Chicks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: Chicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 23:32

Bij mij op de studie is het ook ineens weer in...En ik maar hopen dat ik er vanaf was na mijn 14e :') (ben nu 23 := )
Hoewel ik de heren vriendelijk verzocht heb me dan senora te noemen ipv chicka. Doen ze nu ook netjes :D ;)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 11:17

Mokkel vind ik minder 'lekker' klinken dan een chick :')

Laatst moest ik nog snel even wat bij de stal op halen dus ik op mijn fiets die kant op ( maar 2 huizen verder op ) ik mijn spul op halen en weer terug fietsen. Er lopen 2 jongens op midden op de weg en bellen ging niet zo gemakkelijk omdat ik mijn handen vol had. Dus 1 jongen ziet mij en springt aan de kant en zegt sorry. Ik fiets voorbij de andere zegt: 'ik hou van je!' tjah en daar fiets je dan voorbij >;) weet dan even niet of ik dan liever chick wil worden genoemd of wil worden na geschreeuwd door een vreemde met ik hou van je...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:30

Mokkel klinkt voor mij ook een heel stuk viezer en goedkoper dan chick. Heb er ook echt geen moeite mee om aangesproken te worden met chick, is imo niets negatiefs of respectloos

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:32

Oh nee, niet het woord chicks..! Ik vind dat echt een naar woord. Ik vind het dus wel respectloos overkomen, idd alsof je een lustobject bent. Mijn vriend mag het dan ook niet meer zeggen, althans niet in mijn bijzijn (hehe wat ben ik toch gemeen }:) :+ )
Gelukkig hoor ik het in mijn omgeving verder weinig. Mokkel hoeft van mij dan ook weer niet.. Ken ik ook meer van oud mokkel en volgens mij bedoelen ze dan niet een lekkere oude vrouw :Y)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:32

Ik heb het al heel lang niet meer gezegd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:07

Ik vind "chick" nog wel de meest respectvolle benaming die ik voorbij hoor komen := Gebruik hem zelf ook erg vaak tegen m'n huisgenoten of bepaalde vriendinnen, en ik ken wel meer mensen die ook gewoon serieus naar vrouwen refereren als "chicks". Ik vind alles beter dan "bitches", wat mijn vriend eerst graag regelmatig zei _O-

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:09

Ooh ik vind dat wel leuk klinken :') M'n vriendje noemt me ook wel eens zo :p

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:10

Hahahaha :')

Chicks, chickies, chiquitas <<)

Jup, guilty aan alles *\%/* , dat is helaas begonnen toen ik ging studeren dit jaar, spreektaal enzo, maar daarentegen noem ik iedere jongen ook wel dude, dus ik weet niet wat erger is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:13

Ik noem jongens inderdaad ook dude, en dat vind ik eigenlijk een hele slechte eigenschap van mezelf _O-

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:46

Hahaha, bij ons op school (groningen) zijn ze ook weer prachtig bezig met 'chicks'. Vooral de jongens die vrij kansloos zijn bij de chicks :+

Ik noem bepaalde jongens uit mijn klas zelf altijd 'de boys'. Iedereen uit de klas weet wie dat zijn :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 20:43

Emmaa_ schreef:
Ik noem jongens inderdaad ook dude, en dat vind ik eigenlijk een hele slechte eigenschap van mezelf _O-

In de klas noemen wij elkaar ook dudes en we zijn meisjes :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:08

Dude is hier toch al wel een beetje uit... Wij zijn ook overgestapt op (de) boys :')

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:12

Doubtless schreef:
Dude is hier toch al wel een beetje uit... Wij zijn ook overgestapt op (de) boys :')

Meisjes bij mijn in de klas noemen ze : 'Boykies'.
Das pas weird :')

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:39

Jongens zijn bij mij 'gasten' :') is een reflex.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:49

Mariett schreef:
Hahaha, bij ons op school (groningen) zijn ze ook weer prachtig bezig met 'chicks'. Vooral de jongens die vrij kansloos zijn bij de chicks :+

Ik noem bepaalde jongens uit mijn klas zelf altijd 'de boys'. Iedereen uit de klas weet wie dat zijn :')

De boys valt nog mee :D

Een bepaald raar groepje meiden uit mijn klas noemt de populaire jongens 'the dark side' :+
Toen ik met een vriendin en de jongens in de mediatheek zat zaten zij er ook, en ik maakte er een grap over aan onze tafel zegmaar. Ik wist alleen niet dat de jongens niet wisten dat ze zo genoemd werden, maar dat bleek dus zo te zijn.
Even later wilde een van de jongens bij die meiden vragen om een bepaald antwoord ofzo, maar toen riep de andere jongen 'Nee, niet bij hen. Zij zijn the dark side'.
Die koppen van die meiden _O-