Moet ik me zorgen maken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 21:04

melody7 schreef:
Nou sorry hoor maar om nou te zeggen dat haar ouders niet wijs zijn? :=
Het is gewoon een man met een gezin, de pony's staan naast een dure villa waar ook gewoon mensen in wonen die contact met hem hebben, wie verwacht zoiets dan? Er gebeuren pas vreemde dingen als je mee gaat mennen, maar hij neemt je pas na een tijd mee dus ik dénk zelf dat hij er misbruik van maakt als meisjes aan de pony's gaan hechten zodat ze niks meer durven te zeggen..

Ik ben overigens wel met mijn ouders geweest, die gingen altijd mee op de laatste 2 keer na maar die palmt hij ook gewoon in met z'n mooie praatjes, dus het is niet zo dat m'n ouders meteen zoiets hadden van 'oh die is fout' hij komt dus niet als een gluipert over ofzo.. hij is wel vaag, maar niet op die manier (in het begin dus)

Ohh en nu ik eraan denk, in Tilburg zitten er waarschijnlijk meer.. Met Hackney's, nadat ik bij hem ben gestopt werd ik ineens door meerdere menners gebeld/gemaild om daar te komen verzorgen, ook allemaal zo super vrij en zelfs betaald (heel veel zelfs..) dus het zit er goed in dat die mijn gegevens van hem hebben gehad zodat ik er alsnog terecht kwam, maar toen hadden mijn ouders uiteraard zoiets van 'je gaat dus niet meer naar menners in Tilburg' dus daar ben ik nooit heen gegaan. Dit kan ik dus niet helemaal met zekerheid zeggen dat ze vanuit hem kwamen, maar het zou goed kunnen dus Tilburg is wel echt een plek waar je goed op moet passen..

Ik heb niet gezegd dat haar ouders niet wijs zijn hoor.er staat 'jullie-en daar bedoel ik de mensenin dit topic mee die zeggen dat die man het misschien wel niet zo bedoelt..

melody7

Re: Moet ik me zorgen maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 21:07

Ahh oke sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen!