Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kesha1 schreef:Ja ik weet die eigenschap heeft ook een nadeel en bij ons geld de regek tussen de groep: NIEMAND VERLINKEN!! Dat is bij ons heel erg zo en je hebt dat een paar buitenbeentjes die dat wel doen dus ja dan verlinken wij ze ook. Oke, oke ik geef toe ik zit wel heel erg aan de jongens kant puur omdat ze meer en betere humor hebben. Maar jingens verlinken je zo goed als nooit en als ze doen alsof ze dat gaan doen is het een grapje

ouders zijn veel te soft en anderen zijn dan de dupe van hun ontspoorde kinderen.
De bal lag achter een heg en ze durfden hem niette pakken, dus hebben wij dat voor ze gedaan. Toen hebben ze laten zien hoe goed zij konden voetballen
En ze waren ook nog takjes aan het slijpen met een klein mesje en ik mocht voelen hoe scherp ze die kregen enzo...
Letitia1991 schreef:Zwijg me van de kinderen tegenwoordig... ik heb niks met kinderen en kom er niet heel veel mee in aanraking, maar degenen die ik zie deugen voor geen haar. Waar is de goeie strengere opvoeding van vroeger?
) en nou is het 'IK WIL WORST WAAR IS DE WORST' en klimmen ze letterlijk de vitrine in. Ik heb vier jaar bij de AH gewerkt en daar zie je wat hoor... Vreselijk. Natuurlijk zijn er ook nog wel gewoon beleefde, vriendelijke kinderen maar die sneeuwen nu veel meer dan vroeger onder heb ik het idee. Dat is ook inherent aan de huidige samenleving, waarin alles gezien en gedeeld wordt, en alles wat naar is veel meer aandacht krijgt dan dingen die fijn en goed zijn. vuurneon schreef:Letitia1991 schreef:Zwijg me van de kinderen tegenwoordig... ik heb niks met kinderen en kom er niet heel veel mee in aanraking, maar degenen die ik zie deugen voor geen haar. Waar is de goeie strengere opvoeding van vroeger?
En als psycholoog in opleiding weet je natuurlijk ook dat excessen nu eenmaal meer opvallen en ons bij blijven dan de neutrale, goed opgevoedde koters (en dan even de kinderen erbuiten gelaten die door een aandoening of stoornis geen rem hebben of besef van fatsoen). Die hoor je immers niet, die doen geen dingen waarvan je met je ogen gaat rollen of leren je scheldwoorden die je nog nooit eerder hebt gehoord
) niet goed worden opgevoed. En helaas lijkt het dat rotte appels de 'engeltjes' ondersneeuwen. 
ga ik ook niet proberen.Letitia1991 schreef:danitiapuck schreef:Echt te zot voor woorden!Net als dat je al die kindjes van 5 ofzo met een iPhone ziet lopen, ik was blij met een speelgoedpaardje ofzo
Precies, als je me een pakje kaarten gaf, was ik uren zoetnieuw Barbiepaard? Dan hoorde je me de komende dagen helemaal niet
Letitia1991 schreef:danitiapuck schreef:Echt te zot voor woorden!Net als dat je al die kindjes van 5 ofzo met een iPhone ziet lopen, ik was blij met een speelgoedpaardje ofzo
Precies, als je me een pakje kaarten gaf, was ik uren zoetnieuw Barbiepaard? Dan hoorde je me de komende dagen helemaal niet
het ging er puur om dat mijn ouders me konden bereiken omdat ik vaak gelijk uit school naar vriendinnen ging. Dus dat over die telefoons kloot niet helemaal (bij mij ) kesha1 schreef:Mijn eerste mobiel was een nokiahet ging er puur om dat mijn ouders me konden bereiken omdat ik vaak gelijk uit school naar vriendinnen ging. Dus dat over die telefoons kloot niet helemaal (bij mij )