Wie had er vandaag pech/ongeluk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie had er vandaag pech/ongeluk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:13

Colombia had geluk, heeft in het wk met 3-0 van Griekenland gewonnen

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:16

Paard ging na anderhalf uur de trailer op, en onze trainster had een zweepslag bij haar been. -O-
En we werden 9de van 11 _O- . Maar we gaan voorruit *\o/* .
En om het ongeluk tegen te gaan het was een gezellige dag ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:22

Fles Kenzo op de badkamervloer laten stuiteren -:(-

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:28

Vanochtend paardgereden en alle kanten opgestuiterd omdat ik zonder zadel reed op een paard wat ik voor t eerst reed. :')

Bijna over de hond op stal gestruikelt.

Eind van de dag ander paard rijden (allereerste keer sinds ze bij ons is), ik stap op, drijf aan, en ze blijft doodstil staan. Vervolgens eindelijk gaan lopen, gaat ze sterrenkijken en keihard draven.. Ja toen lagen we bijna in de sloot. :+

De pony van m'n moeder heb tot 3 x toe in mn jasje gebeten en 1 x bijna in mn wang omdat ik een kusje vroeg..

En van top tot teen onder de kattenharen zitten, een paar kittens in je benen hebben hangen, en een kitten in je vinger hangen voor zo'n stom snoepje :')

Nee, dit is niet bepaald mijn geluksdag.. :+

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:21

Nou het ongeluk is gelukt hoor bij mij.
Tentamen niey gehaald :(
4 vragen te veel fout van de 65. En voral leuk omdat ik weg liep en toen al dacht over 5 vragen oliebol die heb ik verkeerd ingevuld

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:09

Ik had die dag pech :+ Moest van Amsterdam Holendrecht terug naar Tiel met de trein. Dus ik lekker in de trein, rustig naar Utrecht CS. Daar aangekomen loop ik naar mijn standaard perron. Staat er in eerste instantie al een antieke sprinter, toen ging er bij mij al iets rinkelen: Dit klopt niet. Eenmaal in de trein rijden we van Culemborg naar Geldermalsen en vlak voor Geldermalsen: Deze trein rijdt niet verder in verband met een defecte trein op Passewaaij.

En toen zat ik vast op Geldermalsen _O- Zit je dan, twee stations verwijderd van huis. Gelukking kon mijn vader me ophalen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:46

Geen pech gehad gelukkig :D

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:11

Ik heb eigenlijk een hele goede vrijdag de 13e gehad. Lekker naar Scheveningen geweest, nieuwe auto opgehaald en natuurlijk een geweldige wk wedstrijd gezien.