Goh, hopelijk heeft zij daar niet voor gezorgd. Ik hoop dat je er snel uit komt met de eigenaresse en dat je je verzorgpony verder kunt behouden zonder al te veel gedoe. Wel ontzettend rot allemaal voor je.
Als je wil en tijd hebt, zou ik graag ook een pb'tje ontvangen met hoe t nu precies gegaan is!
Om te beginnen vind ik het een hele onprofessionele manier van aanpak van de eigenaresse van de verzorgpony om je voor het blok te zetten dat je moet kiezen tussen vriend op pony. Het lijkt erop dat dit probleem uit de wereld is, maar gezien haar gebrekkige manier van communiceren (je verwijten dat je niet komt als ze je niets laat weten) voorzie ik de volgende problemen al.
Enfin, op dit moment heb je dan je verzorgpony weer. De vraag is voor hoe lang?
Wat ontzettend jammer. Hoop wel dat je er uit kan komen met de eigenaar van je paardje. De afleiding zal je denk ik wel goed doen? Ik weet niet wat er gebeurd is natuurlijk. Als je je hart wil luchten staat mijn pb box open. Veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt bij je verzorgpaardje!
PureSG
Geplaatst: 17-06-14 21:35
Ik snap er ook niets meer van, maar dat is irrelevant.
TS, ik hoop dat dit voor jou de juiste keuze is geweest en je nu verder kan.
Getup
Geplaatst: 17-06-14 21:35
Ze heeft geen vriend meer ...
Maar dat terzijde..hopelijk heb je wel n goed/duidelijk gesprek met de eigenaresse vd pony gehad. Want haar gedrag kwam nogal raar over.
Had hier ook even mee gelezen aangezien dit me erg bekend voor kwam. Wat een plot-twist opeens! /ben wel nieuwsgierig, dus als je wil mag je mij ook een pb sturen.
wat een vreemde wending? Ben benieuwd of het uitgaan van de relatie komt door de pony/eigenaresse? En of je hierdoor weer op een normale manier met de eigenaresse om kunt gaan; is de lucht geklaard dan nu?