LovingTweety schreef:KimD schreef:Je mag het wel zelf bepalen inderdaad maar houd er rekening mee dat je veelal voor banketstaaf loopt en het er niet uitziet.![]()
Als je flinker bent kun je sommige dingen gewoon niet aantrekken imo is een bikini daar een van. Ben het zelf ook, en krijg dan ook last van plaatsvervangende schaamte als ik iemand doe hetzelfde postuur heeft of nog flinker is in een bikini zie lopen of liggen.
LovingTweety, ik zeg niet dat het niet mag. Maar het ziet er gewoon niet uit. Vind het gewoon verschrikkelijk beschamend om te zien.
Dan kijken ze maar een andere kant op. Ik hoef niemand te versieren en heb dus niets aan een mening van een ander. Een wandelend skelet vind ik ook niet mooi, dat je ribbetjes kan tellen, maar dat is ook niet mijn probleem.
Gaat het niet?
Hoe zou jij het vinden als mensen met een maatje meer ''dikkerdjes'' of ''vetrol'' genoemd gaan worden?
Ik snap je punt, maar je hoeft niet andere mensen te kwetsen door je opmerking, het is gewoon een woensdagochtend, laten we het rustig houden
.