PeerAppel schreef:Het is nog licht, TS! Ga nu het nog kan!
Ik zit zo fijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xSCWx schreef:Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagenbedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr

Sababber schreef:xSCWx schreef:Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagenbedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr
Jaaa dat ken ik! Mijn broer die ging als ik op de trap.liep soms ineens.Mijn voeten pakken! Aaaah
xPearl schreef:Lara_Silver schreef:Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt.
DIT! DIT SERIEUS!
Heb k ook.....Hahahaa
_Dominique schreef:Ik geloof trouwens heel erg in geesten, en vaak heb ikhet gevoel alsof er in de avond iemand naast mn bed staat.
Alsof ik ogen voel prikken.
Dan zeg ik meestal hardop of ik denk het hardop: "wil je aub weg gaan en pas terugkomen als het licht is"
Een of andere manier helpt dat voor mij
Maar weer on topic, dat van de kiertjes heb ik ook altijd

Hahahahaha.....
Ben een enorme schijterd! 
eldora1 schreef:Owja nog 1!
Sochtens het rolgordijn openen maar een beetje bang zijn..
Zo sta je oog in oog met een inbreker ofzo haha
Altijd het gevoel dat iemand me aan mijn voeten gaat pakken van onder de trap 
jaja.. altijd bang dat er iemand staat
maj0 schreef:Lara_Silver schreef:Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt.
Haha ik zit hier tegen mn vriend zie je nou wel dat ik niet de enige ben!! Krijg ik terug oohohoh

xPearl schreef:Lara_Silver schreef:Mijn bed... Ik kan echt niet op de bedrand zitten en ook 's avonds naar bed gaan gebeurd rennend en er dan op één meter afstand met een grote boog in springen. Veel te bang dat er iets me bij de enkels grijpt.
DIT! DIT SERIEUS!
Heb k ook.....Hahahaa