Waar is het respect

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:19

HorseLove28 schreef:
Veertje11 schreef:
tuurlijk kan dat :')
maar het is dat in real life krijg je het te horen en op bokt kan je het eeuwig teruglezen dat je een domme geit of wat dan ook genoemd ben. of jij dat leuk zou vinden

En in je herinneringen kan je niet nagaan of je werd uitgescholden of niet? :=

dat zeg ik toch niet?? maar berichten van internet zijn soms nog erger dan dat

LillvalantoS

Vindt het een beetje kinderachtig
Als je zowieso een topic hier opent moet je de reacties kunnen hendelen .
Ook als wij onze meningen geven is het fout en wil je alleen maar horen wat jij wilt horen ..
Als je op bokt een topic plaatst kan je verwachten dat iedereen z'n mening geeft en daar moet je gewoon tegen kunnen ..
Ookal zijn ze niet altijd even aardig moet je er gewoon proberen boven te staan .
Maar met dit topic maak je het zelf erger ;)!

janahxginger

HorseLove28 schreef:
Veertje11 schreef:
tuurlijk kan dat :')
maar het is dat in real life krijg je het te horen en op bokt kan je het eeuwig teruglezen dat je een domme geit of wat dan ook genoemd ben. of jij dat leuk zou vinden

En in je herinneringen kan je niet nagaan of je werd uitgescholden of niet? :=

_O-

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:20

Spindleberry schreef:
Vindt het een beetje kinderachtig
Als je zowieso een topic hier opent moet je de reacties kunnen hendelen .
Ook als wij onze meningen geven is het fout en wil je alleen maar horen wat jij wilt horen ..
Als je op bokt een topic plaatst kan je verwachten dat iedereen z'n mening geeft en daar moet je gewoon tegen kunnen ..
Ookal zijn ze niet altijd even aardig moet je er gewoon proberen boven te staan .
Maar met dit topic maak je het zelf erger ;)!

Hier ga ik in mee, het is nu net alsof jij niks brutaals laat ik het zo maar zeggen gedaan hebt en nu een topic opent voor medelijden. Althans zo komt het bij mij over. maarja..

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:20

HorseLove28 schreef:
Dit is weer net zo'n topic van: ik wil steun krijgen van andere die mij wel "snappen".

Respect is er heus wel hoor, maar als de TS een beetje gepikeerd reageert kan je ook niet verwachten dat andere mensen respectvol tegen je zijn. Wat hier al eerder was gezegd: respect verdien je.

+1 ! Klopt helemaal ! :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:21

wauw moet ik van een dom smileytje onder de indruk raken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:22

Veertje11 schreef:

Wat probeer je eigenlijk te bereiken?

JuliaKamm

Veertje11 schreef:

Nee.

Vero

HorseLove28 schreef:
Veertje11 schreef:

Wat probeer je eigenlijk te bereiken?

moet ik wat proberen te bereiken dan??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:23

Goh, ik zag de titel van dit topic en ik wist meteen wie hem geopend had. Voorspelbaar..
TS, als reacties je niet zinnen dan laat je het toch gewoon voor wat het is? Ik zag alleen maar normale adviezen en reacties waar jij zelf respectloos op reageert en jezelf meteen 'sielugh' vind. Ja, dan maak je het er ook gewoon naar. Je bent 17, tijd om een grote meid te worden.

hannah41

Veertje11 schreef:

Kalm aan, hier bereiken we niks mee. Op deze manier word de sfeer op bokt er niet beter op.
Misschien kunnen we zolang dit topic nog open is proberen een beetje rustig met elkaar om te gaan. Op de bal spelen, niet op de man. :)

Anoniem

Veertje11 schreef:
snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?

:') Kan je je niet meer herinneren dat je vandaag op ALLE topics(een stuk of 5) van een bokker die topic plaatste over het Youtubekanaal van zijn dochter heb gereageerd, met allerlei reacties dat dat toch echt niet mocht op bokt? Denk niet dat die desbetreffende persoon dat leuk vond, dus als we zo gaan beginnen.

Vayo

Veertje11 schreef:

Iemand een geit noemen is niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Het is niet nodig daar een drama van te maken en te doen alsof het iets verschrikkelijks is dat je nog lang gaat achtervolgen.

Dat is het punt met internet/bokt. Je kiest er zelf voor om ergens op te reageren of iets te openen. Als je daar niet tegen kunt, zal je jezelf daar tegen moeten beschermen en ervoor kiezen om niets te openen/plaatsen. Sowieso kan het voor niemand kwaad eerst eens goed na te denken voor je iets op internet/bokt wegzet.

EDIT, bij jou zal het hoogstwaarschijnlijk ook je leeftijd zijn gok ik. Ik denk dat je hier allemaal heel anders over denkt als je 10-15 jaar ouder bent. Dan zal je hopelijk meer begrijpen wat iedereen wilt zeggen. En dan zal het misschien ook makkelijker zijn om een keer te zuchten en dit soort kleine dingen los te laten.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 01-06-14 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:24

[***] schreef:
Veertje11 schreef:
snappen jullie niet dat ts dit niet leuk vind en misschien weg wil gaan van dit forum?

:') Kan je je niet meer herinneren dat je vandaag op ALLE topics(een stuk of 5) van een bokker die topic plaatste over het Youtubekanaal van zijn dochter heb gereageerd, met allerlei reacties dat dat toch echt niet mocht op bokt? Denk niet dat die desbetreffende persoon dat leuk vond, dus als we zo gaan beginnen.

Op de bal, niet op de man :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:25

[***] schreef:
Veertje11 schreef:

dat is toch wel anders. die persoon leert aar weer van en hier leer je toch niks van
Delphi schreef:
Veertje11 schreef:

Iemand een geit noemen is niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Het is niet nodig daar een drama van te maken en te doen alsof het iets verschrikkelijks is dat je nog lang gaat achtervolgen.

Dat is het punt met internet/bokt. Je kiest er zelf voor om ergens op te reageren of iets te openen. Als je daar niet tegen kunt, zal je jezelf daar tegen moeten beschermen en ervoor kiezen om niets te openen/plaatsen. Sowieso kan het voor niemand kwaad eerst eens goed na te denken voor je iets op internet/bokt wegzet.

het gaat niet alleen maar om die geit :') maar er zijn wel meer dingen gezegd maar dan tegen andere en langer geleden

Anoniem

Re: Waar is het respect

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:27

Ik heb even getemt, ik vind dit topic niet echt richten op een doel. Mensen maken hier alleen maar onnodige discussies. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:27

Ik denk dat de desbetreffende persoon het ook wel had geleerd als je het 1 keer had gezegd, maar goed dit zal wel weer een reltopic worden zo te zien. :j

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:28

HorseLove28 schreef:
Ik heb even getemt, ik vind dit topic niet echt richten op een doel. Mensen maken hier alleen maar onnodige discussies. ;)

Ik tem ook

janahxginger

Re: Waar is het respect

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:29

ik ook :)

hannah41

Jullie hoeven het niet te melden hè, als jullie gaan temmen. Dat voegt immers vrij weinig toe aan het topic. :)

Anoniem

hannah41 schreef:

De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen oog. Wat een prachtige spreekwoorden toch weer.

Vero

hannah41 schreef:
Jullie hoeven het niet te melden hè, als jullie gaan temmen. Dat voegt immers vrij weinig toe aan het topic. :)

hier mee eens

als 1 iemand temt temt gelijk iedereen :+

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:30

[***] schreef:
hannah41 schreef:

De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen oog. Wat een prachtige spreekwoorden toch weer.

We leren nog eens wat op de zondag :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:31

Veertje11 schreef:
hannah41 schreef:

hier mee eens

als 1 iemand temt temt gelijk iedereen :+

Alsof dit veel toevoegt aan dit topic.....

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:31

[***] schreef:
hannah41 schreef:

O jawel hoor, op dit moment ben ik ook fout bezig. Ik wilde je er alleen even op attenderen dat onderling gezeur vrij weinig zin heeft en helemaal niet nodig is. :)

Sommige mensen ergeren zich op dit moment nogal aan mij geloof ik := :')