Te snel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:03

lekker op vakantie gaan joh!
mijn vriend en ik deden dat ook na 2 maanden en wij gingen zelfs 2 volle weken met elkaar weg.
dus jullie zullen het wel overleven en daarbij het is een eiland dus samen uit samen thuis moet goed komen :) veel plezier *\o/*

Bhodi

Re: Te snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 23:06

Op vakantie gaan we ook zeker!! :j

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:17

_sharonnn schreef:

lekker laten banketstaaf dus :+

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:26

Ze zijn gewoon jaloers :Y)

Trek je der niks van aan meid, gewoon lekker gaan en geniet van die heerlijke dagen daar op Kreta!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:34

Gewoon gaan :j Zegt gelijk heel veel over je relatie, hoe je samen bent kan al veel zeggen over het slagen van je relatie. Het is niet het einde van de wereld dus je kunt altijd nog terug als het écht niet gaat.

Toen mijn lief en ik 4 maanden samen waren, zijn we 2 weken op vakantie geweest naar Thailand. Was daarvoor nog nooit met een vriend op vakantie geweest en nu gelijk al zo ver weg... Maar het was heerlijk, alsof we al jaren samen waren. Terwijl we elkaar daarvoor ook nog maar 2 maanden kenden. Dus heel andere situatie dan bij jullie en dat ging ook prima!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:35

LhinnOlijf schreef:
Ik vind het niet slim om samen naar Kreta te gaan. Mocht het toch mislopen, dan moet je daar blijven totdat de vakantie om is. Je hebt weinig mogelijkheden om elkaar te ontlopen. Terwijl als je in NL of dichterbij blijft kan je makkelijker terug naar huis, mocht er ruzie komen.

Hoezo moet je daar dan blijven, je kan toch gewoon terugvliegen... Je zit op 3 uur afstand van schiphol. En wat zijn nou helemaal 10dagen...

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 23:36

Plus dat de gemoederen tussen ons echt niet zo hoog gaan oplopen, zijn we beide te nuchter en te koppig voor :)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 01:40

Niks van aantrekken! Je moet er juist van genieten nu het spannend en nieuw is.
De eerste vakantie met mijn vriendje was absoluut zalig, we kwamen onze hotelkamer amper uit :') en als we er dan uitkwamen waren we zo overduidelijk verliefd dat we er andere mensen volgens mij misselijk mee maakten op het zicht :+
"Lieve schat van me, ik heb dorst..." en de andere sprong al recht om in allerijl drinken te gaan halen, om het dan aan de ander te geven onder heel veel kusjes en bedankjes en "alles voor jou"-tjes en meer van dat kotsopwekkend gedoe.

Nu zijn we meer dan 4 jaar samen, wonen we ook samen, en ik kan je vertellen dat de vakanties nu toch net ietsje minder spannend geworden zijn :')
"Heb dorst, ga ff drinken halen"
"Ben je gek, ga zelf, luie zak"
Ach we kunnen het goed met elkaar vinden :Y)

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:50

Joolien schreef:
zolang je niet laveloos dronken wordt en in eerste en beste kerk gaat trouwen is er imo niks aan de hand :D :D

Ze gaan naar Kreta, niet naar Las Vegas ;)

TS; gewoon lekker doen hoor. Als het goed voelt, voelt het goed!
Zeker wanneer je nog niet zo lang samen bent, is het ook wel een fijne 'test'. En ook als je nu met vriendinnen op vakantie gaat, ga je hem alleen maar ontzettend missen waarschijnlijk!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:53

Ik zou je er niet teveel van aantrekken! Je voelt zelf wel of je de juiste keuze maakt ;)

Ik had nog geen maand iets met mijn vriend en mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en namen mij en mijn zussen (met aanhang) mee na gran canaria.
ik moest kiezen of ik neem een vriendin mee of ik neem mijn vriend mee waar ik pas net iets mee had.
Ik heb voor mijn vriend gekozen en we zijn nog steeds samen dus het was een goede keus! :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:56

Gewoon gaan en lekker genieten samen, met mijn man woonde ik al samen toen we elkaar net 2 maanden kenden :j en dat gaat ook nog steeds goed 8 jaar later :D

Bmamavan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:58

Meteen een goede relatietest :D
Mijn man en ik kenden elkaar ook een goede maand toen we op vakantie gingen, nu zijn we al 17 jaar bij elkaar :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 09:04

Haha klef en het zijn we niet zo, maar ik snap wat er bedoeld wordt!

Er zijn dus best veel mensen die vrij kort een relatie hadden en waarbij het allemaal goed ging. Was jullie omgeving niet negatief?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:06

_sharonnn schreef:

+:)+

Mijn vriend en ik hadden elkaar ook pas net voor het eerst gezien toen er al een vakantie samen op de planning stond. Moesten zelfs nog even snel bij beide ouders langs zodat die er niet moeilijk over zouden doen (mijn kant dan) := Hebben toen maar niet verteld waarom we zo snel al langs kwamen, we hadden officieel nog niet eens wat :') Toen we achteraf zeiden dat we zo snel op vakantie gingen, vonden ze het helemaal niet erg. Mijn vriend was hartstikke goedgekeurd :P Dus gewoon lekker genieten samen! :D
Laatst bijgewerkt door Paisano op 03-06-14 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:07

Je gaat toch niet trouwen in Kreta of zo? :+ Ik zie het probleem niet.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 09:08

Ja, hij valt bij mn ouders ook goed in de smaak, gelukkig!!

Nee ik ga niet trouwen nee :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:10

Geen idee of mensen negatief waren, ik zat op mijn roze wolk :j

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 09:14

Haha ja herkenbaar!
Heb t probleem ook bij mn moeder gelegd en of ik t misschien allemaal door een roze bril zie, maar mama is er van overtuigd van niet.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:46

Als jullie ouders er achter staan, zou ik me er al helemaal niet druk om maken. Je hebt altijd mensen die menen iets te mogen vinden van wat een ander doet of niet doet. Als je je leven daardoor zou moeten laten bepalen, heb je geen leven meer :) Dus niks aantrekken van wat een ander vindt, als jullie er maar achter staan!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:58

Cassidy schreef:
De beste test voor een relatie is juist een vakantie, en kijken of het nog steeds leuk is als je continu met elkaar optrekt.

Kans is wel groot dat je ruzie krijgt en daardoor je vakantie verknalt. Of dat je thuiskomt en de relatie over is.

Ik zou duidelijke afspraken maken: samen uit - samen thuis. En voor elkaar de vakantie zo fijn mogelijk maken.

Veel plezier en succes. Houden van is een werkwoord.

Die laatste zin is een beetje jammer. ;)
Een relatie moet juist vanzelf gaan! Als het voelt alsof je moeite moet doen, heb je niet de juiste!

Maar inderdaad kun je mooi zien of je dat uithoudt! Een mooie test dus.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:06

Huh? Tuurlijk gaat het vanzelf, maar niet altijd. Je investeert in elkaar, zet je voor elkaar in. Ik neem mijn relatie niet voor lief iig

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:09

_JTM schreef:
Laat je niet gek maken TS. Mijn vriend is afgelopen jaar zonder mij (met drie vrienden) op vakantie geweest en je wil niet weten wat voor commentaar ik dáár op gekregen!

Lekker gaan, je leert elkaar het beste kennen als je alleen op elkaar bent aangewezen!

Nou inderdaad, het is hier echt NOT done dat mijn vriend en ik apart van elkaar op vakantie gaan met vrienden/vriendinnen :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:19

Niks raars aan, heel veel plezier TS! Laat weten hoe je vakantie was als je terug bent. :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:24

Gewoon doen TS! Niets aantrekken van die dooddoeners. Fijne kans te zien hoe het écht klikt tussen jullie. :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:28

Lekker laten kletsen :D
Als jij je er goed bij voelt, zeker doen!

Mijn vriend en ik hadden nog geen maand verkering toen we besloten dat ik mee ging naar Amerika in september dit jaar voor 3 weken :+ Dat was toen eind februari en begin februari kregen we iets.

En kort geleden zijn we naar Praag geweest.. Toen waren we 3 maanden samen (nu 4) :+