Een zwart stipje op de muur....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:39

Arc_En_Ciel schreef:
ZeSteigert schreef:
Durf ik dat eerste filmpje te kijken? :=

Als je die met die babies bedoelt, als je ooit nog fatsoenlijk een spin plat wil kunnen drukken, zou ik het niet doen :')

Normaal kun je dat wel zien zitten hoor, die kleintjes :j dus moet je die niet pletten. In een ander topic ooit was er zo'n filmpje waar je dat heel erg goed kon zien zitten. Daar heb ik echt nachtmerries van gehad :=
Was een wolfsspin ofzo

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:39

Arc_En_Ciel schreef:
ZeSteigert schreef:
Durf ik dat eerste filmpje te kijken? :=

Als je die met die babies bedoelt, als je ooit nog fatsoenlijk een spin plat wil kunnen drukken, zou ik het niet doen :')

Ik zet ze buiten :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:41

_O- :')

GevlektBont

Re: Een zwart stipje op de muur....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:43

Zo, laten we allemaal even heeeeeeel blij zijn ook dat spinnen geen leuke vleugeltjes hebben waarmee ze overal heen zouden kunnen vliegen en jou als landingsbaan gebruiken. _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:45

Haha, als spinnen vleugels hadden zou ik naar Nopeville vertrekken :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:47

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:48

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:49

GevlektBont schreef:
ik ga huilen :')

:(:) Frank wil je vast wel troosten..

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:49

Waaarom heb ik dit topic aangeklikt. Ik ben zo bang voor die beesten, brrr...
En nog banger sinds ik vroeger toen ik klein was (okay, ik ben nu nog klein. Laten we zeggen, jonger dan ik nu ben :P ) een keer onder een spinnennest stond. Ze waren echt met honderden, en niet klein ook. Ik weet nog dat ik en mijn vriendin gillend naar huis renden (letterlijk) en toen gleed ik uit en viel ik in de sloot :')

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:59

Ik krijg plotseling overal jeuk nadat ik naar jullie filmpjes heb gekeken :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:00

GevlektBont schreef:
ik ga huilen :')

Sowry Y;(

Daydream, serieus? :') komop, dat is echt heel erg zielig :(:)

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:00

GevlektBont schreef:
Zo, laten we allemaal even heeeeeeel blij zijn ook dat spinnen geen leuke vleugeltjes hebben waarmee ze overal heen zouden kunnen vliegen en jou als landingsbaan gebruiken. _/-\o_

+1 :')

waar blijft het 'wij houden niet van spinnen topic? *\o/*

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:01

Er is maar een ding erger dan spinnen, en dat zijn naaktslakken :+ Dat is echt mijn grootste nachtmerrie, er is in mijn ogen gewoon niets viezer of enger dan een naaktslak :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:03

okee er zat dus een stipje boven mn hoofd en rara wie schrok zich dood door dit topic..
stipje bleek een vlieg :')
Arc en ciel,
maar 1 ding, naaktslakken zijn niet ineens weg als je 5 minuten er even niet op let..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:04

laraxXxemma schreef:
okee er zat dus een stipje boven mn hoofd en rara wie schrok zich dood door dit topic..
stipje bleek een vlieg :')
Arc en ciel,
maar 1 ding, naaktslakken zijn niet ineens weg als je 5 minuten er even niet op let..

Nee dat is zo, maar ze zijn gewoon verschrikkelijk om te zien, ik kijk liever naar een spin dan naar een naaktslak :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:09

Spinnen moetje niet opzuigen! Die komen er gewoon weer uit heb ik 100x gehoord.. =

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:16

Floor_x schreef:
[ Video ]

coooool

Hier had ik dus echt NIET op moeten klikken, mijn hemel, verschrikkelijk!!!! :')

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:19

sorry maar ik snap niet waarom zoveel meiden (en misschien ook jongens) bang zijn voor spinnen, muizen, kikkers enz...
ik pak ze gewoon op en gooi hem buiten (of ik geen hem zwemles in de wc pot :+ ) ik houd ook niet zo van die dikke. die pak ik ook niet op. als er hier een spinnetje zit doe ik er meestal niets aan. een grote in mijn kamer als ik ga slapen vind ik minder prettig. maar dat je helemaal hysterisch op een krukje gaat staan totdat het beest weg is gehaald vind ik heel overdreven. :+

volgens mij wordt de angst gewoon doorgegeven. het ligt er denk ik ook aan hoe en waar je opgroeit. maar in NL leven geen gevaarlijke spinnen dus niks om bang voor te zijn denk ik dan.

pas liep er ook een muis in mijn kamer. dat krijg je toch. ookal is een jaar geleden alles verbouwd. ik ving vroeger altijd muizen en kikkers. pakte de kikkers zo op. muizen met een handschoen ofiets (ivm met bijten en ziektes)

edit; naaktslakken vind ik wel smerig :+ maar niet eng. we liepen in Frankrijk ooit over een pad met allemaal platgereden en levende naaktslakken.... bah
als ze een huisje hebben wil ik ze nog wel een oppakken.
Laatst bijgewerkt door mzara op 08-06-14 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:20

Ben niet bang voor spinnen,pak ze ook zou op.Maar als het een hele hele grote is roep ik ook mijn man erbij.Net nog een zwarte spin van het bed van mijn dochter gepakt,ik was gelukkig eerder boven anders had ze niet meer in haar bed durven slapen.Spin dook onder het laken.De spin loopt nu ergens op de gang rond.Die zoekt zijn plekje wel weer.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:24

ja die grote dikke zwarte, daar heb ik het ook niet echt op hoor. niet met blote handen. maar het is niet dat ik dan hysterisch wordt. ik ben na 10 seconden alweer vergeten dat er ooit een spin zat...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:27

Spinnen kan je prima opzuigen, zolang je erna maar iets van kattengrid, rauwe rijst of iets anders hards en korreligs mee opzuigt. Ik zuig altijd eerst de spin weg en dan maak ik de omgeving van de kattenbak zo schoon dat het mijn vriend meteen opvalt, dan nog even de rest van het huis stofzuigen (dat grid blijft lekker in de stofzuiger rondcirculeren samen met de spin, doe je dat lang genoeg is spin plus alles wat ze eventueel bij zich heeft aan nageslacht echt wel vermoord door rondvliegend grid/ puin. Ik heb in elk geval nooit meer iets levends uit de stofzuiger zien komen en heb echt wel veel spinnen opgezogen. En dat is maar goed ook.

Vergeet trouwens niet om je vriend/ vader/ moeder/ broer/ zus de stofzuigerzak te laten vervangen. Als ze dat niet vrijwillig doen dan vertel je heel trots dat je zelf al het lef hebt gevonden om dat monster zelf op te zuigen (dat is al eng genoeg en op zich al reden voor een hartaanval) en te zorgen dat het er niet meer levend uit kan komen, dus dat als ze willen dat je ooit nog dat ding aanraakt ze toch minstens voor deze ene keer die zak even eruit kunnen halen.

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:28

DayDream21 schreef:
Waaarom heb ik dit topic aangeklikt. Ik ben zo bang voor die beesten, brrr...

Dat vraag ik mij ook af nu....
En dan plaatst iemand op de eerste pagina ook nog een foto van zo'n griezel!
Hallo hartverzakking :\

@ TS, ik kan me zoooo vinden in jou probleem!
Zuigen, echt niet! Dan kruipt ie er weer uit!
Ik doe er met de welbefaamde "werp" techniek een glazen bak op.
Zo kan ik hem blijven zien en hij niet weg. (Je zal een ondoorzichtige bak gebruiken en hem niet
Zien. Straks verdwijnselt hij en dan weet je het niet eens!!!! :roll: )
Daarna bel ik een ervaren "held" Dus niet zo een die eigelijk ook bang is en hem laat lopen!
En daarna is de rust pas weer weder gekeerd.

Whahaha! Hallow spinnenfobie 8)7

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:31

Als je alleen woont in een omgeving waar je weinig mensen kent dan moet je wel andere oplossingen bedenken als je alleen thuis bent en dat de eerstkomende tijd blijft. Het vragen of een willekeurige buurman/ vrouw doe ik in elk geval niet zo snel.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:35

Wij doen altijs de stofzuiger nog ff aanlaten en dan plastic zakje om slang met een elastiek. Komen ze niet uit :)

Brr enge beesten :') weet ook niet watvik er zo eng aan vind...

Edit: we hebben sinds kort een spinnenvanger gekocht, super handig ding! Zo kan je op afstand dat ding erop zetten dichtdraaien en hem er buiten weer uit laten wandelen ( om vervolgens een sprint naar binnen te maken)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:41

Ik denk toch het zwarte lijf en harige pootjes.En een harig kontje.Een kruisspin is wel heel mooi van dichtbij.Een aanrader.