Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jelleee schreef:Ik vind het geen gekke vraag. Ik vind eerder de reacties op die vraag nogal autoritair overkomen, bah. Sommige mensen zijn gewoon oprecht geïnteresseerd en stellen daarom die vraag. En als TS niet wil antwoorden, hoeft dat natuurlijk niet.
Dyphusion schreef:Wat een onzin zegSommige mensen onder de 23 hebben hun leven wel al op een rijtje, oftewel beide ouders werken (en hebben een vast contract), hebben een huisje en kunnen het betalen én hebben ook nog eens een (gewenste en geplande) kinderwens. Dat jij het je niet kan voorstellen betekend niet dat het niet zo is.
. Laat ik het zo zeggen, hopelijk stoot ik niemand tegen het verkeerde been, dat de meeste mensen die echt een kinderwens hebben en uitvoeren op die leeftijd, een ander beeld van de wereld hebben dan ik. Dit vooroordeel van mij wordt ook eigenlijk altijd bevestigd, zelfs in dit topic. Maar daarom vraag ik het dus niet en ga er maar gewoon vanuit. Daar heeft toch niemand last van?
Esplendido schreef:Ik vind het ook een vraag die je niet hoort te stellen hoe nieuwsgierig je ook bent. Ook als iemand tegen je vertelt dat ze zwanger is gaat het je niks aan of de zwangerschap gepland is of niet. Ik vind dat iets tussen de ouders van het kindje. En als ze je willen vertellen of het gepland is of niet doen ze dat heus wel. Door het te vragen breng je ze in een lastige positie.
Esplendido schreef:Maar aan degenen die het geen rare of onbeleefde vraag vinden, waarom zou je het willen weten? Wat voegt het toe om het te weten? Behalve dan je eigen nieuwsgierigheid.
Charaz schreef:Om te kunnen roddelen?