mijn vriend en ik deden dat ook na 2 maanden en wij gingen zelfs 2 volle weken met elkaar weg.
dus jullie zullen het wel overleven en daarbij het is een eiland dus samen uit samen thuis moet goed komen
veel plezier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zegt gelijk heel veel over je relatie, hoe je samen bent kan al veel zeggen over het slagen van je relatie. Het is niet het einde van de wereld dus je kunt altijd nog terug als het écht niet gaat. LhinnOlijf schreef:Ik vind het niet slim om samen naar Kreta te gaan. Mocht het toch mislopen, dan moet je daar blijven totdat de vakantie om is. Je hebt weinig mogelijkheden om elkaar te ontlopen. Terwijl als je in NL of dichterbij blijft kan je makkelijker terug naar huis, mocht er ruzie komen.
en als we er dan uitkwamen waren we zo overduidelijk verliefd dat we er andere mensen volgens mij misselijk mee maakten op het zicht
Joolien schreef:zolang je niet laveloos dronken wordt en in eerste en beste kerk gaat trouwen is er imo niks aan de hand![]()

_sharonnn schreef:Op vakantie gaan we ook zeker!!
Hebben toen maar niet verteld waarom we zo snel al langs kwamen, we hadden officieel nog niet eens wat
Toen we achteraf zeiden dat we zo snel op vakantie gingen, vonden ze het helemaal niet erg. Mijn vriend was hartstikke goedgekeurd
Dus gewoon lekker genieten samen!
Dus niks aantrekken van wat een ander vindt, als jullie er maar achter staan! Cassidy schreef:De beste test voor een relatie is juist een vakantie, en kijken of het nog steeds leuk is als je continu met elkaar optrekt.
Kans is wel groot dat je ruzie krijgt en daardoor je vakantie verknalt. Of dat je thuiskomt en de relatie over is.
Ik zou duidelijke afspraken maken: samen uit - samen thuis. En voor elkaar de vakantie zo fijn mogelijk maken.
Veel plezier en succes. Houden van is een werkwoord.

_JTM schreef:Laat je niet gek maken TS. Mijn vriend is afgelopen jaar zonder mij (met drie vrienden) op vakantie geweest en je wil niet weten wat voor commentaar ik dáár op gekregen!
Lekker gaan, je leert elkaar het beste kennen als je alleen op elkaar bent aangewezen!
Dat was toen eind februari en begin februari kregen we iets.