Tijdens een etentje zit die ook alleeen maar met de mobiel te internetten of foto s maken voor internet..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vanky schreef:Ohh verschikkelijk.. Ik heb ook van die mensen op FB..
Toevalig van de week, mijn tante: ''Toen was het wc-papier op, dag sokken....''
Ahum.. Als je geen wc papier of keukenrol kunt pakken hoe kom je dan aan sokken?
De zweetsokken die je aan hebt... En dan langs je poenanie.. uhmm.. nee hoef ik niet te weten...
Dus wss niet serieus bedoelt.
. Ook niet geïnteresseerd om elke dag vijf nieuwe fotoverslagen te krijgen van wat hij allemaal voor de eerste keer heeft gedaan of dat hij weer een week ouder is geworden.
. Gaan ze iets drinken, dan moet er verteld worden waar en liefst met foto van het eerste drankje. Waar ze die avond romantisch op restaurant zitten? Weet ik perfect. In welk hotel in Italië ze zijn ingechekt en hoe laat ze die dag zijn vertrokken voor een motorrit naar die bepaalde stad? Ik weet het. Ik mag zelfs de cadeautjes die ze elkaar op "vandaag zijn we zes maanden samen!"-dagen zien, of het lief persoonlijk gedichtje dat de ene voor de andere heeft gemaakt moet iedereen zien voordat ze het hebben ingepakt en afgegeven. Zelfs als de ene gewoon op een blad papier "I < 3 you" schrijft, moet daar toch echt een foto van op FB komen
.
. 
Ahum.. Als je geen wc papier of keukenrol kunt pakken hoe kom je dan aan sokken?
De zweetsokken die je aan hebt... En dan langs je poenanie.. uhmm.. nee hoef ik niet te weten...

) Kwanyin schreef:oh dat doet me denken... ik had er ook een koppel tussen die gewoon aan het kletsen/op elkaar aan het reageren waren via facebook de een zat schijnbaar boven en de andere beneden in huis.. . ik heb die er toen uitgegooid.. hoe laag kun je zijn...Ik ken ook dat soort types. Ik heb laatste ook iemand van mijnt tijdlijn gekieperd. Heel lieve en leuke meid hoor, maar ik hoef echt geen foto's te zien van je pas bevallen baby waar je eigen slijm nog gewoon aanhangt of waar hij met zijn kontje vol kaka in de lucht richting camera wijst. Ook niet geïnteresseerd om elke dag vijf nieuwe fotoverslagen te krijgen van wat hij allemaal voor de eerste keer heeft gedaan of dat hij weer een week ouder is geworden.
Of gecombineerd met foto's, mensen die àlles wat ze doen, vaak met hun partner, moeten delen. Ik ken koppels waarvan ik zowat het gevoel heb dat ik er zelf een relatie mee heb. Gaan ze iets drinken, dan moet er verteld worden waar en liefst met foto van het eerste drankje. Waar ze die avond romantisch op restaurant zitten? Weet ik perfect. In welk hotel in Italië ze zijn ingechekt en hoe laat ze die dag zijn vertrokken voor een motorrit naar die bepaalde stad? Ik weet het. Ik mag zelfs de cadeautjes die ze elkaar op "vandaag zijn we zes maanden samen!"-dagen zien, of het lief persoonlijk gedichtje dat de ene voor de andere heeft gemaakt moet iedereen zien voordat ze het hebben ingepakt en afgegeven. Zelfs als de ene gewoon op een blad papier "I < 3 you" schrijft, moet daar toch echt een foto van op FB komen
.
Dan denk ik toch echt, wil je dan echt zo geen privacy en intimiteit tussen je twee tweetjes, zo van dit is gewoon tussen ons?

why?? Stuur een mailtje of wacht tot je thuis bent
en dan nog een hele communicatie erna. Tot iemand ertussen komt en zegt; wow, relatie 2.0?

doe het eigenlijk ook grotendeels voor mezelf om later op terug te kijken, maar ook voor mensen die er in geïnteresseerd zijn en het leerzaam vinden natuurlijk 
vuurneon schreef:Maar als het vooral voor jezelf is, waarom dan niet in een mapje op de laptop, pc opslaan?