danienappy schreef:Nu is een foto op zn minst wel op zijn plaats vind ik Dat lijkt mij niet.Mag die jongen ook wat privacy?
Ik snap ook niet helemaal dat iedereen om een foto vraagt maar goed..Hou je ons verder wel op de hoogte ts?
Shari_Becker schreef:Het is inderdaad de jongen die ik ken haha ze heeft nou z'n naam ^^maar omdat jij hem kent weet jij dan of hij een relatie heeft?oehoe spannend ts, ga je er wat mee doen nu je zijn naam weet?
dito schreef:Shari_Becker schreef:Het is inderdaad de jongen die ik ken haha ze heeft nou z'n naam ^^maar omdat jij hem kent weet jij dan of hij een relatie heeft?oehoe spannend ts, ga je er wat mee doen nu je zijn naam weet?Hij is vrijgezel
Shari_Becker schreef:dito schreef:maar omdat jij hem kent weet jij dan of hij een relatie heeft?oehoe spannend ts, ga je er wat mee doen nu je zijn naam weet?Hij is vrijgezel Niet lang meer dan
..weet je wat het erge is? Dat dit topc in t kippenhok staat Hopelijk krijg je contact met hem TS, veel plezier!
Amy77 schreef:..weet je wat het erge is? Dat dit topc in t kippenhok staat Hopelijk krijg je contact met hem TS, veel plezier!Ik dacht precies het zelfde Verder top dat je hem hebt gevonden! Ben wel benieuwd of het wat gaat worden