus mijn vriend te zijn die dat wel een grappige actie vond.
Laten schrikken is in elk geval gelukt