Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan komt er nog van alles bij: decoratie, taart, uit eten familie, schoenen, haar/make-up, eten/drinken thuis, fotograaf, trouwalbum, boeket, uitnodigingen, hotel.
Trouwen op het strand en iedereen over laten vliegen. Maar als ik nu zou trouwen deed ik het heel klein en knus. Wil wel een mooie jurk
Neonlight schreef:Wij zijn ongeveer 8000 euro kwijt gok ik (trouwen over 2 weken). Duurste is de kleding en de ringen, dat kost ons ongeveer 4500 euro (pak en jurk ongeveer 1000 euro per stuk, schoenen, sieraden, wat vermaakkosten, en de ringen 2200 euro).
Wij hebben een klein gezelschap, overdag ongeveer 25 personen, 's avonds 40 personen. Houden het feest met BBQ in de tuin/schuur, maar dat maakt het niet per definitie goedkoper. Huren van tafels en stoelen, tap, enz geven ook weer extra kosten. Als ik vergelijk met de feestjes op locatie is dat eigenlijk niets goedkoper.
mijn jurk had ik geleend van een vriendin want ik wou geen standaart jurk heb gekozen voor een chineze jurk..
ben niet zo van uren durende kerk diensten enz Salsa schreef:Pantykous jeetje paar ton. Ik wordt wel heeeeel nieuwsgierig wat je dan hebt. Het Versaille bij Parijs

M_D_H schreef:Joolien schreef:Als ik geld zat zou hebben zou ik 3 verschillende jurken willen dragen op 1 dag
Als ik geld zat zou hebben zou ik een feest van 7 dagen houden met 3 keer per dag een andere jurk aan![]()
Sure_lee schreef:M_D_H schreef:
Als ik geld zat zou hebben zou ik een feest van 7 dagen houden met 3 keer per dag een andere jurk aan![]()
Dan hoef je niet per se veel geld te hebben. Kun je ook met een moslim trouwen. Daar is dat heel gebruikelijk.

Gekozen voor een mooie donkerblauwe chique jurk, die mooi over m'n buik viel (valt
) maar ook mooi zit zonder buik, dus kan 'm nog eens aan naar een andere trouwerij, net feestje oid.
€25
Salsa schreef:Timbers een leuke jurk waar je nog veel dagen plezier aan heeft.
wilde best geld uitgeven aan een mooie jurk, maar dan wel een die ik vaker aan kon doen
en deze was mooi, chique en goedkoop en ik kan hem deze zomer ook weer aan
Het mooie was dat iedereen (zelfs iemand met dure bruiloft die vond dat de bruiloft eigenlijk om de jurk draaide) het een mooie jurk vond
. Ik had zelfs een reserve jurk.
.