S3, S4 of toch iets anders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:49

mzara schreef:
en nu twijfel ik weer.... :')

*gaat weer zoeken op kieskeurig naar sony*

welke sony zouden jullie dan aanraden? en zitten er ook nadelen aan ofniet? anders lijkt het me een beetje te mooi om waard te zijn :o

ik heb de xperia ion. echt heel blij mee! kan tegen een stootje! geheugen krijg ik meestal rap vol (mn pc ook :o ). met mijn sd kaart en telefoongeheugen heb ik nu genoeg, loopt niet vaak vast. touchscreen is ook heel goed!

janahxginger

Re: S3, S4 of toch iets anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:51

ik heb mijn gsm overgekocht van mensen die wij kennen. bij hun is hij uit een attractie gevallen (in slagharen :D) was niks aan.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 00:00

hmm, er staat niet zo vele over op kieskeurig. en er staat 1 GB, is dat niet een beetje weinig geheugen ?
ik heb de sonys ook wel in de winkel gezien. ik vind ze wel iets minder mooi. hoe liggen ze in de hand?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:08

Ik heb na 2 maanden (ja, en een week :')) nog geen nadelen ontdekt eigenlijk?

(Rare is wel weer, dat ik zag, dat de Xperia Z1 die ik heb, niet positief op internet stond.. maar ik heb hem al zo vaak laten vallen en alles :$)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 00:17

oke dat klinkt goed. ja ik denk toch dat ik het bij de samsung hou. als ik het helemaal zat ben zal ik wel naar een sony kijken. ;)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:36

Het probleem bij mij was (wilde ook weer voor Samsung gaan) dat ze eigenlijk niets hadden wat te vergelijken was qua stevigheid en overal tegen kunnen... (Ga ik bijvoorbeeld paardrijden, krijg ik een regenbui over me heen, is mijn foon vaak ook nat.... ) Dus vandaar dat ik zodoende op Sony terecht kwam... (Anders was het bij mij ook een samsung geweest weer :p)

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:36

mzara schreef:
hmm, er staat niet zo vele over op kieskeurig. en er staat 1 GB, is dat niet een beetje weinig geheugen ?
ik heb de sonys ook wel in de winkel gezien. ik vind ze wel iets minder mooi. hoe liggen ze in de hand?

Nee inderdaad je vind er weinig van op het internet denk ik. Zou je beter gewoon gaan informeren. Ligt wel goed in de hand.

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:38

Lianne86 schreef:
Het probleem bij mij was (wilde ook weer voor Samsung gaan) dat ze eigenlijk niets hadden wat te vergelijken was qua stevigheid en overal tegen kunnen... (Ga ik bijvoorbeeld paardrijden, krijg ik een regenbui over me heen, is mijn foon vaak ook nat.... ) Dus vandaar dat ik zodoende op Sony terecht kwam... (Anders was het bij mij ook een samsung geweest weer :p)

Ik had ook eerst een samsung zou hier zeker weer voor kiezen. Want ik weet niet zoveel van sonys :o maar dat van die regen, als er regen op mijn samsung scherm kwam blokkeerde het scherm. Bij sony heb ik het nog niet gehad.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:48

De S5 is ook waterdicht :')
Daar ben ik niet alleen vanwege het rijden maar ook ivm waterbakken enzo wel blij mee :)
De S4 Active is als t goed is ook waterdicht..

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 01:10

Ik heb de Samsung S3 gehad. Fijne telefoon. Qua grote vond ik hem precies goed. Hij paste nog in mijn broekzak. Helaas hebben ze hem gestoken. En moest ik voor een jaar een nieuwe telefoon kopen i.v.m. mijn abonnement.

Dit is toen de Samsung S3 mini geworden. Ik had ruim voldoende aan het geheugen van de telefoon. Hij is ook een aantal keren gevallen maar op wat beschadigde hoekjes na, heeft hij er niks aan over gehouden. Het nadeel is wel dat het scherm wat te klein is om te internetgebruikers.

Ik heb de S3 mini nu te koop staan, want ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken. Dit is de Samsung S5 geworden. Ik moet wel erg wennen aan de grote. Hij past ook niet meer zo maar in mijn broekzak. Plus punt vind ik echt het water en stof afstotende. Ook geeft hij flink wat meer functies dan mijn S3 mini.

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:00

Voor welke ben je gegaan TS?

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 20:08

janahxginger schreef:
Voor welke ben je gegaan TS?

de s4 :) als het goed is komt hij morgen binnen.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 12:31

mijn mobiel is binnen!! *\o/*

ik ben nu bezig met alles een beetje overzetten. alleen mijn sim kaartje past er helemaal niet in :?
ik snap het niet, die kun je toch gewoon overzetten. hij is te breed.
nu kan ik er dus niks mee...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:35

Jawel, je moet je kaartje even afbreken want in de S4 zit een micro. Staat op internet hoe dat moet. Ik deed het per ongeluk :=

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 12:47

afbreken :wow:
klinkt eng. ik zal er nog eens naar kijken.

maar ik kan me herinneren toen ik een keer met mijn moeder in de winkel was voor haar nieuwe mobiel. (wat je nieuw noemt, maargoed) dat zij of ik toen een oude versie van de simkaart hadden en dat we gewoon een nieuwe konden halen zonder dat er iets verloren ging. ofzoiets.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:49

Je kan ook gewoon naar de Vodafoon (Of T-Mobile enzo) gaan en je sim kaartje daar laten knippen.
Die hebben daar een speciale schaar voor

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:53

mzara schreef:
afbreken :wow:
klinkt eng. ik zal er nog eens naar kijken.

maar ik kan me herinneren toen ik een keer met mijn moeder in de winkel was voor haar nieuwe mobiel. (wat je nieuw noemt, maargoed) dat zij of ik toen een oude versie van de simkaart hadden en dat we gewoon een nieuwe konden halen zonder dat er iets verloren ging. ofzoiets.

Even naar de winkel, zij kunnen het kaartje zo knippen.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 12:59

maar als ik naar het kaartje kijkt kan er niks af want dat patroon zit in het midden. het kaartje is te breed. niet te lang

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:08

Klopt, maar kan je in theorie gewoon stuk vanaf knippen. Heb ik bij mijn iPad indertijd ook gedaan. Vertrouw je het niet? Gewoon even naar de winkel voor een correcte simkaart :)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 16:26

we zijn naar de winkel gegaan. hij heeft het mooi uitgeknipt en erin gedaan. hij doe het nu :) ben er blij mee. nog wel even een hoesje halen. (ze hadden niet de kleur die ik wilde)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:21