Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar ik ga het onderhuren (wel officieel) en dan tellen onze inkomens geloof ik samen. En dan gaat het niet meer... als onderhuurder kreeg ik in elk geval gewoon '750' te horen. Pasterza schreef:Omdat een aantal posters suggereerden dat het inkomen zoveel x hoger moest zijn dan de huurprijs en particulier huren niet in aanmerking zou komen voor huurtoeslag
Ik heb via DigiD mijn huurtoeslag aan kunnen passen en heb geen brief ofzo gekregen dat ik geen toeslag meer krijg.

. Ik woon nu al 9 jaar een eind van mijn paard af (minstens 120 km) en het was leuk geweest als ik hem eens wat dichterbij zou hebben, maar als dat niet gaat, dan gaat het niet
. Ik heb wel een bijrijder enzo. 200/300 kan ik er niet voor missen. Ik heb wel een auto, dus qua paard zou ik hem nog best een eindje weg kunnen hebben.
Wat voor eisen zou je stellen aan stalling?
. Aalsmeer en Uithoorn zijn zeker opties, ik ben daar ook aan het kijken 
Ik denk dat je wel snel een bijrijder kunt vinden, althans bijrijdpaarden hier vinden is niet zo makkelijk vind ik want ik heb al vaker gehad dat ik ergens op reageerde en ik net te laat was, en dan stond de advertentie er nog geen week.
. Geen stal daarentegen is niet erg (of alleen een schuilstalletje).
Maar wie weet ben ik gewoon verwend