Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:46

Bon_charmeur schreef:
Nja de maatschappij Word geleefd door ee hogere hand dus hebben wij niks op in te brengen, bn benieuwd of jullie ook bij demobstraties staan dat ze Weer geld afnemen van ouderen,.. das ook stelen toch? Dan moet je je scheur open trekke

Totaal off-topic en absoluut niet ter zake, maar weet jij op welke manier ik gebruik maak van mijn demonstratierecht?

Niet, hé :). In tegenstelling tot het gros van de Nederlanders neem ik namelijk wel aan demonstraties deel :D.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:47

Bon_charmeur schreef:
Nja de maatschappij Word geleefd door ee hogere hand dus hebben wij niks op in te brengen, bn benieuwd of jullie ook bij demobstraties staan dat ze Weer geld afnemen van ouderen,.. das ook stelen toch? Dan moet je je scheur open trekke

Anne Frank is wellicht een prachtig voorbeeld hoe een persoon een wereld van verschil kan maken en dat in een tijd die veel meer gedicteerd werd dan onze nu. Maar ons zelf machteloos maken omdat we beseffen dat ons handelen en denken niet juist is, is een veel gebruikt copingmechanisme om om te gaan met bedreiging van ons zelf om de simpele reden dat het werkt.

De dag dat die demonstraties gaan om het 'stelen' van ouderen en niet om het kunnen rellen wil ik gerust gaan. Al zal ik er als Belg weinig kunnen gaan doen. :')

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 09:51

Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik bij de kassa 3 kratten bier wil afreken en na 3x te vertellen dat ze 3 flesjes ipv kratten heeft aangeslagen was ik er wel klaar mee ze werd zelfs boos dat ik zo door ging. Ik heb toen 3 kratten mee genomen en 3 flesjes betaald. Ik heb het 3x duidelijk gezegd en de eerste keer bleef ze vriendelijk en probeerde me uit te leggen dat ze echt 3 kratten had aangeslagen ipv 3 flesjes. Nou 2de en 3de keer werd ze echt boos dus netjes afgerekend en gevraagd of ze het zeker wist. Toen kreeg ik een sneer en vond ik het best. Had mijn best gedaan en wilde dus 3 kratten afrekenen en mocht echt niet van haar.
Voelde me eerst een beetje opgelaten maar mijn man zei ook je hebt je best gedaan ze wil niet luisteren dus dan hebben we ook een keer een gelukje.
Op zo'n moment denk ik wel dan is het je eigen schuld als je een kasverschil hebt. Meer als dit had ik niet kunnen doen en dan heb ik er achteraf wel vrede mee maar op dat moment voelde ik me best rot.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:41

Bon_charmeur schreef:

Welke hogere hand? De maatschappij dat ben je zelf..... goed voorbeeld doet goed volgend. Bovendien heb je kiesrecht, stem dan op een andere partij.

Liezel1

Re: Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:11

Ik heb inmiddels begrepen dat iedereen die het artikel heeft besteld een mail heeft ontvangen.
Daarin staat dat er per abuis een verkeerde prijs bij het artikel is verschenen en dat dit berust op een kennelijke vergissing. Daarbij wordt terugverwezen naar artikel 4 van de algemene voorwaarden.
De bestellingen zijn dus geannulleerd.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 21:52

De bestelling is inderdaad geannuleerd. Maar ik heb wel van bol.com een kortingsbon van €5 in de plaats gekregen :)

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 07:18

Flinke meid hoor!!!!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:12

maaike1994 schreef:
De bestelling is inderdaad geannuleerd. Maar ik heb wel van bol.com een kortingsbon van €5 in de plaats gekregen :)

Je bent de enige die er blij mee is. :))

Wat kunnen mensen ongelofelijk kinderachtig zijn.
Er is een hele Facebook voor opgericht en de reacties die daarop staan, beláchelijk.
https://www.facebook.com/wijwillenonshuisje

De posts op de pagina van Bol.com zijn ook om te huilen.
Gatver, wat walg ik toch van mijn medemensen soms. }:0

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:21

Saskiaatje schreef:
maaike1994 schreef:

Er is een hele Facebook voor opgericht en de reacties die daarop staan, beláchelijk.

I don't want to live on this planet anymore :').

'Ik wil me huisje', nou, ik wil wonen in een land waar men wel weet dat me geen bezittelijk voornaamwoord is.

'Ik zit hier met een teleurgesteld kind', nou, boehoe. Mooie les voor later.

Damn, mensen zijn zo dom :'). Ik voeg er een dubbele facepalm aan toe.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 07-06-14 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:25

Saskiaatje schreef:
maaike1994 schreef:

Wat een ongelooflijk zielige figuren zitten er op die fb pagina zeg.
Ik wil, ik wil, ik wil.......

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:32

Sneu. Zit iemand tussen die er 35 bestelt heeft. Waanzinnig. Dan ben je toch niet goed wijs

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:34

Ik zit dit echt met verbazing te luisteren.
Tuurlijk is er een verkeerde prijs neergezet, maar moet je daar van profiteren??

In feite steel je gewoon. Je weet namelijk dat dat huisje duurder is en toch ga je het bestellen ipv aan te geven dat het niet klopt.
Nou poehpoeh wat ben je dan eerlijk zeg. Echt een flinke meid!
En dan ook nog een bon van 5 euro krijgen en daar trots op zijn.
Je zou je moeten schamen. Je probeert te profiteren over de rug van anderen!

En oh wee als het andersom zou gebeuren. Dan zijn de poppen aan het dansen, dieven zijn het dan.

Nou echt, ik vind dit echt meer dan schandelijk!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:39

Omg... die mensen op de facebook pagina hebben écht teveel vrije tijd!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:46

Ik vind het een ongelooflijk genereus gebaar van bol.com
zij hebben een vergissing gemaakt (de prijs hoorde bij zwembandjes en per abuis was daar de foto en omschrijving van het huisje geplaatst).
Bol heeft in de algemene voorwaarden staan dat dit soort vergissingen mogelijk zijn maar geannuleerd zullen worden. Dit doen zij ook engeven uit coulance een cadeaubon. Echt een keurig gebaat. Absoluut niet nodig en het pleit voor hen dat ze dit toch doen.
Complimenten voor bol.com!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:46

People are awesome!

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-14 21:48

Haha omg die Facebookpagina is er echt over :p
Mensen konden toch wel denken dat het zou geannuleerd worden?? En ze zijn hun geld toch niet kwijt, integendeel we krijgen er nog een waardebon bij :). Dus ik zie het probleem niet zo...

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:51

lieveli schreef:
People are awesome!

Triest is meer wat als eerste bij mij opkomt :+.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:54

OMG, hahahhaa, deze mensen maken mijn
avond goed!!! Wat een giller die facebook pagina. _/-\o_

Ts, sorry maar wat een trieste bedoening zeg.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:22

Ik zou er ook gebruik van maken (niet dat ik zo'n tuinhuisje wil :') ), waarom niet? Als het een particulier webshopje was geweest, was het een ander verhaal, maar Bol.com verdient genoeg hoor, moeten ze maar geen fout maken.
Je kon verwachten dat de bestelling geannuleerd zou worden, maar het was te proberen en het is toch netjes opgelost ? :)
Die facebook pagina vind ik ook te ver gaan, 't lijken wel jammerende kinderen :')

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:29

Ik zou wel gebruik maken van de actie , altans als ik echt dat huisje wilde hebben en er zelf per toeval achterkwam en niet als het via via had gehoord.

Zo wilde ik van de week een luchtje bestellen online.

30ml 23.- 50ml 32 euro 100ml 24.-

Ik heb toen idd de 100ml versie gekocht maar het aan verder niemand verteld van deze fout.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:31

NikkiEnJij schreef:
Ik zou er ook gebruik van maken (niet dat ik zo'n tuinhuisje wil :') ), waarom niet? Als het een particulier webshopje was geweest, was het een ander verhaal, maar Bol.com verdient genoeg hoor, moeten ze maar geen fout maken.
Je kon verwachten dat de bestelling geannuleerd zou worden, maar het was te proberen en het is toch netjes opgelost ? :)
Die facebook pagina vind ik ook te ver gaan, 't lijken wel jammerende kinderen :')

Een particulier webshopje heeft niet de kosten die Bol.com heeft. Personeel? Overhead? Magazijnen? Bezorging? 20.000x 200 euro mislopen is nogal wat hoor, omdat één van de medewerkers een foutje heeft gemaakt?

Bah, ik vind die instelling zó onbegrijpelijk. Omdat het een bedrijf is die stand weet te houden in deze economie moeten ze maar direct keihard gestraft worden voor één fout?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:32

malih schreef:
Ik zou wel gebruik maken van de actie , altans als ik echt dat huisje wilde hebben en er zelf per toeval achterkwam en niet als het via via had gehoord.

Zo wilde ik van de week een luchtje bestellen online.

30ml 23.- 50ml 32 euro 100ml 24.-

Ik heb toen idd de 100ml versie gekocht maar het aan verder niemand verteld van deze fout.

Hoeft niet per se een fout te zijn. Prijzen kunnen verschillen door andere inkoopvoorwaarden e.d. Kan dus prima dat Bol.com de 100 ml versie goedkoper in heeft kunnen kopen en dus ook goedkoper verkoopt.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:34

Saskiaatje schreef:
NikkiEnJij schreef:

Een particulier webshopje heeft niet de kosten die Bol.com heeft. Personeel? Overhead? Magazijnen? Bezorging? 20.000x 200 euro mislopen is nogal wat hoor, omdat één van de medewerkers een foutje heeft gemaakt?

Bah, ik vind die instelling zó onbegrijpelijk. Omdat het een bedrijf is die stand weet te houden in deze economie moeten ze maar direct keihard gestraft worden voor één fout?

Nou inderdaad...
Heel veel mensen vergeten gewoon dat dit bedrijf ook onkosten heeft...
en dat het niet 1 keer 200,- euro is maar meerdere keren dat bedrag...

Bedenk goed dat een bedrijf van zo'n foutje makkelijk over de kop kan gaan en dat dan meerdere mensen op straat staan...

Zou jij daar onderdeel van willen zijn?

Anders gezegd, als het jou baan was geweest, had je het dan leuk gevonden om op die manier, door de hebzucht van anderen, je baan kwijt te raken?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:43

Liezel1 schreef:
Omg... die mensen op de facebook pagina hebben écht teveel vrije tijd!

T is toch bijna jaloersmakend dat ze blijkbaar geen hol te doen hebben :')

Bol.com had sommigen wel beter een cursusje spelling en grammatica cadeau kunnen geven :=

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:50

Pfuh, die facebook pagina... Daar is geen enkel zinnig woord over te zeggen.
Ik zou zeer blij zijn met die vijf euro, je wordt gewoon beloond voor een slechte daad..