Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liljebo schreef:Eerder niet, maar vandaag wel... juist vanwege de problemen onder het motto: het is het proberen waard.
Kan het verschil uitmaken als de oven ongelijkmatig verwarmd? Kan zijn dat de elementen zijn aangeslagen.. ik bak er ook kip in en die spettert nogal, maar ik heb nog geen manier gevonden om de elementen eruit te halen en schoon te maken. Je kunt er dus niet goed bij.
Is misschien ver gezocht, maar ik merk dat bij groente en aardappelen grillen een kant sneller gaat dan de andere.
Weet niet of dat invloed op het brood kan hebben?
Ik vind het zo raar omdat ik het eerder nooit heb gehad.
Pandameisje, ik hou altijd dezelfde rijstijden aan en doe het kneden ook altijd hetzelfde. Heb nooit eerder problemen gehad, dus daar ligt het niet aan.
LHO schreef:Mja. Ik moet zeggen dat ik vrij lomp ben met mn deeg over het algemeen...
Er zijn wat theorieën te vinden dat ongesteldheid een deeg kan laten mislukken (Volgens mijn vriendin is dat onzin). Zou dat nog mee kunnen spelen?
LHO schreef:Of stofmot. Zitten beide melen in dezelfde ruimte en had je ze beide gelijktijdig in huis?
Kijk eens of er in je meelzakken een soort draden structuur zit.
) Sandrina schreef:Doen alle verwarmingselementen van de oven het nog wel?

liljebo schreef:Ik haal het er altijd meteen uit, maar het zakt dus in zodra het in de oven staat. Dus meteen in het begin.