Bikinibroekje groten maten en juiste kleur.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:50

LovingTweety schreef:
KimD schreef:
Je mag het wel zelf bepalen inderdaad maar houd er rekening mee dat je veelal voor banketstaaf loopt en het er niet uitziet. ;)

Als je flinker bent kun je sommige dingen gewoon niet aantrekken imo is een bikini daar een van. Ben het zelf ook, en krijg dan ook last van plaatsvervangende schaamte als ik iemand doe hetzelfde postuur heeft of nog flinker is in een bikini zie lopen of liggen.

LovingTweety, ik zeg niet dat het niet mag. Maar het ziet er gewoon niet uit. Vind het gewoon verschrikkelijk beschamend om te zien. :=

Dan kijken ze maar een andere kant op. Ik hoef niemand te versieren en heb dus niets aan een mening van een ander. Een wandelend skelet vind ik ook niet mooi, dat je ribbetjes kan tellen, maar dat is ook niet mijn probleem.

Gaat het niet?
Hoe zou jij het vinden als mensen met een maatje meer ''dikkerdjes'' of ''vetrol'' genoemd gaan worden?
Ik snap je punt, maar je hoeft niet andere mensen te kwetsen door je opmerking, het is gewoon een woensdagochtend, laten we het rustig houden :)).

LovingTweety

Re: Bikinibroekje groten maten en juiste kleur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:51

Joh, mensen met een maatje meer worden al jaren dikkertjes of vetrol genoemd. Lig ik persoonlijk niet wakker van, maar dat is mijn ding.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 09:51

Zo he ik ben ook even aan t werk :')

Ik zal zo reageren en pb's beantwoorden!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:52

och jo, Kim vroeg alleen naar dr postuur.
Als ts haar postuur voldoende vind voor een bikini dan prima.
Kim wilde alleen maar helpen, heeft verder niets gezegt.
sommige combi's staan ook idd niet, loopt op bokt nog een heel leuk topic over.
huidskleurige leggings vind ik ook niets, maar die mag ook iedereen dragen. maar mag ik dat dan asjeblief dan nog wel lelijk vinden?

kan het brand-diegene-af-die-wat-over-gewicht-zegt-syndroom asjeblieft weer terug in de kast.

Anne, ik zou gaan voor legergroen, knalpaars of misschien donkerbruin met een pareo.
Laatst bijgewerkt door minikatje op 04-06-14 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:52

LovingTweety schreef:
Joh, mensen met een maatje meer worden al jaren dikkertjes of vetrol genoemd. Lig ik persoonlijk niet wakker van, maar dat is mijn ding.

Dat maakt het inderdaad helemaal oké om mensen wandelend skelet te noemen.
Gosh, dat ik daar niet aan dacht. :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:53

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:54

Nogmaals m'n vraag haha
Ts waar heb je bikini top vandaan ? Zie wel foto maar geen site haha.
Vindt m erg leuk ! Heb ook maatje G

Broekje heb ik bij ter stal vandaan

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:55

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:55

Kana schreef:
LovingTweety schreef:

_O- _O- _O-

Ik durf bijna niet meer in bikini want door medicijnen kun je helaas ribbetjes zien (niet extreem), maar dan wordt je altijd zo meelijwekkend nagekeken door mensen. (en ik eet als 2 bouwvakkers, lichaam heeft teveel herstelwerk te doen voordat het aan gaat zetten) :Y)
Til er toch niet zo zwaar aan als mensen het over gewicht hebben, dat scheelt weer hele discussies :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:56

Kana schreef:
LovingTweety schreef:

Ja, hoe konden we dat nou vergeten!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 09:57

Bijenkorf! twee jaar terug...

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:58

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:00

Kana schreef:
LovingTweety schreef:

:))
Ach, ik ben trots op mijn "skelettenlichaam" hoor.

TS: ik zou gaan voor een broekje in een neutrale kleur, hoeft niet perse zwart te zijn. Misschien een kleur die ook terug komt in het bovenstukje of een kleur die er goed mee matched. Misschien een leuke knalkleur? Waar je ze kan halen: Geen idee. Maatje 34 hier....

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:00

Die bikini's van de campagne vorige pagina zijn mooi! Wat hoger broekje, en als je dat gaat zonnen kan je hem altijd nog een stukje dubbelslaan zodat je toch goed bruin wordt!

KingChay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:02

Hey hallo, wat een discussies hier!
Ik vind dat iedereen draagt dat die wilt, bevalt het je niet dan kijk je niet.
Ikzelf loop in een openbaar zwembad ook niet in bikini maar als ik in turkije zit reken maar van yes! Dat zonnetje laat ik niet gratis aan me voorbij gaan hoor!

Ik heb een keer mijn bikini in de carrefour gehaald, (weet niet of jullie dat kennen, is een supermarkt in belgie) ik heb zelf ook46-48 en dat broekje zat heerlijk. Ook in de c&a verkopen ze grote goedzittende broekjes in felle kleuren. Heb er al een roos setje vandaan.

Online koop ik het liever niet want als het dan niet past dan zit je daar met je (dure) kost.

En seg ts, je hebt wel een redelijke grote en zware boezem.heb je daar geen last van? Ik had tot 2 jaar geleden een f-cup. Ik heb me hieraan laten oppereren. Het zit wat in onze familie en vanaf ik 18 werd ging het zowizo al gebeuren stond al vast sinds ik kleine borstjes kreeg.
Ik moet zeggen ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Na de operatie had ike en b-c nu heb ik een c-d.
Je kan verschieten hoeveel eraf gaat, bij mij was dit bijna 2,5kg borst eraf en mijn rug en schouders zijn zo blij dat ik dat heb gedaan!
Het is ook hierin belgie bijnahelemaal terugbetaald door de ziekenkas.

Maar misschien hou je natuurlijk van je grote boezem eh ik ben daar niet voor het beslissen maar het is een tip die ik geef als je er echt last van hebt :)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:03

KimD schreef:
Je mag het wel zelf bepalen inderdaad maar houd er rekening mee dat je veelal voor banketstaaf loopt en het er niet uitziet. ;)

Als je flinker bent kun je sommige dingen gewoon niet aantrekken imo is een bikini daar een van. Ben het zelf ook, en krijg dan ook last van plaatsvervangende schaamte als ik iemand doe hetzelfde postuur heeft of nog flinker is in een bikini zie lopen of liggen.

LovingTweety, ik zeg niet dat het niet mag. Maar het ziet er gewoon niet uit. Vind het gewoon verschrikkelijk beschamend om te zien. :=

Ik zie weinig verschil tussen iemand (mezelf ;) ) met een bikini of badpak; het is niet dat mensen, als ik een badpak aanheb, denken dat ik slank ben of zo :')

Het zegt iets over jouw beeld van jezelf dat je het beschamend vind om te zien. Ga maar eens naar een sauna, daar is iedereen naakt!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:10

Daarnaast zijn er meer plekken om een bikini te dragen als in het openbaar op het strand of bij een zwembad ;)
Misschien wil de TS wel lekker in haar achtertuin zonnen ;) mag ze dan wel een bikini aan of hebben de boksters dan ook plaatsvervangende schaamte? Moet ze dan ook maar een badpak aantrekken?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:15

Keet schreef:
Daarnaast zijn er meer plekken om een bikini te dragen als in het openbaar op het strand of bij een zwembad ;)
Misschien wil de TS wel lekker in haar achtertuin zonnen ;) mag ze dan wel een bikini aan of hebben de boksters dan ook plaatsvervangende schaamte? Moet ze dan ook maar een badpak aantrekken?

En al zou ze midden op het strand van Scheveningen willen liggen. Wie heeft dan het recht daar wat over te zeggen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:15

sallandval schreef:
Ik zie weinig verschil tussen iemand (mezelf ;) ) met een bikini of badpak; het is niet dat mensen, als ik een badpak aanheb, denken dat ik slank ben of zo :')

:') :')

TS, ik zou ook liefst in een winkel kijken en passen. Helaas ook de ervaring dat maten nogal verschillen van elkaar :P
Zelf zou ik ook liever niet voor zwart gaan, maar een felle kleur uit het bovenstuk.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:16

Sws is het handig om bikini's in een winkel te passen. Welke maat je ook hebt, bikini's zitten volgens mij nooit in 1 keer perfect. :+

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 10:16

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor t meedenken! Zal vanmiddag echt even reageren maar oppasbabytje wil aandacht

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:17

Ow, wat mij betreft gaat ze daar in haar blote billen liggen ;) vind dat iedereen moet aantrekken wat hij/zij graag wilt en dat de mensen die zich daarbij ongemakkelijk voelen of "plaatsvervangende schaamte" ervaren dan maar lekker de andere kant op moeten kijken ;)

Maar er wordt er direct vanuit gegaan dat iemand ermee over straat wil lopen en ik probeerde aan te geven dat er veel meer situaties zijn waarin iemand een bikini aan zou willen trekken als op het strand of bij het zwembad ;)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:19

Moderatoropmerking:
Dames, bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek hier ontopic te blijven. De discussie over al dan niet bikini's dragen en alles wat daarbij hoort, hoort niet in dit topic thuis. Willen jullie daar een discussie over voeren, dan graag een eigen topic openen. Houd het daarnaast ook gaarne vriendelijk & op de bal, niet op de man.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:26

Trouwens als je in de winkel een mooie die bij je bovenstukje past, in maat 46 ziet zou je hem best kunnen passen. Maten zit nog wel eens verschil in.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 11:23

Ik vind het met 85e ook moeilijk om een goed bovenstukje te vinden, veel bikini's zijn zo 'luchtig' dat het of niet past of helemaal geen stevigheid biedt. Ik zou wel 2 cupmaten kleiner willen maar ik heb gelezen dat ze dat niet doen als je overgewicht hebt :(