@ Kimberley82, Wat lief van je collega dat ze spontaan je hele dienst over nam zeg!
@ StonedRomy, Wow, dat vind ik best wel bijzonder, dat een professional die het toch altijd wel druk zat hebben zo zijn best doet en wat extra stappen zet om iemand te kunnen helpen, gaaf!
@ Saaaash, Aaah dat is super schattig, het egeltje was jullie vast erg dankbaar 
@ Margrathea, Het is niet helemaal wat ik in dit topic bedoel, maar super fijn is het wel natuurlijk! Ik denk dat ik vaak genoeg kleine en grotere aardige acties doe voor mensen. Heb ook al veel weggegeven via de weggeefhoek, maar omdat dat helaas niet altijd goed terecht komt (een keer een goede magnetron naar een liegende oud ijzer boer gegaan, ben er nog kwaad over) probeer ik het tegenwoordig eerst via vrienden en bekenden of ik iemand ergens blij mee kan maken.
@ MiReRe, dat zijn ook allemaal super aardige acties. Die leerling die je een kerstpakket bracht is echt lief zeg.
@ Knudd, wat leuk van die collega, en lief van je vriend zeg. En top dat je zelf ook iemand blij hebt kunnen maken!!
@ Eileen, op zulke momenten zijn goede vriendinnen goud waard 
@ Leestmee, wat fijn dat je een fiets gekregen hebt, ik heb zelf ook iemand in zo'n situatie erg blij kunnen maken met mijn 'oude' fiets (heb zelf een elektrische nu). Alleen wat me verbaasd is dat je mensen die al die dingen voor je willen doen kennissen noemt, zijn dat geen vrienden dan?
@ Luuntje, goede buren zijn ook heel fijn! En door het vinden van die bankpas heb je vast ook iemand blij gemaakt 
@ Caesar, dat is ook een gafe actie zeg. Het is inderdaad maar een 'klein gebaar' maar zoiets kan echt je hele humeur doen omslaan van waardeloos naar geweldig 
@ Precyll, fijn dat je dochter en nichtje het goede voorbeeld krijgen op deze manier 
@ Mandy, klopt, ik betrap mezelf er ook gewoon op af en toe, we zijn gewoon niet meer gewend dat mensen alleen maar aardig willen zijn en helaas kun je ze ook niet altijd vertrouwen.
@ Kimberley82 zo'n eng dorp heeft ook zo zijn nadelen met name wat privacy betreft, maar dit zijn zeer zeker de leukere kanten!
@ Ylvy, de weggeefhoek is een leuk fenomeen ja, jammer dat ook daar niet iedereen eerlijk is en sommige mensen gewoon hebberig zijn.
@ Iris82, super fijn zo'n redder in nood, anders sta je daar ook maar zo 
@ Takkie_muis, met kleine gebaren kun je inderdaad al veel voor iemand doen. Hebben anderen recent nog wat aardigs voor jou gedaan?
@ Ponyparadijs, door te reageren hoop ik het topic lang in leven te kunnen houden en te laten zien dat ik het waardeer dat mensen hun ervaringen hier delen
Wat fijn dat je een behulpzame buschauffeur er achteraan trof, heeft die eerste nog wat gezegd toen je overstapte?
@ CarinaR, super dat je al vaker mensen hebt kunnen helpen. En als je niks recents kan bedeken dan denk je misschien te groot, die leuke dingen zitten vaak juist in die kleine gebaren 
@ Eilleen333, Wow dat is echt heel erg gaaf dat mensen dat allemaal voor je geregeld en mogelijk gemaakt hebben. Wat een duur verhaal is dat zeggen dat lessen bij Chris.
@ Amaris, wat ontzettend lief van je! En waarschijnlijk heb je je de rest van de dag vrolijk gevoeld over je goede daad, is het niet?
@ Es_Ramona, iedereen weer blij en waarschijnlijk komen die mensen graag nog eens terug bij jullie in de winkel!
@ Aleeneh, wat een fijne dingen allemaal. Die buschauffeur vind ik echt tof, en die mensen die je zomaar weggebracht hebben naar de camping ook. Inderdaad wel griezelig om aan te nemen zoiets jammergenoeg, maar echt heel lief van ze.
@ Queelens, zo te horen heb je allemaal lieve mensen om je heen, fijn!
@ Gerlindie, aah dat is ook een toffe actie, dat verwacht je ook niet maar daar word je ook helemaal blij van 
@ Eilleen333, wat leuk om te lezen dat meerdere mensen dan toch te hulp schieten!
@ PenP2014, zo wat zal jij blij geweest zijn met zijn hulp en wat jammer dat je niet weet wie het was zodat je hem niet verder kan bedanken.
@ Precyll, ik hoop dat er nog veel mensen vrolijk van dit topic worden en zich laten inspireren tot het zien en doen van aardige acties.
@ Pippaa, dat slijt probleem ken ik, helaas ben ik bang dat textiel lijm bij mij niet gaat helpen. Gelukkig bij jou dus wel 
@ Kaus, wow fijn dat iemand je hielp met je hond, brrr moet er niet aan denken dat mijn hondje in zo'n situatie terecht komt.