Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Madeliefje schreef:en wat me ook opvalt, al de vrouwen met waslijsten aan eisen de hebben gewoon geen vriend, man....
Ik vind en vond het zinloos om lijstjes te maken. Ik keek altijd gewoon naar karakter, of er de klik is of je samen leuke dingen kon doen en of die nu een auto had of niet maakte mij echt niets uit!! En ondertussen al een jaar en half gelukkig met mijn vriend! We passen perfect samen!!
Madeliefje schreef:en wat me ook opvalt, al de vrouwen met waslijsten aan eisen de hebben gewoon geen vriend, man....
Ik vind en vond het zinloos om lijstjes te maken. Ik keek altijd gewoon naar karakter, of er de klik is of je samen leuke dingen kon doen en of die nu een auto had of niet maakte mij echt niets uit!! En ondertussen al een jaar en half gelukkig met mijn vriend! We passen perfect samen!!
). Het enige dat ik van hem hem verwacht is dat hij lief is tegen me en me mijn vrijheden gunt (mijn studie die vrij tijdrovend is en mijn paardenhobby) en andersom verwacht hij hetzelfde van mij (wat betreft zijn werk en vrijetijdsbesteding), dus dat vult elkaar prima aan zonder veel moeilijk doen en gezeik 
Ketaki schreef:.
en dat terwijl ik in mn relaties vaak de keuze, of de jongen of paardrijden moest kiezen.
nou dan heb je ook geen zin meer in relaties, als je zo onder druk gezet wordt.![]()
). Studeren vind ik ook wel een flink minpunt, werk zelf al sinds mn 17e dus ik kan me daar totaal niet in vinden. Maar goed, zo zijn er wel meer minpunten, maar zeker niet onoverkomelijk.
Een beetje intelligentie vind ik ook niet mis en dan bedoel ik dus niet dat er minimaal een HBO studie afgerond moet zijn. Niet zo iemand die "de rest" maar nakakelt, wat heb ik daar een hekel aan. 
). Sinds een half jaar wonen we samen en we zijn dus meer dan 4 jaar samen ondertussen.
dus auto studies? i don't care, maar afknappers voor mij zijn toch wel onverzorgd uiterlijk en kleiner dan mij :/ zelf ben ik 1m74 ongeveer? dat is op zich niet zo heel groot maar toch zijn er een heleboel jongens kleiner dan mij. Dus groter? ja toch liever wel hoor... voor de rest liefst ook ouder dan mij
Ketaki schreef:die sportschool types (vrij breed gebouwd) vind ik helemaal niets.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

.