Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:36

Mijn schoonmoeder heeft een tijdje geleden (dacht in mei?) ook een Armani zonnebril bij de kruidvat gekocht.
De kwaliteit is echt wel mooi hoor, voelt ook robuust aan, denk dat ze zo goedkoop zijn omdat het een oude collectie/restpartij o.i.d. is.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:56

IZEP schreef:
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen het zo belangrijk vinden of iets "echt" is of niet. Je vindt iets leuk of niet, lekker belangrijk zo'n merkje. Laatst reageerde de 13-jarige dochter van een vriendin heel enthousiast omdat ik zo'n coole AllStar gympen had. Nou nee hoor schat, gewoon 10 euro bij de Bristol. :')

Omdat je ervoor betaalt :Y)

Amaris

Re: Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:05

Inderdaad is er bij zonnebrillen veel verschil in UV filtering en glazen tussen die van een tientje en een 'echte'. Ik moet de hele zomer een zonnebril op, die woont zo'n beetje op mn hoofd omdat ik echt niet tegen (fel) licht kan. Zelf bij bewolking loop ik al te knijpen en moet de bril op.

Dus ik moet een goede zonnebril en koop er gerust eentje van Oakley voor >100,-
Moet gewoon echt kwaliteit zijn, en dat krijg je niet voor 10,- bij de hema (of kruitvat)

Kiwi_

Re: Armani zonnebrillen van de Kruidvat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 19:26

Ik heb vanmiddag de middelste gehaald, vind het een mooie bril en de glazen ook wel echt beter dan die van m'n H&M brilletje :)

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:43

Er is wel degelijk een groot verschil in echt en "nep" en goedkoop en duurder.

De kwaliteit van het montuur is gewoon 10 x beter, evenals de glazen.
Dat is bij de H&M brilletjes ver te zoeken. :) En logisch, want daar is de prijs ook naar.

Ik zou mijn zonnebril niet bij de kruidvat kopen, omdat ik een stukje service en advies heel belangrijk vindt.

Ik ben qua kleding totaal niet van de merken, maar een goede merkzonnebril van 150,- koop ik dan weer wel.